Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Watts Occurring

Gepost door Nomath 
Nomath 16 januari 2020 14:05
Het is hier nog niet vaak genoemd, maar ik vind Watts Occurring een heel vermakelijke vorm van wieler-entertainment. Het is een podcast van Luke Rowe en Geraint Thomas, twee Welshmen. Gelukkig zijn na even luisteren de stemmen van Luke en G goed uit elkaar te houden. Luke is meer de gespreksleider en G is er voor de droge grapjes tussendoor.

In hun laatste pubgesprek, half december, worden zeker geen bedrijfsgeheimen van Ineos voor het komende seizoen verklapt, maar je krijgt toch het gevoel dat Ineos een minder strak geregisseerd geheel is dan het veelal naar buiten toe lijkt. Thomas gaat weer naar de Tour, samen met Bernal en vermoedelijk Froome. De concurrentie van Jumbo wordt serieus genomen.

Vermakelijk vind ik vooral de small talk, zoals over de grootste eikel in het peleton (Terpstra of Barguil). Opvallend ook dat in dat toch kleine wereldje de namen van renners van andere ploegen maar matig bekend zijn. Je hoort Thomas zoeken naar wie ook weer de helper van Kruijswijk op de Iseran was. Hij is ook geen fanaticus over details, zoals de grootte van het voorblad bij een TT of TTT (Rowe : "Jumbo rolled us, by 19 seconds"winking smiley. Eigenlijk wel een sympathieke vent.

Eerdere afleveringen hadden Poels en Dennis als gasten.
veluweracer 16 januari 2020 15:28
Poels zal weinig te melden hebben gehad. Ik herinner me een uiterst flauw televisie-interview bij hem in Monaco.
Sub Culture 16 januari 2020 16:03
Ik wil een podcast: Wilco Kelderman - Kevin Pauwels
Horsie is back 16 januari 2020 16:05
Sub Culture Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik wil een podcast: Wilco Kelderman - Kevin
> Pauwels

De suggestie van Horsie is alvast Slimmer Presteren Podcast (nog uit te komen) oftewel weg van de snelweg van de kwakzalverij.
Eindhovuh 16 januari 2020 16:55
Sven Nijs - Bobbie Traksel lijkt me ook heerlijk op de late avond.
veluweracer 16 januari 2020 17:14
De een spreekt in platitudes en de ander verhaspelt die platitudes alleen maar.
veluweracer 16 januari 2020 17:15
Horsie is back 17 januari 2020 14:09
Where are the Watts Occuring, Nowhere are the Watts occuring, nowhere near 2000 Watts like old Greipel. Bron: de Fin.

"I had no idea where we were", kirde Stevie in onberispelijk dialect om aan te geven, dat ze even de draad in de song dacht kwijt te raken. Maar niet heus.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen