Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Sporza Retro

Gepost door opoeepo 
opoeepo 16 maart 2020 22:54
A.s. zondag de eerste aflevering van Sporza Retro en dus toch een Milan - San Remo
te zien.
De kijker kan een keuze maken uit drie edities:

2010 (Freire)
2011 (Goss)
2013 (Ciolek, de befaamde sneeuw-editie)

Kiezen kan via de site van Sporza
Bummetje 17 maart 2020 07:28
Goh, dat we in 2020 nog steeds zouden zeggen dat Sagan's grootste kans op San Remo in 2013 was. Dat had ik toen toch niet gedacht. Of was zijn kans nog groter in de kwiatkowski editie (2017) vinden jullie?
Curzio 17 maart 2020 08:58
Of 2019? Ik begrijp tot op de dag van vandaag niet hoe hij die sprint kon verliezen.
MarkV 17 maart 2020 16:02
Dit gaat heel vaak zo met jonge sterren die zogenaamd voor tijden lang zouden gaan domineren. Cunego zou nog jarenlang de Giro domineren, Ullrich zou nog jarenlang de Tour domineren enzovoorts.

Daarom is het ook extra jammer van Van Der Poel juist op het WK de man met de hamer tegen kwam, het kan zomaar dat hij nooit meer in zo'n positie komt. Het kan ook zomaar dat Dumoulin door zijn keuze voor de Giro in 2018 en 2019 nu nooit meer een kans gaat krijgen om de Tour te winnen.
Je moet niet uitstellen of denken het komt wel een keer, je moet pakken wat je pakken kunt.
Sub Culture 17 maart 2020 18:11
Volgend jaar in Leuven krijgt MVDP een parcours helemaal op zijn maat in zijn Vlaanderen.
Al zal hij het er wel moeten opnemen tegen de Hertog van Schepdaal Brabant.
tvm 17 maart 2020 22:15
MarkV Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dit gaat heel vaak zo met jonge sterren die
> zogenaamd voor tijden lang zouden gaan domineren.
> Cunego zou nog jarenlang de Giro domineren,
> Ullrich zou nog jarenlang de Tour domineren
> enzovoorts.
>

Je kunt van Sagan moeilijk zeggen dat hij niet jarenlang op zijn terrein heeft gedomineerd. Vreemde opmerking dus.
MarkV 17 maart 2020 22:51
De met terugwerkende kracht verbazing dat in 2013 zijn beste kans was om MSR te winnen, dat is waar ik op reageer.

Ik zeg niet dat hij niks heeft gepresteerd, maar slechts 2 monumenten is ook minder dan men toen had gedacht en ja ik vergeet die wereldtitels niet. Net zoals velen Ullrich al gelijk tot 5 voudig Tourwinnaar bestempelden, net als Bernal of zelfs Evenepoel nu.

Ook hele goede renners kunnen nog steeds overschat worden en al helemaal een te grote toekomst voorspeld worden. In elke generatie zijn ze er wel.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/03/2020 22:53 door MarkV.
Bummetje 18 maart 2020 07:16
Mijn initiƫle opmerking was dan ook op MSR gericht, niet op Sagan's prestaties in het algemeen. Vooral de eerste jaren was Sagan meer het type'sprinter die een heuvel over kan' dan een flandrien, en dus leek MSR hem beter te liggen dan Vlaanderen en Roubaix.
Eindhovuh 18 maart 2020 10:59
Exact. En je hebt ook laatbloeiers.
Pakken wat je pakken kan.
opoeepo 18 maart 2020 23:46
Goss wint weer eens een sprint en klopt Freire met 1%, Ciolek wordt keurig derde.
Het wordt dus de editie van 2011. Zondag vanaf half drie.
Curzio 22 maart 2020 20:02
Genieten hoor.
opoeepo 22 maart 2020 21:39
Een greintje Scarponi en Italiƫ komt er wel weer bovenop.
Clavan 27 maart 2020 17:34
Die Boonen kon best fietsen. Jammer dat het er niet helemaal uitgekomen is.
Sub Culture 23 april 2020 09:49
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen