Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Jelle Vanendert

Gepost door lodjan 
lodjan 06 juni 2020 19:52
Jelle Vanendert rijdt nu voor Bingoal - Wallonie Bruxelles en hij reed laatst de Dirty Kanzelled met oa Jesper Asselman, Wesley Kreder en Pim Ligthart. 320 km over zo veel mogelijk onverharde wegen naar initiatief van Laurens ten Dam die met Niki Terpstra en Ivar Slik reed. Robert Gesink deed het met Dennis van Winden in Catalonië.
valse trage 06 juni 2020 20:22
El Chaba 07 juni 2020 10:27
Wat is je punt?
Is dit een topic?
Slimmerd 07 juni 2020 12:01
Ga je nu een topic openen over iedereen die meegedaan heeft aan dit ludieke idee?
Tjappie2 07 juni 2020 12:27
Ik vind het wel geestig. Maar ik ga er dan ook vanuit dat dit een topic is met een knipoog naar het eerder geplaatste topic over Dekker dat ongeveer evenveel nieuwswaarde bevat. smiling smiley
veluweracer 07 juni 2020 13:20
Voor de fanclub van Jelle hier op het Prikbord zal het toch een als een opluchting voelen dat hij weer onder de pannen is.
Andere Peter 07 juni 2020 13:29
Quote
lodjan
Robert Gesink deed het met Dennis van Winden in Catalonië.

Laat die jongens lekker samen spelen, privé. Zelfs Allah is er inmiddels modern genoeg voor om dit te accepteren.
valse trage 07 juni 2020 14:20
Het ligt eraan welke Allah je bedoelt. De meeste Allah's niet hoor, voor zover ik weet.
Andere Peter 07 juni 2020 14:24
De meeste Allah's worden verkeerd geïnterpreteerd door de meeste gelovigen.
Clavan 07 juni 2020 14:31
Jelle Vanendert is zo lelijk, ze zouden hem levenslang moeten schorsen.
Slimmerd 07 juni 2020 14:32
Dit gaat tot een heerlijke uiteenzetting leiden van Allah Petrus
Frederik D. 07 juni 2020 18:14
Toch mooi dat jij als ongelovige wel weet hoe je de term "Allah" dient te interpreteren. Of interpreteer je toch de entiteit genaamd Allah? Nou ja, à la hakkenbar ...
Frederik D. 07 juni 2020 18:21
Uit het Groot Wielerliedboek

Wie komt daar voorbij gedenderd?
Ja, dat is Jelle Vanendert.
Hij wint de Tour en LBL.
Jongens, wat is die snel.

Maar wil je echt iets lekkers,
pak dan die meid van die Dekkers.
Ze houdt echt van BONKERDEBONK.
Helaas niet van ons gelonk.
valse trage 07 juni 2020 23:55
Tinuz 08 juni 2020 01:05
Ik begin steeds meer in de 5G beams van de complotwappies te geloven. Orwell: "told ya".
valse trage 08 juni 2020 10:11
Hoezo, daar geloofde je toch altijd al in?
Tinuz 08 juni 2020 13:17
Nee hoor, ik geloof niet zomaar iets. Dat Orwell de spijkert op de gegijzelde kop sloeg in zijn 1984 en Animal Farm is me wel al jaren geleden beginnen te dagen.
Horsie is back 08 juni 2020 13:28
Tinuz Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nee hoor, ik geloof niet zomaar iets. Dat Orwell
> de spijkert op de gegijzelde kop sloeg in zijn
> 1984 en Animal Farm is me wel al jaren geleden
> beginnen te dagen.

Geef Horsie maar Fahrenheit 451.
merijntje mortirolo 08 juni 2020 13:45
-
merijntje daarentegen is dan weer fan van Jan van de Veen uit Nijkerk.

Wie kent hem niet?
Frederik D. 08 juni 2020 16:18
Zonde van je boeken. Of lees je geen boeken meer?
Frederik D. 08 juni 2020 16:23
Paardenslager uit compassie en commercie. Uitvaart en uitbaat inéén. En wie kent het antwoordbandje niet?
Voor vlees toets één
Voor uitvaart toets twee
Voor toespraak toets drie
Voor muziek toets Tielemans.
Horsie is back 08 juni 2020 19:13
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Paardenslager uit compassie en commercie. Uitvaart
> en uitbaat inéén. En wie kent het antwoordbandje
> niet?
> Voor vlees toets één
> Voor uitvaart toets twee
> Voor toespraak toets drie
> Voor muziek toets Tielemans.

Hi hi. Dat zag ik niet aankomen. Maar ja what's the use changing horses in midstream, nietwaar.
Horsie is back 08 juni 2020 19:29
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zonde van je boeken. Of lees je geen boeken meer?

Zo heet (233 graden Celsius) wordt de soep niet gegeten. Fahrenheit 451, het thema in de film, was destijds in mijn persoonlijke leven ineens een factor.
Het laatste boek, dat ik kocht was Hoe we mensen werden. Hi Hi, maar Horsie is brandeerlijk, dus het is waar.
Aerts 08 juni 2020 22:00
Andere Peter 09 juni 2020 09:04
Waarom zouden alleen gelovigen Allah mogen interpreteren? Daar begint juist de tunnelvisie.
Ulrich A. Boschwitz 09 juni 2020 09:22
Plateau de Beille 2011. De mooiste etappezege in een grote ronde van deze eeuw door iemand die afkomstig is van de lage landen. Of komt die eer toe aan Thomas De Gendt met zijn zege op de Passo dello Stelvio? Ach wat maakt het ook uit. Want na de eerstvolgende Giro is het alleen nog maar Remco Evenepoel wat de klok slaat.
El Chaba 09 juni 2020 09:49
Wanneer ga jij eens dood?
Frederik D. 09 juni 2020 11:25
Nee, hoor, ook slimme kritische ongelovigen zoals met name AP dienen zich op analytische wijze te buigen over het concept "God/Allah/Manitou/Wereldgeest/Heilige Hupselepups". Maar even niet op dit prikbord. Want dit is een wielerprikbord, zo heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Frederik D. 09 juni 2020 11:31
- Thomas Voeckler hield dapper stand net als Jelle Vanendert. Deze rook zijn kans, trok even stevig door en was weg. Vermits hij geen gevaar vormde voor de favorieten liet men hem begaan. -

Zo kan ik het ook.

Bron
Horsie is back 09 juni 2020 12:42
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Maar even niet op dit prikbord. Want dit is een wielerprikbord, zo heb ik uit betrouwbare bron vernomen.

Krek. la roue qui tourne, alhoewel het exemplaar, dat Antoine Vayer op zijn twitter laat zien wel erg snel draait. Ik kan niet zo snel tellen, maar 280 keer per minuut of zelfs meer, alhoewel natuurlijk niet een vol minuut lang, zou best kunnen. Alleen zie ik de naam Koga, dus Tom Dumoulin zal het wel niet zijn. Maar goed ook want van zo'n laag wattage zou Tom spontaan een mentale burnout krijgen. grinning smiley

Hup Harrie!
Sub Culture 10 juni 2020 09:37
Ik snap niks van dit topic.
Ja, er viel niet veel van te verwachten de afgelopen maanden, maar de neerwaartse spiraal van het prikbord zet zich wel drastisch voort.
El Chaba 10 juni 2020 09:54
En de beheerders staan er bij, kijken ernaar, en doen - zoals gewoonlijk - helemaal niets.
Frederik D. 10 juni 2020 10:20
Er wordt druk geantichambreerd. Antichambreren, ken je dat woord? Komt het voor in je subcultuur?
Sub Culture 10 juni 2020 11:25
Vraag jij nu aan een Franstalige of hij 'antichambre' kent?
Frederik D. 10 juni 2020 11:31
In elk geval, men zit hier in de wachtkamer, begerig om toegelaten te worden in de grote zaal van het wielrennen maar helaas de grote zaal is dicht en blijft nog even dicht. Tja, wat te doen? Blijven wachten en ondertussen met elkaar de tijd zien te doden door middel van praatjes over het weer, nostalgische herinneringen ophalen, uitspreken van irritante irritaties, cultureel leuteren over cultmuziek, de sociaalfilosoof uithangen en meer van dat moois en, voici, minder moois.
Horsie is back 10 juni 2020 12:11
De grote vraag is natuurlijk wel waar die "wachtkamer" gesitueerd is? Upstairs of downstairs subterranean?
Gelukkig is er momenteel weer wat reuring op dit forum en is de homesick blues op zijn retour.
Horsie is back 10 juni 2020 12:15
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> En de beheerders staan er bij, kijken ernaar, en
> doen - zoals gewoonlijk - helemaal niets.

Zelfs de bewaker van Rembrandt's Nachtwacht gaat wel eens een kopje koffie drinken.
Horsie is back 10 juni 2020 12:35
Eric Scherder zit al in de wachtkamer om straks uit te gaan leggen wat het huidige tijdsgewricht met de wielermens doet.
Opgelet: er zijn lichtbeelden.

Ask the doctor: Wielrenster merkt dat de extra stress van de combinatie thuiswerk en thuislerende kids haar menstruele cyclus heeft verstoord.
Wie antwoordt en dan niet in de trant van de weerman niet nodig te hebben om te weten uit welke hoek de wind waait?
Horsie is back 10 juni 2020 15:06
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> En de beheerders staan er bij, kijken ernaar, en
> doen - zoals gewoonlijk - helemaal niets.

Geef ze een break, ze lopen nu stage bij Twitter. grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen