Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Geen MVDP in de Tour de France

Gepost door Sub Culture 
Sub Culture 30 april 2020 16:15
ASO heeft beslist geen extra teams uit te nodigen voor de TDF.

Extra duiding

bron: cyclingnews.com



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/04/2020 16:15 door Sub Culture.
veluweracer 30 april 2020 17:54
Dat is toch die mountainbiker? Die hebben het over het algemeen nooit slecht gedaan op de weg. Ik denk aan een Evans, Peraud, Rasmussen en niet te vergeten onze eigen Maarten Tjallingii natuurlijk.
ton duk 30 april 2020 18:21
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> en niet te
> vergeten onze eigen Maarten Tjallingii natuurlijk.

pff...bietje over het vegetarisch paard getild...wat heeft ie nu gewonnen behalve wat 2e rangs rondjes in 3e rangs-landjes
gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/04/2020 18:21 door ton duk.
Slimmerd 30 april 2020 18:37
Alsof er ook maar één iemand serieus dacht dat zij nog een kans zouden hebben, hoe naïef ben je dan.

Al is denken dat de Tour wordt verreden volgens mij ook nog erg naïef, maar ik wacht graag op het verhelderende betoog van AP
Prikdude 30 april 2020 19:20
Quote
wat heeft ie nu gewonnen behalve wat 2e rangs rondjes in 3e rangs-landjes

De harten van vele koeien, kippen en varkens; een bergtrui en de eeuwige eenademigheid met de zanger van U2 en Barta.

Wel aandoenlijk hoe Mathieu nu achter de feiten lijkt aan te hobbelen met z'n achterlijke gemountainklos en er ondertussen snoeihard wordt afgereden door wat tweederangs paincave gladiatoren.

De Tour zal idd wellicht niet doorgaan, maar gaat Adri's Nektoepet dan volgend seizoen nog een jaar verkwanselen aan de legende van Bart Brentjens? Tegen de tijd dat hij krap een monument gewonnen heeft zit z'n vader achter plexiglas in een container en lacht de wielerwereld smadelijk om de gedachte dat hij ook de Tour zou kunnen winnen.
Pyama 30 april 2020 20:00
Idd. Alleen omdat de propaganda machine van Alpecin, ook bekend als Wielerflits, er elke dag een artikel over schrijft. Iemand met tijd zou voor de grap eens het aantal artikelen per ploeg moeten tellen. Schandelijke sluikreclame.
MarkV 30 april 2020 20:15
Deze Tour moet je niet eens willen rijden. MVDP moet gewoon lekker lekker voor de klassiekers en het WK gaan, als die nog gereden worden, terwijl de rest van het peloton met een overvol programma totaal uitgeput is kan hij nog relatief fris de prijzen pakken.
En laat het veldrijden maar zitten deze winter.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/04/2020 20:15 door MarkV.
Tinuz 30 april 2020 20:47
Telegraaf plempt zonet (20:14) ook artikeltje neer dat VDP/Alpecin wel nog kans maakt op deelname Tour.
Luijt 30 april 2020 22:12
Me dunkt dat ze allemaal achter de feiten aanlopen en dat het geen reet zegt wie wie er af fietst bij die virtuele surrogaat koersjes.
Het wordt wel tijd dat ie (MvdP) zich een paar maandjes gaat toeleggen op wat langere klimmetjes. Dan rijdt ie ook in de tour alles aan gort.
Sub Culture 30 april 2020 22:18
Goed om weten dat gezien de grote concentratie virologen en andere wetenschappers de TDF geen doorgang zal kennen.
Waar vind ik zo'n glazen bol die 4 maand vooruit kan kijken?
veluweracer 01 mei 2020 01:28
Ik vermoed dat als een MVDP al zijn eieren een paar jaar terug allemaal in het mandje van asfalt had gelegd hij nu al een resem aan klinkende overwinningen achter zijn naam had gehad. Die verbreding is commercieel wel aantrekkelijk maar het vergt ook het nodige aanpassingsvermogen van hem. Als al die tijd eens de focus op het wegwielrennen had gelegen dan...



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/05/2020 02:10 door veluweracer.
Wanny 01 mei 2020 10:13
Misschien kiest MVDP wel gewoon wat ie leuk vindt en heeft ie geen boodschap aan wat wij fans hem graag zien doen.
veluweracer 01 mei 2020 13:03
MVDP is wel echt een product. Hij nut zichzelf volledig uit. Die kan straks ook in 3 disciplines ploegleider/trainer/coach worden. Dat beeld wat hij schept van zichzelf dat hij het 'allemaal gewoon heel leuk' vindt lijkt me wat overdreven door hem. Ik denk dat hij zelfs meer met geld verdienen bezig is dan enige andere renner. Adrie vond ik altijd al zo'n broodrenner maar M pakt het nog grootser aan.
El Chaba 01 mei 2020 15:29
Als dat echt zo zijn, dan zou hij niet zo obsessief bezig zijn (geweest) met het mountainbiken. Zijn enige doel daarmee is een grote kans op een gouden medaille op de OS. En dat is in zijn geval - hij is geen amateur, dus voor het geld hoeft hij het niet te doen - toch een kwestie van eer geval van eer en prestatief het hoogste bereiken. En daarnaast sluit ik niet uit, dat hij het stiekem van binnen ook heel erg leuk zou vinden om iets te bereiken, wat zijn vader nooit gelukt is.
veluweracer 01 mei 2020 17:13
De eeuwige roem die met zo'n Olympische overwinning gepaard gaat is heel mooi meegenomen. En zal hij het uiteraard niet met tegenzin doen maar toch blijf ik me afvragen wat er in had gezeten als hij vanaf zijn 21ste zich vol op de weg had gestort. Maar wat er in zit haal je er ook niet zomaar uit. Hij is ook wel een beetje een speelvogel op de fiets.
MarkV 01 mei 2020 17:36
Dat gevoel had ik met Lars Boom al.

Veldrijden maakt meer kapot dan je lief is.
veluweracer 01 mei 2020 21:05
Er zijn er meer die vinden dat Lars te lang in het veld is blijven hangen. En die heeft er op de weg, ook weer volgens vele anderen, toch ook niet alles uitgehaald wat er in zat.
tvm 02 mei 2020 15:03
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dat is toch die mountainbiker? Die hebben het over
> het algemeen nooit slecht gedaan op de weg. Ik
> denk aan een Evans, Peraud, Rasmussen en niet te
> vergeten onze eigen Maarten Tjallingii natuurlijk.

Fuglsang
veluweracer 02 mei 2020 16:30
Die mag je van mij een toprenner noemen. En dat had 'Matje' dus ook al kunnen zijn.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen