Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

In elk geval ...

Gepost door Frederik D. 
Frederik D. 04 mei 2020 18:38
... is er een nieuwe sport ontstaan, namelijk digitaal wielrennen. Ik ben waarschijnlijk een aartsconservatief. Ik vind er niets aan. Maar ik kan niet ontkennen dat digitaal wielrennen een nieuwe sport is geworden. Maar misschien ligt het volkomen aan mijzelf dat ik digitaal wielrennen niets vind. Want wellicht is het wel iets. Namelijk toch een echte sport, net als beachvolleybal en curling. Gewoon een kwestie van wennen. Wellicht moet ik gewoon accepteren dat er nieuwe sporten bijkomen en dat ik een al te conservatieve zak ben en een lelijke boze witte man met een foute muzieksmaak. Misschien moet ik 'ns flink zijn en roepen, desnoods in de woestijn: leve het nieuwe digitale wielrennen, leve de Hotel California Band, weg met alle boze witte mannen. Toch? Maar Kim Kardashian of hoe dat mens heet, neen, lieve jongens, dat is nog steeds een stap te ver voor mij.
Sub Culture 04 mei 2020 19:13
Ik vind er ook niks aan, het boeit me helemaal niet.
Mits een aantal verbeteringen kan het ongetwijfeld wel iets leuker worden maar er gaat niks boven de échte wielersport.

Voorts zou ik Kim Kardashian wel doen, zolang ze haar mond niet open doet. Toch niet om te praten.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/05/2020 19:13 door Sub Culture.
Prikdude 04 mei 2020 19:47
Het is niet ontstaan, slechts uitgelicht in armoede.

En Hotel California is weldegelijk een afgrijselijk zeikerig, onluisterbaar stuk herriedrek, dat in je slakkenhuis van Eustachius onherstelbare schade aan kan richten.

Bij de mensen die het jaarlijks weer hoog in de top 2000 stemmen is dat ook gebeurd.
veluweracer 04 mei 2020 20:28
Prikdude verwoordt het naer mijns inziens tamelijk goed. Uit armoede geboren.
valse trage 04 mei 2020 20:46