Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

De Giro op Eurosport

Gepost door Curzio 
Curzio 10 mei 2020 09:30
Eurosport zendt de komende weken hoogtepunten uit van de afgelopen zeven edities van de Giro.

Gisteren was het genieten van Hesjedahl die in rit 3 uit 2013 flink aan de boom schudde, de lepe Paolini ging echter met de bloemen en het roze lopen. Gesink zat er overigens goed bij de hele dag, vergezeld door zijn secondant Kruijswijk die handig Scarponi uitschakelde.

Vandaag een sneeuwetappe, ik dacht ook weer uit 2013.

Alleen al leuk om die oude tenues en ploegen te zien.
Meneer 60% 10 mei 2020 14:37
Is het kijken zeker waard. Ook de uitzendingen waarbij de hoofdrolspelers mede commentaar geven. Met Poels (LBL) en Evenepoel (CSS) onder andere.

Ook wel weer bitterzoet. Door al die mooie beelden mis ik het wielrennen in het hier en nu alleen maar meer.
veluweracer 10 mei 2020 14:49
Kan me van Hesjedal vooral herinneren dat hij eens op een podium stond met een duidelijk zichtbaar stuk snot in een van zijn vele neusgaten. Toch behoorlijk onsmakelijk als je daar als kijker minutenlang tegen aan moet kijken. Ten Dam kon er ook zo'n vieze smeerboel van maken in zijn gezicht. Die deed het erom. Hij is er vast door journalisten na de koers om gemeden. Je zou er onpasselijk van worden.
Pyama 10 mei 2020 17:17
Laat ik de tv eens aanzetten. Val ik in een Touretappe uit 2017. Commentaar van Karsten en José sad smiley
Curzio 10 mei 2020 19:42
De Giro werd daarvoor uitgezonden. Vond het overigens niet zo'n sterke keuze, want behalve de sneeuw en de decors gebeurde er niks tussen de favorieten (etappe die Visconti won op de Galibier).
Luijt 11 mei 2020 11:57
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> . Ten Dam kon er
> ook zo'n vieze smeerboel van maken in zijn
> gezicht. Die deed het erom.

Haha.
Luijt 11 mei 2020 11:58
Afschuwelijk duo.
Curzio 16 mei 2020 19:01
Vandaag was het genieten van de prachtige Mortirolo-klim uit 2015, waar Contador, Landa en Kruijswijk alledrie een fantastisch optreden gaven.

Jammer dat het commentaar duo op Eurosport ook in de herhaling nog zit te slapen en te weinig met de koers zelf bezig is. Ook dat Contador twee keer het gat liet vallen voor Kruijswijk werd door hen niet op waarde geschat.
Prikdude 20 mei 2020 15:26
Zometeen voor de liefhebbers:

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen