Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

MSR mogelijk afgelast

Gepost door Frederik D. 
Frederik D. 24 februari 2020 11:33
nu.nl

En wat als alle sportwedstrijden in 2020 worden afgelast?
Wanny 24 februari 2020 11:41
Ze kunnen toch gewoon de laatste 25km rijden? Daarvoor gebeurt er toch niks.

Of verplicht eerst 275 km op de rollen om de afstand te halen. En dan voor de finale naar buiten. Dat zou ook wel wat zijn
Sub Culture 24 februari 2020 11:46
'Het is zinloos om de start 20 of 50 kilometer te verplaatsen'

Waarom is dat zinloos?
Ridder Kale Knikker 24 februari 2020 13:39
Inderdaad een erg rare bewering, waar ik ook geen logica in zie.
Bummetje 24 februari 2020 13:44
De reden die ze geven is dat Milaan San Remo al 110 jaar vanuit Milaan vertrekt en dat ze het dus liever afgelasten dan een andere startplaats te kiezen. Totaal idiote reden dus wat mij betreft. Een ander voortraject en de laatste 50km over het traditionele parcours lijkt me prima.
Erik S. 24 februari 2020 14:07
Volgens mij is het qua besmetting ook niet zo zinvol een paar km op te schuiven. Dan zou je echt honderden km’s verderop gaan zitten.
Tinuz 24 februari 2020 16:44
Ik krijg steeds meer de indruk dat zaken stelselmatig worden gedownplayed door officiele kanalen mbt dit coronavirus. Dat deze coronavirus uitbraak veel erger is dan officieel gecommuniceerd wordt.
Sub Culture 24 februari 2020 16:52
Ik heb net de omgekeerde indruk, de dramatische foto's die kanten gebruiken, het angstzaaien ..

En dan natuurlijk de olbligate conspiracytheorieën tot zelf het flagrante racisme tov Aziaten nu.

Volgens Patrick Lefevere is het typisch Italiaans dat overreageren en moeten we ons geen zorgen maken.

Liefs x
MarkV 24 februari 2020 16:56
Of als we heel 2020 afschaffen.
Overdreven paniek dit, er gaan elk jaar bejaarden dood door griepvirussen. Enige vervelende is dat hier nog geen vaccin voor is

"Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood."



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/02/2020 16:57 door MarkV.
opoeepo 24 februari 2020 17:07
"We're all doomed!"
Orakel 24 februari 2020 17:29
Nee hoor, 10 km is voldoende.
Tinuz 24 februari 2020 17:48
Typisch Italiaans? Sinds wanneer is het in Italie heel normaal wanneer bij het minste of geringste de leerplicht, het vrije verkeer van mensen en andere mensenrechten terzijde geschoven worden?

Je leest teveel kranten, vrees ik.
Clavan 24 februari 2020 17:51
Het zijn toch alleen bejaarden en/of zieken die hieraan overlijden? Die dragen sowieso niks meer bij aan de maatschappij .
Tjappie2 24 februari 2020 17:52
Zeker nog nooit van Lampedusa gehoord.
Tinuz 24 februari 2020 17:58
Ja, noodtoestand. Ook deze maatregelen in Noord Italie lijken op een noodtoestand. Doet een overheid niet zomaar lijkt me.
Frederik D. 24 februari 2020 18:52
Alleen maar bejaarden en zieken en bovendien slecht gevoede werklozen, overspannen vrouwen en achtergestelde getinten en niet te vergeten blanke, boze, cholerische wielerliefhebbers. smiling smiley Er komen huizen leeg, de wereldoverbevolking daalt en de opwarming slinkt. Kortom, een zegen in vermomming. En dat straks de Giro niet doorgaat, heeft ook zijn voordelen.
Horsie is back 24 februari 2020 22:04
MarkV Schreef:
-------------------------------------------------------
> Of als we heel 2020 afschaffen.
> Overdreven paniek dit, er gaan elk jaar bejaarden
> dood door griepvirussen. Enige vervelende is dat
> hier nog geen vaccin voor is
>
> "Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter
> gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct
> aan de griep of aan de gevolgen ervan dood."

Overdreven is hier niks aan, maar voor paniek is het nog veel te vroeg of beter komt nooit.
Met de nu geschatte kans op het niet overleven van rond 2% zou je wereldwijd toch praten over ruwweg acht keer de bevolking van Nederland.
En dan nog maar te zwijgen over de ontwrichting.

Recent las ik nog: Een winter, zoals in 1963, plaatselijk meer dan een meter sneeuw, zou Nederland in failliete staat achter laten.
Cecchini 25 februari 2020 09:03
Wat een impact moet dit vreselijke nieuws toch hebben op Philippe Gilbert. Een monumentje dat in rook dreigt op te gaan.
Eddy Veen 25 februari 2020 10:51
Dat weet hij al sinds MvdP zijn deelname aankondigdewinking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen