Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Onbekende Albanese hellingen

Gepost door Brieske 
Brieske 21 juli 2020 23:40
De wieg van de Alberto Tomba van Tirana 'Mount Dajt' , de groene weides van Korab, de tieten van Jablanica mountain, de schaduwzijde van Shebenik en natuurlijk de tafelberg van Albanië Mal Shpirag.

In interviews met Iltjan Nika, Ylber Sefa of die prachtige docu over Eugert Zhupa (die waarin hij zijn in de achtertuin bij zijn grootmoe de geiten aan het castreren is) komen deze bergen vele malen aan bod. Iedere liefhebber kan de bochten wel dromen.

Maar welke renner bezorgde u nachtmerries?
Beter gezegd, van welke renner had u, als u een vrijbrief zou krijgen, nou het liefst de teelballen eraf gesneden?

Groet
El Chaba 22 juli 2020 03:18
Remco Evenepoel.
Horsie is back 22 juli 2020 12:10
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Remco Evenepoel.

Horsie vroeg zich al dagen af: Wat ontbreekt er toch aan deze prik? grinning smiley
valse trage 23 juli 2020 10:49
De Tieten van Jablanica Mountain, dat klinkt als een legendarische Albanese geile donder.

Ben je echt daar geweest? Heb je een link naar die docu van de legendarische Eugert Zhupa.
(Ik had een Albanese collega op het werk (magazijn), hij schaamde zich rot voor de talentloosheid van zijn wielrennende landgenoten. (Nadat ik hem had gewezen dat er ook profwielrenners uit zijn land kwamen (Zhupa, Halilaj, ...), en hij de uitslagen gecheckt had). "Dat zijn ook geen echte Albanezen" (of is het Albaniërs?), zei hij. Ok... Het ligt daar allemaal erg gevoelig qua stamboom en tot welke clan je behoort.

Vroeger: Rebellin, want die koerste altijd al zo zonder teelballen, laf! Kun je ze net zo goed afsnijden. Later ben ik hem juist cool gaan vinden. En het opgefokte koffiemolentje Lance, maar die kun je geen teelbalLEN meer afsnijden hahahahahahahaha. O ja, Voeckler natuurlijk.

Tegenwoordig: ???
Tjappie2 23 juli 2020 18:26
valse trage Schreef:
-------------------------------------------------------

> (Ik had een Albanese collega op het werk
> (magazijn), hij schaamde zich rot voor de
> talentloosheid van zijn wielrennende landgenoten.
> (Nadat ik hem had gewezen dat er ook
> profwielrenners uit zijn land kwamen (Zhupa,
> Halilaj, ...), en hij de uitslagen gecheckt had).
> "Dat zijn ook geen echte Albanezen" (of is het
> Albaniërs?), zei hij.

Mocht je die collega nog een keer tegenkomen zeg dan maar tegen hem dat een renner die Gent - Wevelgem 2015 weet uit te rijden een echte wielrenner is.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen