Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Rohan Dennis

Gepost door Sub Culture 
Sub Culture 18 april 2020 19:04
Zou op Instagram kennelijk hebben 'uitgepakt' met het feit dat hij tegen de richtlijnen in Spanje in (waar hij woont) zijn quarantaine heeft verlaten om weet ik veel wat te doen.
Hij heeft vervolgens al zijn accounts op sociale media verwijderd en allicht wacht hem een serieuze boete in Spanje.
Geen idee wat Team INEOS hiertegen onderneemt..
veluweracer 18 april 2020 19:49
Iemand moet de eerste zijn. Als het aan de EU ligt blijven we zo doorleven tot in den eeuwigheid.
Luijt 18 april 2020 20:40
Covid 19 kan mn kont kussen, schreef ie.
Clavan 18 april 2020 21:34
De receptoren in de anale sector zijn wat minder vatbaar dan in het longsysteem.
Clavan 18 april 2020 21:34
lodjan 18 april 2020 21:48
Eindhovuh 19 april 2020 09:09
Veel dommer dan Dennis komen ze niet he?
Een poging een debat aan te zwengelen was het gezien het verwijderen van zijn accounts ook niet.
El Chaba 19 april 2020 10:32
Ik begin er steeds meer aan te twijfelen of jij ze nog wel allemaal op een rijtje hebt. De ene na de andere, stuitend domme of onzinnige reactie valt hier de laatste tijd te van jouw kant te lezen.
Waanzinnig geworden van het altijd maar binnen blijven?
Slimmerd 19 april 2020 11:08
Heeft ie in ieder geval iets gemeen met het onderwerp van dit topic
Leon 19 april 2020 12:59
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik begin er steeds meer aan te twijfelen of jij ze
> nog wel allemaal op een rijtje hebt. De ene na de
> andere, stuitend domme of onzinnige reactie valt
> hier de laatste tijd te van jouw kant te lezen.

Raar dat jou dat nu pas opvalt. "De laatste tijd" is wat mij betreft een vrij ruim begrip.
Frederik D. 19 april 2020 13:27
Gisteren in Duitsland en in de VS waren er protesten tegen de lockdown. Een protest in de VS was georganiseerd door Alex Jones, een agressieve complotgelovige. Ik vermoed dat die andere protesten in de VS en die in Duitsland ook vooral protesten zijn van op hol geslagen complotgelovigen. Het virus evenwel is zeer besmettelijk en zeer gevaarlijk. Een minderheid echter, zeker deels bestaand uit complotgelovigen. ontkent het gevaar. Nogmaals roep ik hier iedereen op, ook jou dus, om je aan de nieuwe regels te houden. En blijf van de nieuwe G5-zendmasten af. Je oudtante Mien zal maar in nood moeten telefoneren en geen telefooncontact kunnen maken.
merijntje mortirolo 19 april 2020 13:37
-
Quote
Eindhovuh
Veel dommer dan Dennis komen ze niet he?

Ik zie hier op het prikbord toch al een geduchte concurrent.
Horsie is back 19 april 2020 14:02
Iemand de maat nemen kun je over het algemeen toch maar het beste overlaten aan de kleermaker.
Overigens, Frederik D. had ook wel BabJens in zijn rijtje mogen opnemen. Af en toe kijk ik een fragment.

En voor @Veluweracer geldt: Kijk in de spiegel en doe er je voordeel mee, maar laat je ook niet te veel op de kop zitten door anderen.
Eindhovuh 19 april 2020 14:16
Nee daarom zei ik ook veel dommer. smileys with beer
Prikdude 19 april 2020 16:52
In Nederland ook protesten op handen - zeker als er dinsdag nauwelijks versoepeling in de maatregelen komt.

En de Nederlandse Alex Jones is dan waarschijnlijk het voormalige baasje van Jan Paparazzi, Robert Jensen. Die fulmineert er al weken lekker populistisch op los (vermoedelijk praat hij voornamelijk twitterblaat van de dagen ervoor aan elkaar).

Hij verkondigt niet louter prietpraat, maar de subtiliteit of nuance is ver te zoeken. De filmpjes (met titels als 'Vecht voor Nederland' en 'Het echte gevaar') openen inmiddels met de melodie van Soldaat van Oranje tegen een Nederlandse vlag en vergezeld door een uit z'n verband getrokken vrijheidsquote van een of ander, waarna hij zelf hoofdschuddend in z'n ongewassen NEXIT-shirt verschijnt.
Orakel 19 april 2020 18:56
Dennis is wel een wegloper. Een band lek prikken en dan héél hard weg fietsen, tikje laf en in het verlengde van zijn ‘stunt’ in de Tour.
Frederik D. 19 april 2020 19:01
Janet Ossebaard is ook erg. En wie trekt meer kijkers, Jensen of Ossebaard? ik weet het niet. Maar in elk geval, al zijn onze politici wellicht corrupt, onbetrouwbaar, achterlijk, graaiend en fascistisch en weet ik veel, ze zijn echt te stom voor echte grote complotten. En zeker voor complotten die doorzien worden door mevrouw Ossebaard en haar achterban.
Horsie is back 19 april 2020 20:19
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Janet Ossebaard is ook erg. En wie trekt meer
> kijkers, Jensen of Ossebaard? ik weet het niet.
> Maar in elk geval, al zijn onze politici wellicht
> corrupt, onbetrouwbaar, achterlijk, graaiend en
> fascistisch en weet ik veel, ze zijn echt te stom
> voor echte grote complotten. En zeker voor
> complotten die doorzien worden door mevrouw
> Ossebaard en haar achterban.

Likkebaardend even naar zo'n ongehoorde video gekeken, waarin Janet als Dritte im Bunde mocht praten. Even dan.. Man, man, wat zitten op deze prik ineens grote geesten. Ik denk het tegenwoordig zo vaak: Waarom moet Horsie elke dag weer meemaken, dat de Derde Wet van Albert Einstein zo nodig bewezen moet worden?
Brieske 19 april 2020 20:26
In ieder geval spraakmakend, like it!

Groet
Tinuz 20 april 2020 00:30
De meeste politici en aanhangsels zijn te achterlijk voor het bekokstoven van vernuftige complotten maar helaas wel kwaadaardig machtswellustig en monomaan genoeg om potentieel een enorme chaos te creeren met veel ellende.

De Chicoms theorie van valse trage lijkt steeds dichterbij te komen, trouwens, wanneer ik het nieuws een beetje volg.
:-/ Dat het allemaal erg vervelend is staat natuurlijk buiten kijf.
Horsie is back 20 april 2020 01:05
Tinuz Schreef:
-------------------------------------------------------

> De Chicoms theorie van valse trage lijkt steeds dichterbij te komen, trouwens, wanneer ik het nieuws een beetje volg.

Horsie's argeloosheid kent geen grenzen. Chicoms theorie? Deze systeemtheoriegeleerde was hem onbekend.
Dus het infinity abonnement op Genie G maar weer eens aangewend. Goeddoeme: dat deed me denken aan onderstaande:

Down at the corner by a hot-dog stand
I seen an man, I said, "howdy friend""
I guess there's just us two
he screamed a bit and away he flew
Thought I was a Communist.

Had deze singer-songwriter zijn Talking WW III Blues nu geschreven, had hij één woordje toe moeten voegen om geloofwaardig over te komen. Hi Hi.
Tinuz 20 april 2020 01:56
Zoals Stef Clement zei: het is een jaar van overleven.
Curzio 20 april 2020 10:06
Waar komt het idee dat politici dom, stom of zelfs achterlijk zijn toch vandaan? Dat idee heb ik, in Nederland, helemaal niet. Bovengemiddeld capabele mensen, vooral verbaal, helaas soms wat vastgeroest in de eigen ideeen of in de wegen van het politieke bedrijf. Maar niet dom.
Eindhovuh 20 april 2020 10:35
Mee eens. Beetje roepen aan de zijlijn. Al zou ik het als ondernemer wel fijn vinden als een aantal beroepspolitici een aantal jaar in een commercieel bedrijf hadden gewerkt. Ik heb bij een aantal het idee dat ze geen idee hebben van welke afwegingen daar spelen.
Frederik D. 20 april 2020 11:08
Ik zei zoiets als: stel dat ze dom en zo zijn, dan nog betwijfel ik of ze aan complotten doen want voor een beetje complot moet je intelligent zijn (en nooit uit de school klappen). Mijn redenatie is een beetje krom, dat wel. Maar goed, heel erg achterlijk zijn onze politici nou ook weer niet. En dat maakt ze misschien wel gevaarlijk? Want voor het opzetten van een complot moet je intelligent zijn. Nou ja, zoiets. In elk geval, een zinnige reactie van jou.
veluweracer 20 april 2020 12:44
Curzio Schreef:
-------------------------------------------------------
> Waar komt het idee dat politici dom, stom of zelfs
> achterlijk zijn toch vandaan? Dat idee heb ik, in
> Nederland, helemaal niet. Bovengemiddeld capabele
> mensen, vooral verbaal, helaas soms wat
> vastgeroest in de eigen ideeen of in de wegen van
> het politieke bedrijf. Maar niet dom.

Slechtnieuwsbrengers zijn het. Meer niet. Marionetten die het volk bespelen in opdracht van een ander. Een dictatuur vermomd als democratie.
veluweracer 20 april 2020 12:49
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------
> Iemand de maat nemen kun je over het algemeen toch
> maar het beste overlaten aan de kleermaker.
> Overigens, Frederik D. had ook wel BabJens in zijn
> rijtje mogen opnemen. Af en toe kijk ik een
> fragment.
>
> En voor @Veluweracer geldt: Kijk in de spiegel en
> doe er je voordeel mee, maar laat je ook niet te
> veel op de kop zitten door anderen.

the finger smiley

Ik mij op mijn kop laten zitten door anderen? De anderen zijn toch de hel?
Tinuz 20 april 2020 13:06
veluweracer Schreef:

> Slechtnieuwsbrengers zijn het. Meer niet.
> Marionetten die het volk bespelen in opdracht van
> een ander. Een dictatuur vermomd als democratie.

Klopt als een bus. Politici die horig zijn aan de EU zijn hiervan een goed voorbeeld. Het zijn vooral corrupte huichelaars met gebrekkige gewetensfunctie.
De meesten, dus niet allemaal, zijn ook achterlijk als je dat relateert aan de belangrijke functie die zij hebben - monomaan, en niet in staat om verschillende complexe zaken te doorgronden, maar dat is ook niet wat er van ze gevraagd wordt.
Luijt 20 april 2020 13:57
DDS.nl. (De Dagelijkse Standaard). Daar kun je ook lol op.
Cecchini 20 april 2020 20:33
Ach die Tinuz, ik zei al eerder dat het me niet zou verbazen - nadat hij de overheid hier al eerder min of meer beschuldigde van een intelligente uitroeiing van de Nederlandse bejaarden - hij de 5 G zendmasten schuldig acht aan de verspreiding van het Corona virus, maar ook waarschijnlijk de mening van zijn grote Roerganger Thierry deelt dat een zeewindje het virus doet verdwijnen. Nee hadden we Tinuz maar als president. Dan zag de wereld er heel wat overzichtelijker uit
Horsie is back 22 april 2020 18:29
Dennis is inderdaad een wegloper, maar dan virtueel in de eerste etappe van DigitalSwiss5, voor Roche/Whelan/Hamilton/O'Connor/Durbridge voor kuitenbijtertje Remco Evenepoel.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen