Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tour zonder Colombianen?

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 13 juli 2020 11:49
Het is hoogst onzeker of de Colombian Sports Flight, een speciale chartervlucht met ongeveer 190 Colombiaanse topsporters, op 19 juli naar Europa kan vliegen. Het Zuid-Amerikaanse land zucht onder de coronacrisis en heeft als gevolg van een recordaantal besmettingen de maatregelen drastisch aangetrokken.

Het artikel van het AD: [www.ad.nl]
Eindhovuh 13 juli 2020 12:00
Is het heel schrijnend dat ik meteen aan de podiumkansen van Dumoulin en Kruijswijk denk?
Heisenberg 13 juli 2020 12:13
Was ook mijn eerste gedachte.

Maar een Tour zonder topfavoriet Bernal zou wel heel erg zonde zijn. En ik denk dat het uiteindelijk negatief uitpakt voor de Nederlanders. Met een zwakker Ineos is de kans groter dat de druk op Jumbo komt te liggen. En dan vrees ik dat Kruijswijk en Dumoulin toch moeten buigen voor Roglic.
De zwarte trui 13 juli 2020 12:25
Paar van die Covid-36145637 lijers het land uit. Wie kan daar nu tegen zijn? Dat Euiropa ze er niet in wil laten OK. Er zal toch wel een coke (smokkel)lijntje te vinden zijn in geval van nood?
Andere Peter 13 juli 2020 18:51
Niet schrijnend, maar wel best suf.

Overigens krijgen ze juist Bernal heus wel Europa in. Testen, een weekje quarantaine en vliegen maar.
De zwarte trui 15 juli 2020 12:22
Eqquipo 15 juli 2020 19:38
Mooizo! Hoe het allemaal gaat lopen de komende maanden weet niemand. Maar als op voorhand een deel van de mondiale top niet kan komen zou afbreuk doen aan de grote koersen.
Hup koers!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen