Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Reinier Honig wint in de Vuelta a Costa Rica

Gepost door lodjan 
lodjan 17 december 2019 20:41
Reinier Honig wint de tweede etappe, na in de eerste etappe als 10e te zijn gefinisht. Er wordt daar nog minstens een week gefietst.

#111 smileys with beer

[www.wielerflits.nl]
Tjappie2 17 december 2019 23:10
Ben geen hele grote fan van dat geproost, maar ik waardeer het dat je gewoon door telt tot en met 31 december (dat voorkomt van dat sportgala-gezeik). Daarom proost ik - bij hoge uitzondering - een keer met je mee: smileys with beer
Siem 18 december 2019 09:10
Net even gecheckt, maar #111 is wel behoorlijk meer dan de afgelopen jaren. Hoe komt dit?
Ik zag overigens ook dat Nederland altijd wel hoog staat in dit kwantiteitsoverzicht, structureel hoger dan Belgie. Terwijl er veel Belgische profs (en koersen) zijn.
En waarom staat Italie hier altijd een straatlengte voor? Zoveel vragen, zo weinig antwoorden...
Clavan 18 december 2019 11:29
Als je wacht op antwoorden op vragen die niet gesteld zijn moet je even wachten tot Horsie weer afstijgt.
ton duk 18 december 2019 12:34
Die 111e is dan ook weer de allereerste van Team ProCyclingStats.com ?
smileys with beer
Honig...kom ff niet op zijn overwinning Spaanse koers ?
gr
Horsie is back 18 december 2019 13:45
Clavan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Als je wacht op antwoorden op vragen die niet
> gesteld zijn moet je even wachten tot Horsie weer
> afstijgt.

Don't ask Horsie nothing about nothing, it might tell Clavan the truth"
Frederik D. 18 december 2019 16:33
Aan ons paard achter de wagen. smiling smiley

Ik heb geen vraag. Is dat ook goed om een reactie van jou te krijgen? Oef, toch nog een vraag. Hmmm, ik heb zin in ouderwetsche paardenbiefstuk. Waar koop ik die? Nog een vraag dus. En wat werkte vroeger beter, een paardenbiefstuk of een runderbiefstuk in het wielerbroekje bij au aan het zitvlak? smiling smiley
Horsie is back 18 december 2019 17:34
@Frederik D. Wat vroeger? Tegenwoordig gebruiken ze een crême, capice?
lodjan 18 december 2019 18:15
NL heeft Van der Poel, Groenewegen, Jakobsen, Teunissen en nog een sloot winnende sprinters op lager niveau (Bol, vdKooij, De Kleijn, Eefting, etc).

De Belgen hebben niet veel veelwinnende sprinters meer.

Italië heeft veel renners en veel koersen en veel sprinters. Ook buiten Italië wordt veel gewonnen. In Azië bijvoorbeeld altijd.
El Chaba 19 december 2019 13:46
Bovendien tellen alle uitslagensites waar lodjan zich logischerwijze op baseert ook nietszeggende 1.2 en 2.2 koersen mee, simpelweg omdat die wedstrijden officieel ook professionele wielerwedstrijden zijn.
Maar in de praktijk heeft dat niveau met professioneel wielrennen vaak natuurlijk maar weinig te maken, zeker buiten Europa.
lodjan 19 december 2019 15:04
Dat is toch geen verklaring voor de goede resultaten van de Nederlanders? Andere landen scoren daar ook.
Eindhovuh 19 december 2019 16:07
Hoeveel wt overinningen waren er?
opoeepo 19 december 2019 23:25
Het slot van de derde etappe was ongezien spannend:

[sporza.be]
Horsie is back 20 december 2019 01:12
De arme man op de brommer werd genadeloos tegen de grond gewerkt en het leek er toch echt op, dat de man geen idee had waarom iedereen zo naar deed.
Eddy Veen 21 december 2019 00:08
Ik ben ooit eens berispt omdat ik een stukje op het parcours van de 'Parel van de Veluwe' fietste.
Clavan 21 december 2019 16:45
Nog 70 dagen tot de Omloop
Luijt 22 december 2019 20:05
Volledig mee eens. Dat tellen is top. Heerlijke scorejournalistiek.
Die proostende bierglazen totaal kut.
Dowt me denken aan dat bloedirritante carnavelske gedoe in voetbalstadions, Alpe d'Huez, tribune Davis cup en nog een hele hoop andere plekken waar ik nu ff niet op kan komen. Ons mooie prikbord zou daarvan verschoond moeten blijven.
Luijt 22 december 2019 20:07
Voor de beste paardenbiefstuk moet je al jaren naar Piet de Leeuw. En doe dan de groeten aan Loek.
lodjan 22 december 2019 20:45
Kleintje pils bij het schaatsen? Ik ben overtuigd en ga mijn leven beteren.
merijntje mortirolo 22 december 2019 21:32
Luijt 25 december 2019 17:36
Ja kleintje pils, dat was ook kut. Bij het schaatsen is dat gehoempa gelukkig aardig terug gedrongen.
Wel jammer dat alleen nog in Thialf de tribunes wel eens vol zitten.
Frederik D. 26 december 2019 18:21
Zeg dat wel. Straks neem ik een wijntje, mede ter ere van jou. smiling smiley
El Chaba 28 december 2019 14:55
Nog twee weken tot de Australische Kampioenschappen!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen