Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Andere Tijden Sport - Ici Radio Tour de France 22u15 Ned1

Gepost door veluweracer 
veluweracer 19 juli 2020 19:55
Een terugblik op de beginjaren van Radio Tour.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/07/2020 19:56 door veluweracer.
ton duk 19 juli 2020 20:29
Dat waren nog 's tijden...
's-Ochtends de duivenkooien schoonmaken bij ma DUK...14.00 de radio aan en dan uiteindelijk nog 1 uur TV. Zo zag ooit 3 weken vakantie er uit bij Ton DUK maar de tijden veranderen (gelukkig)
gr
De zwarte trui 20 juli 2020 11:38
01712-212 Huize Zoetemelk in Rijpwetering. Dát waren andere tijden smiling smiley
Sub Culture 20 juli 2020 12:26
Ik vind die Andere Tijden sport docu's redelijk underwheling.
Dan vind ik de Belgische variant waarop het geënt is doorgaans stukken beter.
Horsie is back 20 juli 2020 13:35
Sub Culture Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik vind die Andere Tijden sport docu's redelijk underwhelming.
> Dan vind ik de Belgische variant waarop het geënt is doorgaans stukken beter.

Dit punt heb je al eens eerder gemaakt. Consistent.
Wellicht heb je ook gelijk, want ik kijk zelden ATS, laat staan de Belgische variant en heb daar niet echt een oordeel over.

Hoe was het ook al weer? Reclimb that bridge after it's gone.
Frederik D. 20 juli 2020 14:14
Wellicht heb je heel veel gelijk. De Belgen verdiepen zich meer in het echte wielrennen. De Nederlanders zijn te populistisch, te oppervlakkig. De goeden, de Nederlandse prikkers alhier, niet te na gesproken.
Horsie is back 20 juli 2020 15:38
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wellicht heb je heel veel gelijk. De Belgen
> verdiepen zich meer in het echte wielrennen. De
> Nederlanders zijn te populistisch, te
> oppervlakkig. De goeden, de Nederlandse prikkers
> alhier, niet te na gesproken.

Je zit niet ver meer af van de gedachte, dat Belgen de echte wielrenners zijn. grinning smiley
Overigens, ATS, gaat echt niet alleen maar over de dwangarbeiders van de weg.
ton duk 20 juli 2020 17:49
De zwarte trui Schreef:
-------------------------------------------------------
> 01712-212 Huize Zoetemelk in Rijpwetering. Dát
> waren andere tijden smiling smiley


Haha, inderdaad
en ff de Amazing Stroopwafels ter hore ...magnifiek
gr
Andere Peter 20 juli 2020 18:37
Ik hap. ATS is niet geënt op enig Belgisch voorbeeld. Het is gewoon een spin-off van Andere Tijden, dat al veel langer bestond.

De vraag lijkt mij hoeveel tijd je wil besteden. ATS duurt niet zo lang. Sport in beeld keek ooit anderhalf uur terug op de Tour van 1980.

1980
Frederik D. 20 juli 2020 18:38
Nee, zo ver ga ik nog niet. Maar ik vind het wel jammer dat België geen echte ronderenners heeft. Jammer dat het bij Merckx of Merckxsz stopte.
Prikdude 20 juli 2020 19:58
Ander Tijden (Sport) is al enkele decennia onkijkbaar. Daarvoor bestond het volgens mij nog niet. Aapjes kijken vanachter de geraniums. Hoe heet de Belgische vleugel van dit omgekeerd evenredig anti-sentimentalisme, Sub?
veluweracer 21 juli 2020 18:15
Belgasport noemden ze het daar.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/07/2020 18:16 door veluweracer.
Tinuz 21 juli 2020 22:12
De VPRO was in de jaren tachtig en wellicht de jaren 90 nog goed en inhoudelijk - een club gedreven rebellen met interessante invalshoeken die regelmatig heilige huisjes omtrapten. Tegenwoordig is het daar onuitstaanbare eenheidsworst. Diep gezonken. Kijk er nooit meer naar.
Tinuz 21 juli 2020 22:15
Een leuk programma. Dat kunnen de Belgen erg goed. Die docu over VDB was ook van Belgasport als ik me niet vergis. Daardoor ben ik ook de mens Lefevere anders gaan zien.
Luijt 22 juli 2020 00:20
Ik vond het een beetje tegenvallen, met steeds die shots van zo'n draaiende radioband.
Maar we missen natuurlijk allemaal de tijden dat we op de camping na lang draaien aan de transistor Jan Pelleboer konden horen via de wereldradio.
Frederik D. 22 juli 2020 08:56
In Dartmoor horen hoe het weer was in Nederland. Dartmoor waar ook pittige klimmetjes zijn van zo'n 25 procent.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/07/2020 08:57 door Frederik D..
Curzio 22 juli 2020 11:14
En telepatisch voel je aan wat een eenheidsworst het is.

Spaarzame oprispingen van andere omroepen daargelaten (bijvoorbeeld Medialogica, kijk de uitzending over tasers, je weet niet wat je hoort) biedt de VPRO een binnen het Nederlandse televisielandschap zeldzame kwaliteit in hun programmering. Alleen qua films en de manier waarop die worden vertoond is het niks
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen