Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Hagedissen doodrijden o.l.v. Laurens ten Dam

Gepost door valse trage 
valse trage 22 mei 2020 00:07
Blijkbaar zou er 30 mei a.s. een of andere hipster off-roadrace in Amerika, de Dirty Kanza worden verreden.
Die gaat dus niet door. En daarom 'organiseert' LtD nu de Dirty Kanzelled! Op 30 mei.

Juihuij!

LtD en zijn crew hebben alle 'toffe' gravelpaadjes in de Benelux voor je in kaart gebracht!
Het is geen wedstrijd, maar een soort 'social media' event waarbij je allerlei prijzen kunt winnen,
bijvoorbeeld voor de hoogste hartslag ('Hummingbird'), het kekste pakje ('Mooiboy of the Day') etc. etc.

Bericht op CyclingNews

Ik lig langs het parcours met mijn luchtbuks!
Clavan 22 mei 2020 10:10
Lekker met z’n allen gravellen. Hipster houthakkers hemd aan en elke 50 km bbq-en.
Frederik D. 22 mei 2020 10:57
Ik ben gaan knutselen à la Walter White en heb een aardig kanonnetje in elkaar gefabriceerd.
tvm 22 mei 2020 11:28
Ten Dam met z'n slow life... En maar nieuwe spullen en gadgets kopen...
Zum kotsen.
valse trage 22 mei 2020 11:45
thumbs up Ik zal het aan LtD doorgeven. Misschien kunnen ze ook een toffe prijs bedenken voor de smerigste schotwond.
Tinuz 22 mei 2020 11:49
Leg punaises op de weg! Stop deze decadente poseurs.
valse trage 22 mei 2020 11:59
Is een gecamoufleerd langs het parcours opgestelde metershoge eikenprocessierupsbrandharenventilator een idee?
Frederik D. 22 mei 2020 12:00
Voor de smerigste serie van smerige schotwonden. Ik laat er geen kruit over groeien. Er is geen gras tegen gewassen. Vaak geschoten is altijd wel eens raak. Nederland is te vol voor het gesnotter van Laurens. Het hekrund is nu echt van 't dam. Ik zweer het je, man.
Frederik D. 22 mei 2020 12:05
Komt in de buurt. En onmiddellijk daarna via drones een douche met geïnfecteerde, geinfecteerde, teken. In hoc signo zal 'ie sneven. Mene tekel. Nomen est omen. In Claudia venenum. Lupus lupo homo.
Clavan 22 mei 2020 12:22
Kopen? Nee hoor. Hij is behoorlijk populair op de sociale media dat hij veel ‘krijgt’. Vorig jaar reed hij altijd op Giant gesponsord door Schilder uit Alkmaar. En was het de beste fietsenmerk ooit. Ook omdat hij de laatste jaren als prof er ook op reed. Totdat de nieuwe fietsenwinkel in Heiloo hem een beter aanbod deed en opeens Specialized ging rijden.
Horsie is back 22 mei 2020 12:23
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Komt in de buurt. En onmiddellijk daarna via
> drones een douche met geïnfecteerde,
> geinfecteerde, teken. In hoc signo zal 'ie sneven.
> Mene tekel. Nomen est omen. In Claudia venenum.
> Lupus lupo homo.

Dan ben je eindelijk van Strava af, het is nu betalen immers, je vertrekt naar de kostenloze site van Neerlands crême van wielerwijsheid en dan stuit je op dit. hot smiley
Clavan 22 mei 2020 12:27
RideSlowDrinkFast
valse trage 22 mei 2020 13:26
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nederland is te vol voor het gesnotter
> van Laurens.

grinning smiley Quote of the Day! Het neemt in mijn hoofd in ieder geval meer ruimte in dan menig asielzoeker.
valse trage 22 mei 2020 13:28
Dat zou echt lachen zijn... jammer dat we daarna zullen moeten onderduiken, danwel de gevangenis in gaan.
Bummetje 22 mei 2020 14:41
Een hoop reacties maar niemand die lijkt te begrijpen wat het idee is van deze 'wedstrijd'. Er is geen parcours of route. Als je meedoet teken je je eigen route uit over zoveel mogelijk gravelwegen. De route loopt van je eigen huis naar je eigen huis. Er zijn dus geen 2 deelnemers die exact dezelfde route zullen rijden. Volgend mij prima corona-verantwoord en een leuke promotie voor het gravelfietsen in Nederland.
valse trage 22 mei 2020 15:10
Nee, hoor dat was me wel duidelijk dat het dit soort random shit zou zijn. Maar goed, er zijn blijkbaar al een aantal routes vastgelegd op een of andere app,
dus dat er geen 2 deelnemers dezelfde route zullen rijden, mwaaah… dat waag ik te betwijfelen. De uitgestippelde route in N-H zal vast druk bezocht worden.

LtD:

Mijn motto live slow, ride fast, probeer ik echt uit te dragen in alles wat ik doe. Doet het rustiger aan. Minder stress, minder afleiding, minder spullen. Geniet van de kleine dingen in het leven en doe dat vol overgave. Leef in het moment.

O ja joh? Als Live slow, ride fast daadwerkelijk je motto is dan moet je vooral je bakkes houden en nooit meer iets van je laten horen.
Dit hele Dirty Kanzelled or whatever the fuck gedoe is ÉÉN EN AL afleiding en spullen!
Ik ben met mijn geschreeuw op dit wielerforum zelf een 10x grotere aandachtshoer dan die snotbaard volgens zijn eigen credo zou moeten zijn.
Frederik D. 22 mei 2020 17:57
Maar dit is wel gratis. En ook nog eens gratuit. Een gratuite flapuit.

Maar de plebejische pretindustrie, die meer stuk maakte dan ons lief was, krabbelt weer op en zal ons weer trakteren op een meedogenloos virus. De coronacrisis is ontstaan door carnaval, kerkbezoek, voetbalwedstrijden, rare overvolle markten, gereis en gevlieg. Allemaal banale pret van en voor proleten. Me dunkt dat de pretindustrie sorry dient te zeggen, de slachtoffers schadeloos moet stellen en zich zeer bescheiden moet opstellen. Iets dat onze nationale snotterkop LtD ook zou moeten inzien. En onze nationale snotterkop dient onmiddellijk te stoppen met zijn georganiseerde, al te drukke, ranzige hagedisdoodrijritjes. We zullen hém eens doodrijden. Kijk, dat willen we nou ook niet. Maar hij vraagt erom. Stuk trailervolk.
Frederik D. 22 mei 2020 18:00
Heerlijk eerlijk. smiling smiley
Slimmerd 22 mei 2020 18:30
Waarschijnlijk wel zo'n aandachtshoer die volgende week zaterdag ook lekker op zijn fietsje zit
Frederik D. 22 mei 2020 18:43
Maar dan alleen en triest zonder anderen te bedreigen met zijn gesnotter, genies, gehijg en gezang. The party is over. Het feest is voorbij. Geen proletenpret meer. Geen oneindig consumeren. Geen geshop. De Kardashians worden opgekoopt naast de onderbuiklinkse goeroes als Van Nieuwkerk en De Breij, hypocriete grootgraaiers. Blijf in je eigen buurt en blijf uit de buurt van je buren. Ik blijf het zeggen, het feest is voorbij en je voortplanten is onverantwoord. Koop gerania, ga er achter zitten en overdenk je potsierlijke pretjes van weleer. Memento mori.
Horsie is back 22 mei 2020 19:13
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------

> De coronacrisis is ontstaan door carnaval, kerkbezoek, voetbalwedstrijden, (de vergelijking met Maurice ligt voor de hand) wel rare overvolle markten, gereis en gevlieg. Allemaal banale pret van en voor proleten. Me dunkt dat de pretindustrie sorry dient te zeggen, de slachtoffers schadeloos moet stellen en zich zeer bescheiden moet opstellen.

Ik begrijp heel goed wat je probeert te poneren, maar afhankelijk in welke mate je dit ook werkelijk meent, lijkt het me toch wel makkelijk praten.
In de Napoleontische tijd was triage vaak nog een kwestie van rang, maar dat is toch wel ineens totaal anders geworden.

Alles wat mogelijk wordt gebeurt ook. Waarom zou je niet op vakantie gaan naar verre oorden als dit voor een prettige prijs mogelijk wordt gemaakt. Het is niet andersom, dat een gewone burger zegt, ik wil naar Argentinië, maar dan moeten we wel eerst heel goedkoop kunnen reizen per vliegtuig. Of ik wil bij wijze van elke dag buitenshuis eten, maar dan moet ik wel uit wel heel veel verschillende plekken te kiezen hebben.

We leven in 2020. Vijftig jaar geleden stierven bij de Hongkong griep ook mensen bij bosjes, maar niemand, die daar, bij wijze van spreken, nog van op keek.
Een grotere discrepantie lijkt niet mogelijk.

The times they're changing is eeuwig ongoing, al zijn wij de eerste generatie, die iets herkennen in de term exponentieel, U weet wel, zodra het Ro getal weer duidelijk boven de 1 gaat komen of zoals iemand, die steeds sneller op zijn racefiets wil kunnen rijden, maar ontdekt, dat dit niet zomaar gaat.
Horsie is back 22 mei 2020 19:22
Frederik D. U bedoelt toch niet, dat de Kardashians opgeknoopt moeten worden..??

You must leave now, take what you need, you think will last
..
And it's all over now, baby blues

The carpet, too, is moving under you

Strike another match (zo lang het niet de atumic bumb is) grinning smiley
Frederik D. 22 mei 2020 21:18
Times. they 're changing, zong de overjarige protestzanger tussen neus en lippen al snotterend op de pseudomarkt in een vreselijke vinexwijk in een uit zijn krachten gegroeide stad. Inderdaad, zei ik tot de man, de tijden zijn veranderd. En ik pakte het geld uit zijn hoed. Wat weet jij van de regel "they'd pass the hat"? Van wie, door wie, over wie? Wanneer? Titel? En wanneer kunnen we weer kwissen in de kroeg?
Frederik D. 22 mei 2020 21:20
Magic Carpet Ride?
valse trage 22 mei 2020 22:02
Zeker zit ik op mijn fietsje, maar niet op Insta, Twitter, Strava, Tiktok, Boomer, Hoomer, Klipklap, Zopp, Fapfuck, Scooter, Cnooter, Hooter, or whatever the fuck.
Voor mij geen kijk mij hier met m'n ...mmmmmoustache, zonnebril en super relaxte wielerkleding van een onbekend duur merk met een heel bijzonder verhaal erachter op de meest afgelegen off-road singletrack tussen het riet echt zo fakking onwijs super chill zitten te chillen met een biologisch speciaalbiertje! SNAP!!!
valse trage 22 mei 2020 22:05
Precies. Dit is het nieuwe hip, LtD!
Nelis! 22 mei 2020 22:50
De berichten op dit forum worden steeds onbegrijpelijker voor mij. Dat kan natuurlijk aan mij liggen, maar eigenlijk maakt het niet uit aan wie het ligt. Het plezier verdwijnt een beetje door al dat rare gepraat.
Horsie is back 23 mei 2020 00:11
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Times. they 're changing, zong de overjarige
> protestzanger tussen neus en lippen al snotterend
> op de pseudomarkt in een vreselijke vinexwijk in
> een uit zijn krachten gegroeide stad. Inderdaad,
> zei ik tot de man, de tijden zijn veranderd. En ik
> pakte het geld uit zijn hoed. Wat weet jij van de
> regel "they'd pass the hat"? Van wie, door wie,
> over wie? Wanneer? Titel? En wanneer kunnen we
> weer kwissen in de kroeg?

Kwissen en kroeg passen niet zo erg bij Horsie.

Geld uit de hoed pakken van de man, die schreef

She dropped a coin into the cup
of a blin man at the gate
and forgot about a simple twist of fate

Foei, dat laatste is natuurlijk de oorzaak van onze Auseinandersetzung.
Horsie is back 23 mei 2020 00:36
Nelis! Schreef:
-------------------------------------------------------
> De berichten op dit forum worden steeds
> onbegrijpelijker voor mij. Dat kan natuurlijk aan
> mij liggen, maar eigenlijk maakt het niet uit aan
> wie het ligt. Het plezier verdwijnt een beetje
> door al dat rare gepraat.

Wel begrijpelijk, Nelis, maar troost je: Hier word je niet meer aangenomen op de hoeveelheid parate wielerkennis, want de wielersport is al decennia lang salonfähig voor de geletterden. Wielerrevue kopte in de zomerspecial: (Wielrennen) Sport van het volk, maar hoe lang nog?

Dit is wat plagerig alhoewel ik dit wel vaker denk.
Niemand ontkomt aan de suspense van deze coronatijd en helaas zal het ook voor menigeen (nog) heel concreet worden.
Dan grijpt de mens naar bezweringsrituelen.
El Chaba 23 mei 2020 00:59
Nee, ligt niet aan jou, ik ben het helemaal met je eens!
Horsie is back 23 mei 2020 01:18
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nee, ligt niet aan jou, ik ben het helemaal met je eens!

Ach natuurlijk is dat zo. Maar wat(t) geneuzel is toch ook niet erg?
Als bij toverslag het wielerseizoen morgen integraal zou beginnen, dan zou Anony gerust € 60 euro entreegeld kunnen heffen. smiling smiley
l
Slimmerd 23 mei 2020 07:25
Brieske 23 mei 2020 11:16
Wat een haat allemaal, goed zo jongens, trots op jullie!

Groet
veluweracer 23 mei 2020 11:57
Clavan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Lekker met z’n allen gravellen. Hipster
> houthakkers hemd aan en elke 50 km bbq-en.

En in je rugtas wat speciale biertjes levert toch wel wat extra vrienden op mag ik hopen.
veluweracer 23 mei 2020 12:03
valse trage Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nee, hoor dat was me wel duidelijk dat het dit
> soort random shit zou zijn. Maar goed, er zijn
> blijkbaar al een aantal routes vastgelegd op een
> of andere app,
> dus dat er geen 2 deelnemers dezelfde route zullen
> rijden, mwaaah… dat waag ik te betwijfelen. De
> uitgestippelde route in N-H zal vast druk bezocht
> worden.
>
> LtD:
>
> Mijn motto live slow, ride fast, probeer ik
> echt uit te dragen in alles wat ik doe. Doet het
> rustiger aan. Minder stress, minder afleiding,
> minder spullen. Geniet van de kleine dingen in het
> leven en doe dat vol overgave. Leef in het
> moment.

>
> O ja joh? Als Live slow, ride fast
> daadwerkelijk je motto is dan moet je vooral je
> bakkes houden en nooit meer iets van je laten
> horen.
> Dit hele Dirty Kanzelled or whatever the fuck
> gedoe is ÉÉN EN AL afleiding en spullen!
> Ik ben met mijn geschreeuw op dit wielerforum zelf
> een 10x grotere aandachtshoer dan die snotbaard
> volgens zijn eigen credo zou moeten zijn.

Er zal ook vast wel een prijs voor de meest onsmakelijke snotbaard uitgereikt worden.
veluweracer 23 mei 2020 12:10
Nelis! Schreef:
-------------------------------------------------------
> De berichten op dit forum worden steeds
> onbegrijpelijker voor mij. Dat kan natuurlijk aan
> mij liggen, maar eigenlijk maakt het niet uit aan
> wie het ligt. Het plezier verdwijnt een beetje
> door al dat rare gepraat.

Ik begrijp wat je bedoelt. Maar we moeten ons maar neerleggen bij de overwinning van de zotheid der letteren.
Frederik D. 23 mei 2020 13:59
Haat, haat, ik zou het geen haat willen noemen maar meer een voorname standvaste afschuw van potsierlijk gepeupel met teveel prullerig poeha als u begrijpt wat ik bedoel, amice, tiens.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/05/2020 14:01 door Frederik D..
veluweracer 23 mei 2020 15:15
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Haat, haat, ik zou het geen haat willen noemen
> maar meer een voorname standvaste afschuw van
> potsierlijk gepeupel met teveel prullerig poeha
> als u begrijpt wat ik bedoel, amice, tiens.

Ik denk dat Briesje echt trots is op diegene die hun haat de vrije loop geven. Dus laat je verontschuldigen achterwege. Schaam je niet voor je uitgesproken afkeer van hipsters op gravelbikes.
valse trage 23 mei 2020 15:15
Je moet niet zo liggen zeiken, ik dwaal al bijna 20 jaar rond op dit forum, en jij en je kompanen hebben lang geleden al alle echte wielrenners weggejaagd door ze uit te lachen wegens armoedig taalgebruik en -dt fouten etcetera etcetera.
Clavan 23 mei 2020 16:56
Iedereen wacht tot het nieuwe seizoen gaat beginnen. Tot dan is dit ‘het nieuwe normaal’. En lekker zeiken op dat van over de plas overgewaaide hipster geneuzel doet mij deugd. Sowieso heb ik een hekel aan het sociale media gebeuren tegenwoordig van al die 2 wielenrijders. Ga gewoon lekker fietsen, geniet van je prestatie en de omgeving en hou het voor je.
Clavan 23 mei 2020 17:00
Vroeger hadden we nog EspenBraven om de zaken te duiden smileys with beer
Clavan 23 mei 2020 17:04
Zonder haat geen liefde. Zo haat ik het tv programma All You Need Is Love.
Eqquipo 23 mei 2020 21:27
Hagedissen doodrijden o.l.v. Laurens ten Dam smiling bouncing smiley
Luijt 24 mei 2020 21:11
Zeg Thierry Clavanolat, vandaag heb ik toch zo fijn in het door jou zo geliefde Noord Holland getoerd.
Mooi hoor, vooral als het niet zo teringdruk is, zoals heute.
Clavan 24 mei 2020 21:46
Het ietwat vochtige weer hield de wielertoerist vandaag binnen. Er was zat plek vandaag.
Luijt 24 mei 2020 22:29
Gelukkig vandaag geen wieltertoerist gezien.
Misschien heb ik er wel wat over het hoofd gezien. Ik ging ook zo hard; veel harder dan mijn leeftijdsgenoten.
valse trage 24 mei 2020 22:39
Breek me de bek niet open! grinning smiley smileys with beer

Ik mis dat ongeleid projectiel...
Horsie is back 24 mei 2020 23:48
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Gelukkig vandaag geen wieltertoerist gezien.
> Misschien heb ik er wel wat over het hoofd gezien.
> Ik ging ook zo hard; veel harder dan mijn
> leeftijdsgenoten.

Clavanneke zorgt hier meestal voor de lol, maar dit een-tweetje (Cruijff-Lerby) verliest hij toch.
El Chaba 25 mei 2020 01:05
Ik haat alle emo-TV. Of anders gezegd nep TV.
El Chaba 25 mei 2020 01:25
Haha, je weet niet waar je over praat, sukkel.
Ik zeik helemaal niet, ik onderschrijf de mening van een medeprikker.
Vroeger was er een beheerder, die tenminste wist wat het beheren van een forum inhield. Tegenwoordig hebben mensen zoals jij hier vrij spel met hun oeverloze, off topic geneuzel, vooral dankzij desinteresse en incompetentie van de huidige beheerders.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/05/2020 01:27 door El Chaba.
Frederik D. 25 mei 2020 06:40
Dus je kijkt nooit meer TV? Op zijn oerend hards: zoals altijd kwam aan dat geloer ien end, neehee, nooit, nooit meer keek ie TV. Sport is één en al emo. En je weet wat in South Park emo's zijn? Nog erger dan nep gothics. En zelfs het weerbericht is emo. Kijk het weervrouwtje stralen als het droogt blijft en warm.
Frederik D. 25 mei 2020 06:42
- Zestien km per uur?
Sub Culture 25 mei 2020 09:32
Of anders gezegd, TV.
Clavan 25 mei 2020 10:11
Wedstrijdje lol trappen? Heb ik iets gemist? Ik was vanmorgen wel aan het dauwtrappen. Om 6:36 uur zat ik op mijn ATB in het heerlijk rustige duingebied. Vosje hier, konijntje daar. Hagedissen niet gezien. Het was waarschijnlijk nog iets te fris voor die rakkers. Ik kwam wel 2 krabbelaars uhhhh gravelaars tegen. Afijn.....jullie lezen het wel in de krant.
Zo, nu even een kopje koffie uit mijn hipster Rocket koffiemachine en an die Arbeit
valse trage 25 mei 2020 11:03
Je hebt gelijk. Je onderschreef de mening van een andere prikker.
Maar nu zeik je wel, sneuneus.
Horsie is back 25 mei 2020 12:19
Clavan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wedstrijdje lol trappen? Heb ik iets gemist? Ik
> was vanmorgen wel aan het dauwtrappen. Om 6:36 uur
> zat ik op mijn ATB in het heerlijk rustige
> duingebied. Vosje hier, konijntje daar. Hagedissen
> niet gezien. Het was waarschijnlijk nog iets te
> fris voor die rakkers. Ik kwam wel 2 krabbelaars
> uhhhh gravelaars tegen. Afijn.....jullie lezen het
> wel in de krant.
> Zo, nu even een kopje koffie uit mijn hipster
> Rocket koffiemachine en an die Arbeit

Je gaat toch niet toegeven dat je niet graag lollig uit de hoek komt.
Luijt reageert op jou (in zijn vocabulaire is dat een één-tweetje), vandaar de verwijzing naar de toedracht bij de befaamde penalty van Cruijff.
Maar Luijt verwijst in zijn antwoord naar een opmerking, die hij eerder jegens mij had gemaakt. En dat vond ik geestig, vandaar dat Luijt van jou mocht winnen.
Clavan 25 mei 2020 12:27
Naast het extreem lollig zijn ben ik ook betweterig. Ik neem namelijk aan dat je de befaamde Cruyff-Olsen penalty bedoelt.
Eindhovuh 25 mei 2020 12:58
mand.

(voor de Nederlandse tv kijker).
Horsie is back 25 mei 2020 13:00
Clavan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Naast het extreem lollig zijn ben ik ook
> betweterig. Ik neem namelijk aan dat je de
> befaamde Cruyff-Olsen penalty bedoelt.

Kijk, dat siert je nou. Ik was er al niet helemaal gerust op (klopte de naam Lerby hier wel), maar te eigengereid om het toch nog even te checken.
Uiteindelijk heb ik meer verstand van wielrennen. grinning smiley
Luijt 25 mei 2020 23:24
Wacht even: lolbroekerij:
Wat is nog erger dan gravelaars?
Nou? nou???
Gravel in je aars!!!

Whoehahaha, trek us aan me vinger!!!
Eindhovuh 26 mei 2020 08:13
Je mist de koers echt he?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen