Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Sporza in gesprek met vd Poel en Evenepoel

Gepost door Eqquipo 
Eqquipo 19 maart 2020 15:48
Klein uurtje wat vragen aan deze grote meneren.

[sporza.be]
Eddy Veen 20 maart 2020 10:21
Bij mij stopt de opname telkens na een paar minuten. Heeft Mathieu nog iets verrassends gezegd?
Eqquipo 20 maart 2020 11:43
Hij had geen Corona, conditie voor de klassiekers ging goed zijn. Voor nu nog niet toeleggen op tijdrijden. Ik geloof niet dat daar wat verrassends tussen zit.
Wat ik hem niet eerder had horen zeggen, maar dat kan prima aan mij liggen, is dat hij zichzelf niet de capaciteiten toedicht om voor het klassement in een grote ronde te gaan.
Slimmerd 20 maart 2020 11:47
Blij om die eigen zelfkennis te lezen/horen, kunnen al die fantasten ook weer hun hok in
Eddy Veen 20 maart 2020 11:56
Sub Culture 20 maart 2020 13:06
Terwijl zijn vader vorige week toch min of meer het tegenovergestelde leek te beweren?
pl0rk 20 maart 2020 15:38
Ik weet het niet hoor, hij zal het zelf het beste weten maar mij lijkt het niet onmogelijk voor'm om een ronde te winnen. Als Thomas het kan...

Hij zal wel een soort SKY ploeg om'm heen nodig hebben, wellicht dat daar het idee al stokt.
De zwarte trui 20 maart 2020 17:16
Jezus wat een dramatisch niveau... Ruben vuurt ongefilterd schoolkrantvragen af van 'kijkers uit het land'. Gelukkig was ik tegelijkertijd mezelf nuttig aan het maken in het huishouden. De 'Lockdown series', ja dat zei hij echt!, behoeven wat mij betreft geen gevolg. Wellicht gekleurd door mijn eigen gemoed leek het mij dat ook Matthieu moeite had enthousiast/geinteresseerd te blijven.
Luijt 21 maart 2020 11:29
Hij dicht zichzelf misschien wel meer niet toe. Het gaat er om dat wij toch wel vrij zeker weten dat ie alles en iedereen - en zeker dat te dik staande joch - ook in grote ronde op een hoop rijdt, als ie even in de bus blaast.
veluweracer 21 maart 2020 15:41
De zwarte trui Schreef:
-------------------------------------------------------
> Jezus wat een dramatisch niveau... Ruben vuurt
> ongefilterd schoolkrantvragen af van 'kijkers uit
> het land'. Gelukkig was ik tegelijkertijd mezelf
> nuttig aan het maken in het huishouden. De
> 'Lockdown series', ja dat zei hij echt!, behoeven
> wat mij betreft geen gevolg. Wellicht gekleurd
> door mijn eigen gemoed leek het mij dat ook
> Matthieu moeite had enthousiast/geinteresseerd te
> blijven.

Ik denkt dat dat laatste vooral te wijten is aan een gebrek aan inhoud door het vele 'gamen'. Dat stompt af en doodt de geest.
Eqquipo 21 maart 2020 16:18
Was jij niet een keer ergens met een fietskameraad op een 2,5 meter groot rood-wit hek geklapt ergens op de heuvelrug/veluwe op een fietspad. Een hek dat aangaf dat je de N-weg over moest steken? Om vervolgens te komen mauwen of dat hek niet duidelijker aangegeven kon worden, omdat je het ingewikkeld vond om op een rechte weg vooruit te kijken oid?
veluweracer 22 maart 2020 13:59
Stond er achter dat hek eentje met een waterhoofd?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen