Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Remco Evenepoel verkent begin maart Giro-tijdrit

Gepost door Ulrich A. Boschwitz 
Ulrich A. Boschwitz 11 februari 2020 07:48
Quote

Remco Evenepoel verkent begin maart Giro-tijdrit

Remco Evenepoel was maandag nog eens in België. Hij deed er een inspanningstest in de Bakala Academy van Leuven. Vanaf dinsdag trekt hij terug naar Calpe om zich voor te bereiden op zijn volgende doel: de Ronde van de Algarve (19/2 - 23/2). Nadien trekt hij naar Italië voor de Tirreno-Adriatico, maar eerst zal hij ook passeren in Noord-Italië , waar onder andere een uitgebreide verkenning van de Giro-tijdrit tussen Conegliano en Valdobbiadene (33,7 km) op het programma staat. Na de Tirreno-Adriatico trekt hij naar de Sierra Nevada voor een hoogtestage in functie van Luik-Bastenaken-Luik en de Giro.


Remco Evenepoel was gisteren even in Leuven voor een inspanningstest en trekt vandaag terug naar Calpe.

[www.nieuwsblad.be]

Mooi dat Remco de Giro serieus neemt en een verkenning uitvoert. Dat is voor iemand met zijn talent natuurlijk niet nodig om dat rondje te winnen maar blijkbaar wil hij het zekere voor het onzekere nemen. En dat begrijp ik wel. Hij heeft nog nooit een grote ronde gereden dus hij kan daarover wat twijfelachtig zijn. Maar dat is echt nergens voor nodig. Remco is als Belg namelijk zo buitengewoon getalenteerd dat hij gerust kan zijn op een goede afloop.
Brieske 11 februari 2020 08:16
Tjonge jonge...
Curzio 11 februari 2020 08:36
Is hij niet gewoon de inspanningstest aan het ijken? Van alle parameters even de 100% vaststellen, lijkt mij logisch.
Lucho Herrera 11 februari 2020 12:06
Vanmiddag om 14.28 gaat Remco plassen. Of hij daarna zijn handen zal wassen is onbekend. Wordt vervolgd.
Tjappie2 11 februari 2020 12:40
Je kunt er vanuit gaan dat ie fors voor zal liggen op schema. Lijkt me verstandig als de fans 13:45 aanhouden.
Horsie is back 11 februari 2020 12:44
Zeg Ulrich: Kun je niet voor ons de resultaten van de inspanningstest hacken, zodat "wij" ook los kunnen gaan zoals Antoine op Froome?
Horsie is back 11 februari 2020 12:45
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Je kunt er vanuit gaan dat ie fors voor zal liggen
> op schema. Lijkt me verstandig als de fans 13:45
> aanhouden.

Zeker met de straalbezopen staartwind van Ulrich.
Orakel 11 februari 2020 14:08
Ik moet weer lachen. Een leuk bericht.
Adje Wijnands 11 februari 2020 14:33
Dat vindt ik knap! Dat lachen dan hè.
Koppizoektwachtwoord 13 februari 2020 23:34
'Dat vindt ik knap' is dan weer minder knap.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen