Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

De verwachting der dingen aangaande de belangrijkste bijzaak des levens

Gepost door tvm 
tvm 18 februari 2020 11:51
Wat zijn jullie verwachtingen m.b.t. belangrijke koersen dit seizoen? Hieronder staan 4 vragen. Ik ben benieuwd naar jullie mening (plus evt. onderbouwing). Zelf neem ik alvast een voorschot.

1. Welke vijf renners zullen gemiddeld het best scoren in de Vlaamse klassiekers? (Omloop, De Panne, E3, G-W, Dwars door Vlaanderen, Ronde, Roubaix)
Naesen, Vanmarcke, Stuyven, van Aert, vd Poel(hoewel de laatste niet overal start). De wens is hierbij de vader van de gedachte, ik hoop op de doorbraak van de Vlaamse subtoppers (met alle respect). Daarnaast verwacht ik dat de veldrijders de lijn van vorig jaar doortrekken en dus komen bovendrijven.

2. Veel sprinters zullen starten in de Giro omdat daar relatief veel kansen zijn. Welke sprinter pakt hier de meeste ritten? Groenewegen, Jakobsen, Colbrelli, Cimolai, Viviani, Ewan, Mareczko, Sagan, Halvorsen, Kristoff, Demare?
Ewan. Hij heeft geen treintje nodig en beschikt over de ultieme jump. Na zijn definitieve doorbraak vorig jaar is de beer los. Groenewegen is zijn grootste concurrent.

3. Wat zal Remco bereiken in de Giro? Rond welke plek zal hij eindigen in het algemeen klassement? Of rijdt hij niet uit?
Ik denk DNF in de tweede week na de tweede tijdrit. Ik vermoed dat hij bergop te kort komt en er dus de brui aangeeft onder het mom van sparen i.v.m. jonge leeftijd. Overigens maakt hij 50% kans op ritwinst in de tijdrit (die andere 50% is voor Dennis).

4. Wie rijden podium in de Tour?
Roglic, Quintana en Pogacar. Dit is de grote kans voor Quintana met zo weinig tijdritkilometers en eindelijk verlost van de druk mij Movistar en vanuit eigen land veel ogen op Bernal gericht zullen zijn. Hij verraad al een goede vorm en zelfvertrouwen deze week. Ik vermoed dat Bernal de druk niet aan kan (de media, het eigen volk en de interne strijd met Thomas en Froome). Dumoulin zal moeten knechten voor Roglic vermoed ik omdat Primoz na de eerste etappes korter in het AK staat.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/02/2020 11:59 door tvm.
Brieske 18 februari 2020 12:01
Dacht dat dit topic over neuken zou gaan...
tvm 18 februari 2020 12:05
Brieske Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dacht dat dit topic over neuken zou gaan...

Dat is hoofdzaak (figuurlijk dan, hihi)
Heisenberg 18 februari 2020 12:48
1. Lampaert, Stybar, Van Avermaet, Kristoff, Gilbert
2. Groenewegen
3. Twee ritzeges, maar in de derde week ten onder in het klassement
4. Froome, Roglic, Bernal
Slimmerd 18 februari 2020 13:05
1. Kristoff, Jungels, Asgreen, Stybar, Stuyven
2. Ewan
3. Einde carrière na etappe 8
4. Pogacar, Froome en Bernal
Eindhovuh 18 februari 2020 13:23
1. Vd Poel, Sagan, van Avermaet, Stybar en van Aert.
2. Groenewegen. Die is gewoon het snelste denk ik.
3. Een tijdritoverwinning waarna heel Vlaanderen weer gek wordt. Gaat bergop nog wat te kort komen, en dat is niet erg. Rond plek 10-15. En rijdt hem wss dan niet uit.
4. Bernal, Dumoulin en Roglic. In die volgorde.
Wanny 18 februari 2020 13:38
1. VDP Avermaet. Van Aert. Sagan Van Baarle
2. Ewan en Groenewegen allebei 2
3. DNS
4. Bernal, Roglic, Buchmann
ton duk 18 februari 2020 13:47
1 :MvdP, Teunissen, VBaarle, Bol en Roosen
2: ex aquo Groenewegen en Jakobsen
4: Dumoulin, Oomen en Mollema
Gr
Tjappie2 18 februari 2020 14:14
1. Van Avermaet, Jungels, P. Sagan, Van Aert, Politt.
2. Peter Sagan. Maar dat komt vooral omdat ie ook scoort in de niet-sprintritten.
3. Wint 1 tijdrit en eindigt 17e in het klassement.
4. Pogacar, Bernal, Roglic (willekeurige volgorde).
MarkV 18 februari 2020 18:33
1. Welke vijf renners zullen gemiddeld het best scoren in de Vlaamse klassiekers? (Omloop, De Panne, E3, G-W, Dwars door Vlaanderen, Ronde, Roubaix)

Gemiddeld Naesen, van Aert, Vanmarcke, van Avermaet en nog een random Belg. Omdat die als enige een fuck geven.
De hoofdprijzen zullen naar niet-Belgen gaan.

2. Veel sprinters zullen starten in de Giro omdat daar relatief veel kansen zijn. Welke sprinter pakt hier de meeste ritten? Groenewegen, Jakobsen, Colbrelli, Cimolai, Viviani, Ewan, Mareczko, Sagan, Halvorsen, Kristoff, Demare?

Groenewegen de vlakke ritten, Sagan de sprints na lastigere ritten.

3. Wat zal Remco bereiken in de Giro? Rond welke plek zal hij eindigen in het algemeen klassement? Of rijdt hij niet uit?
Eerste of tweede in de tijdrit. Niets bijzonders in de bergen en afstappen.

4. Wie rijden podium in de Tour?
Bernal, Roglic, Froome of Thomas
Kan schriftelijk worden afgedaan
Ridder Kale Knikker 18 februari 2020 22:47
1. Mathieu, Jungels, Stybar, Naesen en Teunissen
2. Groenewegen
3. Wint tijdritten en stapt in derde week af.
4. Dumoulin, Bernal, Pinot
El Chaba 18 februari 2020 23:32
1. Vanmarcke, Keukeleire, Bettiol en Lampaert.
2. Jakobsen.
3. 1 ritwinst, 7-de in het eindklassement.
4. Bernal, Roglic, Pinot, in die volgorde.
Bummetje 19 februari 2020 08:33
1. Vd Poel, van Aert, Trentin, Sagan en Stybar
2. Jakobsen en Ewan met beiden 3 ritten
3. Hij wint beide tijdritten en is bergop subtop. Hij eindigt tussen plek 6 en 10.
4. 1. Roglic, 2. Pogacar, 3. Froome
opoeepo 19 februari 2020 21:10
1. R
2. E
3. M
4. C
5. O, wat was vraag 5?
Eqquipo 19 februari 2020 21:14
1. MvdP
2. Dylan
3. Staat na 2 weken podium, maar gaat zijn olympische droom niet hypothekeren en veinst buikproblemen.
4. Bernal, Froome, Dumoulin
Eddy Veen 20 februari 2020 00:08
1. MvdP, van Aert, van Baarle, Naesen en Avermaet
2. Ewan
3. Remco wint vijf ritten, waaronder drie tijdritten en het eindklassement.
4. Dumoulin, Bernal, Pogacar



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/02/2020 00:13 door Eddy Veen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen