Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Prikbord

Gepost door Eindhovuh 
Eindhovuh 22 oktober 2014 21:54
Ik moet zeggen dat ik het oude prikbord al bijna vergeten ben!
Hulde voor Spaak en mijn mede prikkers.
malheur 23 oktober 2014 00:06
Tja, hij heeft de stijl dan ook wel enigszins aangehouden he….
Olano 23 oktober 2014 08:30
Er wordt volgens mij wel veel minder 'geprikt'. Dat op zich is niet erg trouwens.
Franky 23 oktober 2014 08:45
Komt omdat het wegseizoen voorbij is, en alleen members kunnen posten. Hulde tot zo ver.
Lucho Herrera 23 oktober 2014 09:37
Het begin is veelbelovend. Hopelijk weten nieuwkomers het wielerprikbord op den duur ook te vinden!
Blueprint 23 oktober 2014 10:34
Het niveau lijkt me wel iets hoger dankzij de verplichte registratie.
bakfiets 23 oktober 2014 11:48
hans met hond is toch wel een gemissmiling smiley
ton duk 23 oktober 2014 12:55
Ik mis die mongool Oelan...of vergis ik me ?
gr Ton DUK
Walnoot 23 oktober 2014 12:57
Vind Spaak ook een betere moderator dan de oude. Hup Spaak!

Enige puntje, het klopt toch dat het nog steeds niet mogelijk is om te zien welke berichten nieuw zijn in uitklap-modus?
lodjan 23 oktober 2014 13:22
Lucas heeft zich onder een andere naam geregistreerd Ton.
Eindhovuh 23 oktober 2014 15:13
Maar reageert Lucas hier wel dan?
JW 23 oktober 2014 16:19
Het kunnen vinden van het wielerprikbord begint al geleidelijk te verbeteren.
Zelfs met de zoekfunctie van Startpagina staat dit prikbord nu al pontificaal bovenaan.

Alleen op de algemene wielrennenpagina ( wielrennen.startpagina.nl), waar heel veel wielerlinks zijn te vinden, weigert men vooralsnog dit prikbord te vermelden (ik heb hier wel om gevraagd aan de webmaster) .
Daarentegen is het oude forum van Startpagina nog steeds morsdood. Dus als concurrent kun je ons moeilijk beschouwen.

Het blijft geweldig dat Spaak zo mooi op tijd dit prikbord heeft ingericht.
Alle lof hiervoor, en ook voor het eindeloze geduld om aan alle wensen van de prikkers te voldoen.
Het is niet "net echt", het is echt !

(En natuurlijk is er nog steeds niks op tegen om in de sport geïnteresseerde kennissen op dit Wielerprikbord te attenderen)
Spaak 23 oktober 2014 18:38
smileys with beer

Bedankt aan jullie om de gemeenschap in leven te houden! Er staan nog een paar actiepuntjes voor mij open waar ik de komende weken nog tijd aan ga besteden, maar dat zullen jullie vanzelf wel merken. Overigens heeft de webmaster van het vorige prikbord wel degelijk een link geplaatst naar onze website, hij staat linksonderin bij het kopje "Chat en discussie".

Verder heb ik ook de beheerders van Startpagina gevraagd of het mogelijk was om een "database dump" van het oude prikbord te krijgen zodat ik dat hier kon integreren. Ik heb daar inmiddels bericht over teruggehad. Ze gaan géén database dump beschikbaar stellen (dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht) maar hebben wel verteld dat het archief de komende tijd gewoon beschikbaar blijft. Wel moest elke referentie naar startpagina.nl van deze pagina verwijderd worden (vandaar dat deze nu ook niet meer in de header staat) om enige verwarring met het nieuwe forum te voorkomen.

Dus, nogmaals bedankt, binnenkort meer updates.
JW 23 oktober 2014 19:00
Inderdaad. Bij Chat en Discussies staat dit Prikbord vermeld.
Foutje van me moody smiley
Pyama 23 oktober 2014 23:05
Inderdaad bedankt Spaak. Tevens een betere mod, maar dat is niet moeilijk.
Er wordt juist meer geprikt lijkt het in het off. seizoen dan op het oude bord.
Ron Meijers 24 oktober 2014 10:53
Alle lof, maar ik mis alleen de draadjes waardoor discussies en reacties op reacties makkelijker te volgen zijn. Of scheelt er iets aan mijn instellingen? Nu staan alle berichten 'gewoon' onder elkaar.
Blueprint 24 oktober 2014 10:54
Ik heb hetzelfde probleem.
Mgr 24 oktober 2014 11:04
Ron Meijers Schreef:
-------------------------------------------------------
> Alle lof, maar ik mis alleen de draadjes waardoor
> discussies en reacties op reacties makkelijker te
> volgen zijn. Of scheelt er iets aan mijn
> instellingen? Nu staan alle berichten 'gewoon'
> onder elkaar

Is onder mijn profiel aan te passen.
Blueprint 24 oktober 2014 11:21
Thanks, dat helpt.
Ron Meijers 24 oktober 2014 11:33
Super! Dat leest een stuk gemakkelijker! Ik zie dat je nog een aantal zaken kunt aanpassen. Ik ga 's wat 'spelen'.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen