Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Vive le velo. Wielerjaar 2019. wo 18-12

Gepost door veluweracer 
veluweracer 14 december 2019 23:10
Om 20u45 te zien op Eén. Talkshow met Carl V.
Slimmerd 15 december 2019 09:01
Doe dan toch maar El Classico
Sub Culture 15 december 2019 10:02
Op woensdagavond zal ik op de plaatselijke kerstmarkt staan met collega's en luisteren naar het opbod van wie nu het meest hoogbegaafde kind heeft.

Een mens zou op den duur nog wensen dat hij naar Vive le vélo kon kijken.
Anderzijds, drie kwartier eerbetoon aan Lambrecht en een kwartier collectief rukken op Remco.... I'm in!
Wanny 15 december 2019 10:50
Die terugblikken zorgen er alleen maar voor dat je in een verdere depressie raakt omdat er geen koers is.
Eindhovuh 15 december 2019 11:50
Ik zou echt zin hebben in een mooie voorjaars koers op tv vanmiddag.
Net zelf gesport, vanmiddag lekker openhaard aan, speciaal biertje erbij, wat lekkers op tafel en koers.
Heerlijk.
Maar helaas. Schaatsen op tv. Pff.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/12/2019 11:51 door Eindhovuh.
Frederik D. 15 december 2019 12:34
Je had naar AZ-Ajax kunnen gaan. PSV wordt het niet meer. smiling smiley Of je had ergens een wielercross kunnen bekijken. Lekker kleumen langs het parcours en na afloop genieten van een jonge jenever in een verlopen café. smiling smiley Een triestheid die zo mooi is dat je er haast blij van wordt. smiling smiley
Eindhovuh 15 december 2019 12:41
Ik kijk nu naar mevrouw Wester...
veluweracer 15 december 2019 13:30
De moeder aller crossen begint zo. Tjeutje mag het weer proberen. Gisteren was Aerts veel te sterk voor hem. Die spaanse trainingsstages tegenwoordig zorgen voor een slechtere vorm. En altijd last van de weeromslag.
Clavan 15 december 2019 13:33
Ik kijk niet naar het handbal om de simpele reden dat ik nooit naar kijk en nu zou het wel een beetje hypocriet zijn. Ik kijk wel graag straks naar 15 knuffelende meiden om mezelf op te warmen voor 90 minuten onoverdekt op de tribune zitten met windkracht 5.
Horsie is back 15 december 2019 14:33
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> De moeder aller crossen begint zo. Tjeutje mag het
> weer proberen. Gisteren was Aerts veel te sterk
> voor hem. Die spaanse trainingsstages tegenwoordig
> zorgen voor een slechtere vorm. En altijd last van
> de weeromslag.

Bij Tjeutje begint het elastiekje ook dunner te worden. Hij zal uiteindelijk toch vaker moeten kiezen om alleen op de Olympus te kunnen aankomen.
Op de NOS website overigens een verhelderend artikel over het elastiekje bij Tom Dumoulin.

Mathieu heeft zich weer ietwat gerevancheerd al werd de show gestolen door de bijtgrage deelnemer, die echter vergeten was de fiets in te zetten.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/12/2019 21:04 door Horsie is back.
Frederik D. 15 december 2019 16:55
En wie mag zij zijn? smiling smiley
opoeepo 15 december 2019 18:05
Wie ze maar wil.
veluweracer 16 december 2019 02:43
Die hond was echt een originele stunt van de organisatie. Tijdens een cross kan zoiets prima.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen