Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

De Ronde 103 - vanavond op Eén om 21u30

Gepost door Sub Culture 
Sub Culture 01 april 2020 08:05
Jaarlijks terugkerende special op één van een klein anderhalf uurtje.
Om wat troost te bieden voor de RVV die er niet komt zoniet extra zout in de wonde te strooien

Ploegwagens, jury-wagens en moto's, de regie en de techniek, de persverantwoordelijken Guy en Willy, ex-coureur Léon van Bon... Samen met alle commentatoren vertellen zij het verhaal van 'De ronde 103'. We volgen de koers door de ogen van de vader van Iljo Keisse, die in zijn afgeladen café 'De Karper' samen met de klanten naar de koers kijkt. Adri van der Poel, vader van Mathieu, volgt de koers als waterdrager. Hij ziet hoe zijn zoon valt en hoe hij zich heroïsch terugvecht naar de kop. Met tot slot toch teleurstelling wanneer zijn zoon net niet wint. En tenslotte is er de semi-onverwachte winnaar, Alberto Bettiol, die door een slim plan van zijn ploeg de koers wint.
veluweracer 01 april 2020 12:45
Wat heeft Boonen zich laten gebruiken voor dat vervelende programma van hem. Vreselijk, wat een afgrijselijke stichtelijke televisie. Nog even en Tom wil de politiek in.
Sub Culture 01 april 2020 12:53
Ik heb enkel de eerste aflevering gezien en dat boeide mij niet echt.
Dat ik nooit een die hard Boonen fan ben geweest zal ook wel meespelen.

Voorts zie ik geen verband met voorgenoemd programma..
veluweracer 01 april 2020 14:37
Die eerste aflevering was tenenkrommend. De Tomshow gaat vooraf aan jouw TV tip. Dat is het enige vergezochte verband.
Waarom precies of ongeveer heb je geen boontje voor Boonen trouwens?
Sub Culture 01 april 2020 16:31
Geen idee, heeft mij nooit echt aangesproken.
Mss deels door de totale overkill in de media destijds al zie je nu bij Evenepoel hetzelfde gebeuren, dat stoort mij dan weer minder.
Clavan 01 april 2020 16:33
Ik hoop dat Remco ook af en toe een lijntje snuift en de nog net minderjarige dochter van de organisator van een of andere kermiskoers tegen de muur van de steeg aan douwt.
Frederik D. 01 april 2020 18:46
... en daarna de middelbare maar juist deswege nog enorm wulpse vrouw van de enigszins bezadigde doch zeer zeker goedwillende en in de avonduren Boon lezende burgemeester van een middelgrote stad in het Oost-Vlaamse België dusdanig uitwoont dat ...
Clavan 01 april 2020 19:07
Ik zou zeggen....BookerPrize
Sub Culture 02 april 2020 09:00
Wat een fantastisch kijkstuk was het weer!
veluweracer 02 april 2020 13:58
Sub Culture Schreef:
-------------------------------------------------------
> Geen idee, heeft mij nooit echt aangesproken.
> Mss deels door de totale overkill in de media
> destijds al zie je nu bij Evenepoel hetzelfde
> gebeuren, dat stoort mij dan weer minder.

Tom is wat meer een mannetjesputter dan Remco.
Clavan 02 april 2020 15:14
Toch leuk dat Leon van Bon in de leader stond en welgeteld 2x 2 seconden in beeld was.
Curzio 03 april 2020 08:18
Inderdaad top.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen