Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Van Vleuten wint de eerste koers

Gepost door Frederik D. 
Frederik D. 24 juli 2020 11:23
- Annemiek van Vleuten heeft donderdag genoten van haar eerste optreden in maanden. De regerend wereldkampioene op de weg, die de Spaanse eendagskoers Emakumeen Nafarroako Klasikoa won, is vooral lovend over de organisatie, die in aanloop naar de wedstrijd wat kritiek te verduren kreeg. -

Lees verder op:
Nu.nl

Nu de echte mannen nog. Zo'n Roemeens koersje, ach, dat is toch een beetje nep. smiling smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/07/2020 11:25 door Frederik D..
Horsie is back 24 juli 2020 12:58
Op de foto lijkt Annemiek van Vleuten toch nog niet zo afgetraind, maar het wielerseizoen is voor haar ook nog maar net begonnen.
3. Anna; 9. Lizzie en 11. Cecilie, dus veel is er niet veranderd.

Heb dank.
veluweracer 24 juli 2020 13:23
En iedereen van de organisatie droeg mondkapjes behalve dan die ene vent die naast haar op het podium staat op die foto waarop ze zelf ook maar even een paar seconden geen mondkapje draagt.
Frederik D. 24 juli 2020 19:50
Nummer twee

- Annemiek van Vleuten heeft vrijdag ook de tweede wielerkoers gewonnen sinds de hervatting van het wielerseizoen. De wereldkampioene kwam solo over de meet in de Ronde van Navarra.

Donderdag won de 37-jarige Utrechtse al de eendagskoers Emakumeen Nafarroako Klasikoa. Ook toen kwam de renster van Mitchelton-SCOTT solo over de streep.

Van Vleuten was vrijdag samen met de Italiaanse Elisa Longo Borghini in de aanval. Die moest echter lossen op de slotklim, waarna Van Vleuten met grote voorsprong als eerste over de streep kwam in Pamplona. -

Al met al haar derde overwinning dit seizoen.

Annemiek van Vleuten,
de sterkste van de meute.
Ein Mädchen aus unseren Zeiten,
wir weissen was soll es bedeuten. ,
Horsie is back 24 juli 2020 20:44
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> [url=https://www.nu.nl/wielrennen/6066564/van-vleu
> ten-wint-ook-tweede-koers-na-hervatting-van-seizoe
> n.html]Nummer twee[/url]
>
> - Annemiek van Vleuten heeft vrijdag ook de tweede
> wielerkoers gewonnen sinds de hervatting van het
> wielerseizoen. De wereldkampioene kwam solo over
> de meet in de Ronde van Navarra.
>
> Donderdag won de 37-jarige Utrechtse al de
> eendagskoers Emakumeen Nafarroako Klasikoa. Ook
> toen kwam de renster van Mitchelton-SCOTT solo
> over de streep.
>
> Van Vleuten was vrijdag samen met de Italiaanse
> Elisa Longo Borghini in de aanval. Die moest
> echter lossen op de slotklim, waarna Van Vleuten
> met grote voorsprong als eerste over de streep
> kwam in Pamplona. -
>
> Al met al haar derde overwinning dit seizoen.
>
> Annemiek van Vleuten,
> de sterkste van de meute.
> Ein Mädchen aus unseren Zeiten,


> wir weissen was soll es bedeuten. ,

Horsie möchte gerne wissen was dies zu bedeuten hat. grinning smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/07/2020 20:45 door Horsie is back.
Tjappie2 24 juli 2020 20:50
Fascinerend wat zo'n coronapandemie doet. Meisjesfietsen wordt hier plots besproken alsof het een sport is.
Horsie is back 24 juli 2020 21:50
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Fascinerend wat zo'n coronapandemie doet. Hier had je ook verder kunnen gaan met Doutzen, het mooiste Famke van de provincie.
> Meisjesfietsen wordt hier plots besproken alsof het een sport is.

Weest eens duidelijk, Tjappie2.
Het meisjesfietsen kent vele varianten: Famke, Wight, Magie, Meidje, Meissie, Deern, Derke, Durke, Metje, Meske, Misje, Meissen, Maiske en Meedzje.

Je kunt natuurlijk uren bakkeleien over wat nu onder sport valt, maar wielrennen in alle gevallen.
Clavan 24 juli 2020 22:08
Loekie. Da’s pas een meisjes fiets.


Voor de rest zit Annemiek nog steeds niet in mijn rukkerscarrousel
Brieske 24 juli 2020 22:30
Zit je pas in een caroussel als je meermaals voorbij bent gekomen? Bij mij zit ze iig ook niet op zo'n stokpaardje, maar vanavond mag ze een ritje wagen

En dan zien we wel of er een tienrittenkaart komt.

Groet
Koppizoektwachtwoord 24 juli 2020 23:41
'wir weissen was soll es bedeuten' Dan moet je het wel goed doen. Wissen, wir wissen! Verstehen Sie das, Herr D?! Anders maak je me zeer treurig.
Frederik D. 25 juli 2020 08:43
Bedeuten rijmt op papier op Vleuten maar niet wat betreft echte uitspraak.
Deutlich?
Frederik D. 25 juli 2020 08:44
Meisjesfietsen? Zeg maar damesfietsen. Nog even en Van Vleuten kan mijn tweelingzuster zijn.
Frederik D. 25 juli 2020 08:48
En die Doutzen is misschien een mooi meiske maar niet het meest snuggere. En misschien is ze ook enigszins racistisch. In ieder geval viel ze niet op mijn witte teint, laat ik het zo maar zeggen. En haar "ideetjes" over de coronacrisis en het coronavirus zijn, zo zal Merijntje wellicht zeggen, ietwat mongools.
Curzio 25 juli 2020 08:52
Flitsende maatschappelijke analyse weer zo, hou dit vol Frederik, je weet dat het alom gewaardeerd wordt op dit wielerprikbord.
Frederik D. 25 juli 2020 08:58
Ik refereerde aan het dialect in Sankt Johanneskreuz in het zuidwestelijk Vogelgebergte, alwaar de dichter H. Heine ooit een plaatselijke schone ontmoette die hij in een helaas verloren gegaan gedicht vereeuwigde. Een dorpje in het bezit van een Aldi Süd. Dus ik verwachtte in het noorden van het dorpje, dat slechts honderd meter lang en breed was, een Aldi Nord. Maar zelfs geen kleine Lidl. Wist ik veel dat de gebroeders Aldi de boel hadden opgesplitst.

Maar verder? Heel aangenaam dat je de moeite neemt om me te verbeteren. smiling smiley
merijntje mortirolo 25 juli 2020 11:09
-
merijntje zal niet snel iets 'mongools' noemen, maar vooruit, 'I feel ya.'

Wat zégt die Friese anorexiabitch over Corona dan?

Nu ik hier toch ben: tsjekken jullie even deze drummer die van 26 naar 2 moet in De Rolling Stone top 100? (Keith Moon op vier en heel de rest van de oude vier tot aan Dave Grohl (die ook wel ietsjes hoger mag, de verrader) schuift een plaatsje op naar beneden).

Danny Carey

Kijk rustig maar honderd keer hoor, ik snap dat je de eerste 99 keer denkt: "Best okee."

Het is iets meer dan best okee hè? Dat zag en hoorde je inmiddels wel. Goed zo.

#Coronakusjes!
Horsie is back 25 juli 2020 13:47
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Bedeuten rijmt op papier op Vleuten maar niet wat
> betreft echte uitspraak.
> Deutlich?

"Mijn" bedeuten slaat op de hele zin.
Horsie is back 25 juli 2020 14:10
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> En die Doutzen is misschien een mooi meiske maar niet het meest snuggere. En misschien is ze ook enigszins racistisch. In ieder geval viel ze niet
> op mijn witte teint, laat ik het zo maar zeggen. En haar "ideetjes" over de coronacrisis en het coronavirus zijn, zo zal Merijntje wellicht zeggen, ietwat mongools.

Iemand schreef: "Haar lichaam is haar taal, die Frederik D. kennelijk niet verstaat". Anouk kan niet zingen en Doutzen is niet mooi. Seriously?
Prikdude 25 juli 2020 14:41

Bettine 'Westenra' Vriesecunt: ping pong whore with a taste for the bat. Olie op linnen, Jeff Koons, 2007.
Horsie is back 25 juli 2020 15:00
Prikdude Schreef:
-------------------------------------------------------
Olie op linnen, Jeff
> Koons, 2007.

Horsie hijst de White Flag, 145.666.850 keer geretweet.

Dido.
Frederik D. 25 juli 2020 17:15
Beide dames moeten hun mond houden over wat niet hun leest is.
Frederik D. 25 juli 2020 17:16
Nogal preuts voor Koons, die iets had met een Italiaans toetje.
Curzio 25 juli 2020 20:46
Ik moet zeggen dat de oversekste, vrouwonvriendelijke en/of latent racistische opmerkingen die enkelen hier kwistig rondstrooien mijn plezier in het prikbord danig aan het vergallen zijn. Kan het ook ietsje minder aub?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/07/2020 20:47 door Curzio.
Horsie is back 25 juli 2020 22:42
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beide dames moeten hun mond houden over wat niet hun leest is.

Dat hoeven ze uiteraard niet per definitie, maar heel vaak is het wel verstandig om ook als BN'er niet te nadrukkelijk ergens het licht over te willen laten schijnen.
Dat neemt echter niet weg, dat Doutzen Kroes een mooie vrouw blijft en Anouk goed kan zingen, no matter what.
Als je dat nu ook vindt dan komen we ergens. Het kan natuurlijk ook zijn dat je under a spell blijft van een Black Magic Woman. cool smiley
Nelis! 26 juli 2020 00:32
Curzio Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik moet zeggen dat de oversekste,
> vrouwonvriendelijke en/of latent racistische
> opmerkingen die enkelen hier kwistig rondstrooien
> mijn plezier in het prikbord danig aan het
> vergallen zijn. Kan het ook ietsje minder aub?

Gedeeltelijk eens Curzio. De heertjes die het onderling in denigrerende vorm hebben over iedereen die anders is dan hun (links of rechts, wit of zwart, man of vrouw, jong of oud), dat mag best een beetje minder. Vrijheid van meningsuiting is een bitch. Met name de vastgeroeste geest kan daar niet op een fatsoenlijke manier mee omgaan.
El Chaba 26 juli 2020 01:35
Ook helemaal mee eens.
Maar dat is wat mij betreft niet het enige. Ook het feit, dat er door het beheer totaal niets gedaan wordt aan dat soort opmerkingen en aan trollen, begint me steeds meer tegen te staan.
merijntje mortirolo 26 juli 2020 10:07
-
Hai ragione. Ik maak me er zelf ook enigszins schuldig aan (al noem ik fotomodellen, ook de mannen, per definitie anorexiabitches, das 'hiero' dus niet specifiek op Doutzen gericht). Daarbij ben ik zelf ook een anorexiabitch: kweeg nog maar 65 kilo, kutzooi. Misschien moet ik dat wat ik drink eens gaan eten.

Het vele off topic-gezever komt o.a. door de 'verveling van er-is-godverdomme-geen-koers' en wellicht ook doordat, zoals El Chaba aanstipt, er hier totale anarchie heerst. Ergens houd ik daar wel van, maar het (latente) racisme pist mij ook behoorlijk af. Net als de inmiddels totaal uit de hand gelopen discussie daarover.

Mensen zijn mongolen (niet 'mongools'). Mag ik dat zeggen? Nee, dat mag ik tegenwoordig niet meer zeggen.

Van Vleuten is de meest geweldige vrouwelijke wielrenner op aarde: I really love that bitch en dat heb ik al vaker gezegd. Neemt niet weg dat damessport me werkelijk waar minder boeit dan de mannensport. Het is uiteraard seksistisch, maar goed, hoe wil je dat veranderen dan?

Ooit volgde ik nog atletiek en hockey en eerlijk gezegd vond ik daar mannen en vrouwen 'gelijkwaardig.' Althans, ik keek net zo lief naar Maria Mutola als naar El Guerrouj. In 2002 heb ik mijn dochter Mijntje genoemd, mede omdat ik Mijntje Donners de Cruijff van het dameshockey vond.

Tegenwoordig kijk ik enkel nog naar (mannen)koers en volg ik voor de rest geen enkele andere sport, dat hep op zich met seksisme niet heel veel te maken. Sterker nog: ik denk dat ik na de mannenkoers nog liever naar dameskoers kijk dan naar voetbal ofzoowww. Helaas is er 'nog tegenwoordiger' geen koers op tv.

Korfbal en snelwandelen zal ik voor eeuwig paralympische sporten vinden, ben ik dáárom dan een naar persoon?

(Nee, om heel veel andere redenen).

Mijn vrees dat er dit jaar geen enkele koers (meer) gereden wordt is trouwens groot, godverdomme.

Kutleven.
KutCorona.
HUP prikbord.

#loveyouall
#kusjes!
Frederik D. 26 juli 2020 11:30
Ja, Peter Green. Soepele stem en goede gitarist. Jammer dat die verslaafd raakte. Maar later liefdevol opgevist in een band.
Frederik D. 26 juli 2020 11:32
Nou, nou, wat een lange teentjes. Men is hier niet vrouwonvriendelijk. Wel is men hier soms op een rauwe wijze humoristisch.
Horsie is back 26 juli 2020 14:12
Tjappie2 had het moeten laten bij: Fascinerend wat zo'n coronapandemie doet. smiling smiley
Horsie is back 26 juli 2020 15:08
Het zogenaamd voorkomen van off-topic gezever ligt wat mij betreft niet per sé aan de zogenaamde koersloze periode als gevolg van de corona pandemie. In de wintermaanden zie je bijna altijd hetzelfde patroon. De meest constante factor is in mijn visie toch de tamelijk smalle (enge klinkt zo naar) formulering voor het bestaan van dit forum. Koers only en wat randzaken en dan ook nog primair men only. Dan ontaardt zo'n topic over Annemiek van Vleuten al snel in wat het niet hoeft te zijn. Dan raken sommigen weer alienated bij het zien van een Alien. Is dat laatste weer zo'n perfect voorbeeld van rauwe humor, Frederique D.? smiling smiley
veluweracer 26 juli 2020 17:06
Snelwandelen kan reuze fascinerend zijn. Misschien moet je het eerst eens zelf proberen. Begin met naar de winkel te waggelen en eindig volgend jaar op de vierdaagse. Daar zijn er ook wat die echt hard wandelen. Ooit ging er een zo diep ergens op een belangrijk toernooi dat, ik meen een hij, zijn ontlasting gewoon liet lopen. Dat moet ik Tom nog zien doen.
lodjan 26 juli 2020 18:25
En na de 2e wint ze ook de 3e.
Clavan 26 juli 2020 21:52
Het enige waar ik beschuldigd van kan worden is een slechte smaak.
Clavan 26 juli 2020 21:58
Saluti vanuit een Italiaanse vallei met een Roero Arneis 2015
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen