Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Zitten jullie klaar?

Gepost door Eddy Veen 
Eddy Veen 05 april 2020 10:54
tvm 05 april 2020 11:02
Zeker! Koers is koers.
tvm 05 april 2020 11:10
M vd Poel er al af bij de eerste klim.
Eddy Veen 05 april 2020 11:20
tvm 05 april 2020 11:20
Bijna de hele Alpecin ploeg ligt uit de eerste groep van 25 man.
tvm 05 april 2020 11:26
Louis Vervaeke is mee met 3 man kopgroep die het uit gaan maken.
tvm 05 april 2020 11:38
Mooie koers gezien. Sanders heeft een motortje? Brannlund kwam nog zeer kort!
Eddy Veen 05 april 2020 11:39
Heel erg wennen dit.
Horsie is back 05 april 2020 11:51
Och, Eddy, het went nooit, zelfs niet na 486983 uur. Dat is namelijk de tellerstand van Horsie's Wattbeest.
Lucho Herrera 05 april 2020 22:19
Nee! Niks gezien. Te teleurgesteld dat echte klassiekers niet doorgaan. Dit ludieke alternatief kan me (nog) niet boeien.
Luijt 06 april 2020 16:40
Vond er niks aan
Luijt 06 april 2020 16:41
Echt waar? Zo veel?
Horsie is back 06 april 2020 17:17
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Echt waar? Zo veel?

Luijt, unlike you, Horsie never manipulates. grinning smiley

De tellerstand liegt niet. Maanden strijd geleverd met de Britse fabrikant over de validiteit van het apparaat. Kreeg uiteindelijk een vervangend apparaat, maar dat was echter van de regen in de drup. Ze hadden geen verklaring voor de exorbitante tellerstand. In die tijd reed ik ook sneller dan de Concorde of de Mirage.

Eerlijke Horsie moet er wel bij zeggen, dat al een hele tijd elk uur dat er bij komt ook daadwerkelijk overeenkomt met een uur gebruik.

Heb je het nu begrepen?
Horsie is back 06 april 2020 17:28
Er zit voor de organisatoren niks anders op, dan wanneer de Ronde weer ooit door gaat door iedereen weer alleen dit traject als een tijdrit te laten rijden.
Met live wattages en analyses van de Fin. Uiteraard alles bij elkaar optellen.
Luijt 06 april 2020 22:25
Ik denk gewoon dat de tellerstand wel klopte. Jij kunt die Concorde wel hebben
Horsie is back 06 april 2020 22:56
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik denk gewoon dat de tellerstand wel klopte. Jij
> kunt die Concorde wel hebben

HiHi. Het heeft waarschijnlijk te maken gehad met een "leeggelopen" lithium batterij. Destijds zal er wellicht geen reset (vanaf de fabriek) plaatsgevonden hebben. De Concorde snelheden en 2500 W gemiddelden per minuut passen uiteraard in dit beeld. Het "gekke" was echter, dat dit in de formele cijferbrij nooit tot uiting werd gebracht, maar het was wel zichtbaar "onder de kap".

Disclaimer: Horsie baseert zich hier op de woorden op schrift van de allerhoogste baas. Capice.
Luijt 06 april 2020 23:06
Eindhovuh 07 april 2020 08:30
Ik ken in mijn dagelijks leven echt helemaal niemand die zich zo wonderlijk uit als Horsie. Niet eens bijna.
Frederik D. 07 april 2020 09:23
Misschien, beste Eindhoven, moet je in je dagelijks leven af en toe minder meedoen en meer observeren. En ik persoonlijk ken mensen die wonderbaarlijker zijn dan Horsie. Maar een beetje bijzondere jongen is 'ie wel, Horsie. Dat wel. smiling smiley
Luijt 07 april 2020 10:38
Mooie woorden voor de knol, hij zal zich ongetwijfeld gevleid voelen.
Frederik D. 07 april 2020 11:23
In een paardenreet passen vele veren. Ken je die uitdrukking? (Nee smiling smiley )
Horsie is back 07 april 2020 11:42
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> In een paardenreet passen vele veren. Ken je die
> uitdrukking? (Nee smiling smiley )

Vanmorgen op een plaats waar ik vaker kom. Moest toch even aan jou denken. Wat was het geval? De prenten van Escher waren van de muur gehaald. Eerst van Gogh en nu Escher. Waarmee bent U bezig? smiling smiley Bij de uitgang met de draaideur liep een man wel heel demonstratief om Horsie heen.

En wat is er op wielerprikbord te zien?

Een tipje van de sluier.
Zelfs een beestje met 3 neuronen in zijn hersenen doet al aan strategie. Kun je nagaan hoever Horsie kan gaan met zijn enorme voorraad aan neuronen.

Disclaimer: Nu zal Luijt wel denken, dat verzint ie ter plekke. grinning smiley
Frederik D. 07 april 2020 15:22
Het Singer Songwriter Museum.
Sub Culture 07 april 2020 16:51
Singer Songwriters ... dat is pas een verwerpelijk virus.
Horsie is back 07 april 2020 17:35
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het Singer Songwriter Museum.

In Bob Dylan's Blues werd Tin Pan Alley door hem als songwriters collectief terzijde geschoven.
Overigens had Horsie wel een riant uitzicht op alle Sport Iconen uit de streek hanging on the wall, dat weer wel.
Je snapt toch wel, dat Horsie daar niet als een moose tussen wil hangen. grinning smiley
Frederik D. 07 april 2020 19:17
Vroeger fietste ik met een walkman en dat vaak met een bluescassettebandje. Op sommige blues viel lekker te fietsen, domweg te stampen, zoals Boweevil Blues van Charley Patton. Ik had ook een bluesnummer dat van leer trok tegen Tin Pan Alley. Men mag van mij. Maar was Tin Pan Alley echt zo slecht? Okay, Tin Pan Alley boycotte ook mijn muziek maar ze hadden wel gelijk. smiling smiley
Horsie is back 07 april 2020 20:05
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vroeger fietste ik met een walkman en dat vaak met
> een bluescassettebandje. Op sommige blues viel
> lekker te fietsen, domweg te stampen, zoals
> Boweevil Blues van Charley Patton. Ik had ook een
> bluesnummer dat van leer trok tegen Tin Pan Alley.
> Men mag van mij. Maar was Tin Pan Alley echt zo
> slecht? Okay, Tin Pan Alley boycotte ook mijn
> muziek maar ze hadden wel gelijk. smiling smiley

Dat was niet de insteek. Dylan maakte in deze song duidelijk, dat zijn song niet uit de Tin Pan (klaar) Ally fabriek kwam, maar ergens in de States geschreven was.
Zijn vroegere werk zo in de sfeer van een naakt huis dat door het raam vloog. Het monumentale deel van zijn werk kwam pas later in 18 maanden, waarna ook een ware burn-out langs kwam, altijd verhuld achter een zogenaamd motor-ongeluk, waarvan ik nog steeds niet weet of dat inderdaad heeft plaatsgevonden.
Ben een heuse Dylan adept, maar niet zozeer wat zijn privé-leven betreft
Eindhovuh 07 april 2020 20:19
Daar heeft Hans Teeuwen ware dingen over gezegd.
Eddy Veen 08 april 2020 19:43
Horsie is geboren op 15 september 1964 (om 11.51 uur als hij dat meegenomen heeft in zijn berekening) en op dezelfde dag jarig als Fausto Coppi.
Horsie is back 08 april 2020 20:44
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Horsie is geboren op 15 september 1964 (om 11.51 uur als hij dat meegenomen heeft in zijn berekening) en op dezelfde dag jarig als Fausto Coppi.

Maar Eddy toch, dat Wattbeest 2.0 is nog geen twee olympische perioden oud. En Horsie is ook heul vaak naar buiten, Vraag maar na bij Luijt.
Even correspondentie met Them Heavy People teruggekeken. Horsie heeft in zijn beschrijving op deze prik de snelheid waarschijnlijk wat overdreven, geen Concorde of Mirage snelheden, want hij ziet nu spooky values vermeld, zoals 2538W, 352,3 km/h en 349 RPM, allemaal gemiddelden per minuut.

Disclaimer: Mirage betekent in het Frans luchtspiegeling.
El Chaba 09 april 2020 00:51
Hans Teeuwen heeft ooit gezegd, dat iedereen gewoon moet doen waar hij/zij goed in is..
Luijt 09 april 2020 16:43
@Eddy: vraag dat maar niet na bij mij. Ik weet natuurlijk ook niet hoe vaak de knol buiten op hol is. Niet zo vaak hoor, denk ik. Het is vooral veel typen met die hoefjes.
Eddy Veen 09 april 2020 19:08
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen