Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

DD naar JV

Gepost door Frederik D. 
Frederik D. 29 juli 2020 20:31
David Dekker, zoon van, gaat rijden voor Jumbo Visma. David Dekkers talent schijnt vooral in het sprinten te liggen. Maar doet JV er wel verstandig aan om een sprinter te nemen? Zou JV zich niet moeten concentreren op ronderenners en op knechten voor zulke renners? Maar ja, als Frank Lammers het gezicht is van Jumbo ...
Eindhovuh 29 juli 2020 20:35
Weet een van de kenners meer van deze zoon van? Kan hij een topsprinter worden?
Sub Culture 29 juli 2020 20:36
[wielerprikbord.nl]

U las het hier een maand geleden al.
veluweracer 29 juli 2020 21:12
Een ploeg geheel bestaande uit erfopvolgers bij elkaar krijgen is wel een uitdaging.
Om MvdP kun je dan niet heen natuurlijk. Deze David mag er bij. De zoon van Zabel ook. Mauri Vansevenant en zijn hond ook maar. Dat zijn er al vier.
lodjan 29 juli 2020 21:21
Daar kun je wel meerdere ploegen mee vullen. Denk bijvoorbeeld ook aan Boven, Hofland, de Poppeltjes, Tolhoek, David vd Poel. Dan heb ik niet eens lang nagedacht of gezocht en me beperkt tot NL.
Eqquipo 30 juli 2020 00:02
Krachtige renner. Mooi dat ie terecht kan bij de grote Nederlandse ploeg. Overal inzetten in de .1 en HC koersen waar hij mee kan doen voor een topklassering. Mocht er meer groei in zitten en WT koersen ook in zijn bereik komen, mooi meegenomen.
Bummetje 30 juli 2020 07:46
Van wat ik tot nu toe van hem heb gezien (Ster van Zwolle en Le Samyn) is het meer een klassiekerrenner met een sterk eindschot dan een pure sprinter. Meer een Degenkolb dan een Kittel.
valse trage 30 juli 2020 09:22
Evenepoel natuurlijk, vader toch ooit winnaar op de citadel van Namen (voor Raymond Meijs, nog zo'n legendarische obscure coureur).
Valentin Madouas.
El Chaba 30 juli 2020 11:20
Jij beperkt je toch altijd tot Nederland?
Ruudje2209 30 juli 2020 11:29
Sivakov lijkt me ook wel een leuke voor dit ploegje.

Verdere kandidaten: Amaury Capiot, Piotr Brozyna, Julien Bernard, Riccardo Minali, Alexander Konychev, Davide Martinelli, Senne Leysen



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/07/2020 11:50 door Ruudje2209.
Sub Culture 30 juli 2020 11:51
veluweracer 30 juli 2020 13:21
lodjan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Daar kun je wel meerdere ploegen mee vullen. Denk
> bijvoorbeeld ook aan Boven, Hofland, de
> Poppeltjes, Tolhoek, David vd Poel. Dan heb ik
> niet eens lang nagedacht of gezocht en me beperkt
> tot NL.

Hoe kan ik de Van Poppel broeders nou vergeten?
lodjan 30 juli 2020 13:21
Nee, dan heb je niet goed opgelet.
veluweracer 30 juli 2020 13:24
valse trage Schreef:
-------------------------------------------------------
> Evenepoel natuurlijk, vader toch ooit winnaar op
> de citadel van Namen (voor Raymond Meijs, nog zo'n
> legendarische obscure coureur).
> Valentin Madouas.

Dus Evenepoel heeft het talent ook niet van zichzelf. Net zoals Mathieu alles van zijn vader heeft
valse trage 30 juli 2020 22:08
Nou ja, zoon Evenepoel staat op zijn pa wel zóveel mijlen voor qua talent dat je moeilijk nog kan spreken van "hij heeft het talent van zijn vader geërfd". Bij Aad en Mat ligt dat toch wat dichter bijeen.
valse trage 30 juli 2020 22:10
Sommigen zijn beter dan hunne pa, sommigen minder, sommigen min of meer gelijkwaardig.
El Chaba 31 juli 2020 00:44
Op een verdwaalde neger na dan..
lodjan 02 augustus 2020 15:01
Zo zou ik dat niet noemen. Afrika, in het bijzonder Oost-Afrika, en Indonesië.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen