Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Toch NK

Gepost door Frederik D. 
Frederik D. 30 juni 2020 19:11
nu.nl

Maar moeten we er blij mee zijn?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/06/2020 19:14 door Frederik D..
Slimmerd 30 juni 2020 19:27
Waarom zouden we hier niet blij mee mogen zijn?
Frederik D. 30 juni 2020 20:08
Goede vraag. Maar misschien is de kalender al te vol? En misschien wil men nog enige rust? En al met al is het NK van weinig belang. Maar ik ben benieuwd naar andermans mening.
Horsie is back 30 juni 2020 20:17
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
>> En misschien wil men nog enige rust?

Wielrenners, die maar al te graag de anderhalve meter modus aan hun fiets lappen? grinning smiley
valse trage 01 juli 2020 00:10
Ja, van deze onderbuiklinkse cultuurbolsjewist moet je daar blij mee zijn.
Frederik D. 01 juli 2020 07:44
Niet zo gefrustreerd zijn als je eens gewezen wordt op een kleine tekortkoming in je denkwijze. smiling smiley
valse trage 01 juli 2020 08:45
Slechts een kleine tekortkoming? Dankjewel voor dit compliment. Oprecht blij mee smiling smiley

Maarja, dat NK, daar ben ik dus ook blij mee. Ook al staat er misschien alleen maar '2e garnituur' aan de start.

Hup BJ Lindeman!
Eqquipo 01 juli 2020 19:25
Goed nieuws! Op een heuvelachtig parcours toch altijd 1 van mijn favoriete koersen om te kijken. De ploegbelangen versus de individuen in de ploeg die daar geregeld anders over denken. De onmogelijke druk op de Rabo vroeger van enkel kunnen verliezen. Boom, Boogerd met Langeveld, Boogerd met Breukink, Hoogerland, Vd Poel, Terpstra. Hup NK!

Wat ook meespeelt natuurlijk is dat het die ene koers in het jaar is waar je niet continue met samengeknepen billen hoeft te zitten dat er ineens ergens een genetische superieure belg opduikt die er met de ruiker vandoor gaat.
Clavan 01 juli 2020 19:27
Ik stemde altijd NCPN bij de gemeenteraad in mijn overwegend rijke rechts populistische gemeente. Gewoon als tegenwicht en omdat de lijsttrekker een oude compleet gekke chemtrails believer was. Ik kon er altijd waarlijk om lachen. Hij heeft het toch nog 10 jaar lang gered om gekozen te worden.

Voor de rest heb ik genoeg geld om de halve straat op te kopen....
valse trage 02 juli 2020 18:24
thumbs up Kijk, met zo'n instelling gun je iemand alle knaken van de hele wereld... Bent u toevallig drugsbaron?
Frederik D. 02 juli 2020 18:41
Het opkopen van een halve straat met twee kleine enigszins vervallen woningen in een uithoek van het land zou mij ook nog wel lukken.
Tjappie2 04 juli 2020 00:05
De enige genetisch superieure Belg die er vandoor zou kunnen gaan terwijl ie een ruiker heeft lijkt me Victor "darmspoeling" Campenaerts.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen