Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Manon Bakker ontslagen

Gepost door jor 
jor 07 februari 2020 00:10
Wat is hier nu precies gebeurd? [www.wielerflits.nl]

Christel Herremans, teammanager van het Experza CX Pro Team heeft de 20-jarige belofte Manon Bakker op staande voet ontslagen. Dat meldt het teammanagement aan WielerFlits.



Manon Bakker is een van de vele Nederlandse talenten die het veldrijden rijk is. Vorige zondag werd ze nog vijfde op het WK in Dübendorf, gisteren in Maldegem finishte ze als zesde tussen de eliterensters. In het zog van Katie Compton, maar voor onder meer Maud Kaptheijns en Laura Verdonschot. Eerder pakte ze ook al NK-zilver.

Bij Experza was Bakker ploeggenote van onder meer Anna Kay, Alicia Franck en U23-wereldkampioene Marion Norbert Riberolle. Maar daar komt nu dus een eind aan. De reden van haar ontslag is het niet naleven van contractuele verplichtingen tegenover het team en de sponsors, luidt het binnen het management. Meer uitleg is er op dit moment niet.


Update 17.45 uur

Manon Bakker heeft in gesprek met Omroep Flevoland voor het eerst gereageerd op haar ontslag. “Ik zag het niet aankomen, alles leek normaal”, aldus een verbaasde Bakker. “Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ik weet niet wat verstandig is om te vertellen en wat niet. Daarom wil ik er niet te veel over zeggen.”

Bakker laat echter wel weten dat er sprake is van onenigheid met het team. Teammanager Herremans wil ook weinig kwijt over de opvallende gang van zaken. “Maar het gaat niet om dopinggebruik. Nee, zo erg is het niet.”
Tjappie2 07 februari 2020 00:11
jor Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wat is hier nu precies gebeurd? [www.wielerflits.nl]

Iets dat volkomen irrelevant is. Het gaat over veldrijden, namelijk.
Horsie is back 07 februari 2020 00:34
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> jor Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Wat is hier nu precies gebeurd?
> [www.wielerflits.nl]
>
>
> Iets dat volkomen irrelevant is. Het gaat over
> veldrijden, namelijk.

Irrelevant was deze post al, want je moet ten allen tijde @Opoeepo blijven lezen. In eerdere post vanavond.
Maar Tjappie2 toch, zomaar het veldrijden in de grond stampen. Als het mooi hout is, is het ook al niet goed. grinning smiley

Disclaimer: Zo lijk je op de mug, die in het oor van de olifant amok maakt om gedaan te krijgen, dat de porselein kast in gruzelementen wordt geslagen.
Deze nuttige vergelijking kende Horsie tot vandaag niet.
Eddy Veen 07 februari 2020 07:52
> ten allen tijde

Bijna goed!
Tjappie2 07 februari 2020 10:38
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------
> Disclaimer: Zo lijk je op de mug, die in het oor
> van de olifant amok maakt om gedaan te krijgen,
> dat de porselein kast in gruzelementen wordt
> geslagen.
> Deze nuttige vergelijking kende Horsie tot vandaag
> niet.

Dat jij in een herhaling naar meneer Adriaan van Dis gaat zitten kijken kan ik natuurlijk ook niet helpen.
Horsie is back 07 februari 2020 13:05
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Horsie is back Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Disclaimer: Zo lijk je op de mug, die in het oor van de olifant amok maakt om gedaan te krijgen, dat de porselein kast in gruzelementen wordt
> > geslagen. Deze nuttige vergelijking kende Horsie tot vandaag niet.
>
> Dat jij in een herhaling naar meneer Adriaan van Dis gaat zitten kijken kan ik natuurlijk ook niet helpen.

Bijna goed! om met Eddy Veen te spreken. Tot nu toe zag Horsie echter alleen een korte clip op 's werelds woelige wateren.
Gelukkig begint Tjappie2 niet meteen te zoemen: je probeert met je geleende uitspraak van een mug een olifant te maken.
Te allen tijde mag Tjappie2 echter blijven vinden, dat veldrijden, baanwielrennen, the Alien has gone, in zijn ogen maar irrelevant zijn.

Disclaimer: Binnen 24 uur de correcte schrijfwijze van twee woorden geleerd: te allen tijde en porselein als in porseleinkast.
Clavan 07 februari 2020 15:03
Ze reed op andere wielen en tubes dan die van haar eigen ploeg.
valse trage 07 februari 2020 17:43
Geen idee maar groot gelijk meid! thumbs up
Eddy Veen 08 februari 2020 09:37
Dat had de sponsor toch veel beter geheim kunnen houden?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen