Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Avondetappe met Boogerd en Dekker

Gepost door Luijt 
Luijt 19 september 2020 22:37
Goed dat ze weer aan 1 tafel zitten.
Koppizoektwachtwoord 19 september 2020 22:38
Toch wat ongemak bij beiden. Vriendjes zijn ze nog niet.
Eqquipo 19 september 2020 22:45
Boek niet gelezen zeker?
Koppizoektwachtwoord 19 september 2020 22:48
Moeite met begrijpend lezen?
Eqquipo 19 september 2020 23:03
Oh ja, want ja ja, zo ist
Fashionisto 20 september 2020 00:02
Jammer dat de regie bij De Avondetappe niet doorhad dat de teleurstelling bij Jumbo-Visma een mooi bruggetje was geweest om nogmaals te praten over de Tour van 2007, waar Dekker en Boogerd knechtten voor Rasmussen die die Tour zou gaan winnen tot zijn uitsluiting. Boogerd bracht het heel even ter sprake, maar Dione de Graaff was al aan het afronden. Helaes Pindakaas (zo heet het huismerk van de Aldi).

PS De blikken die Boogerd en Dekker elkaar toewierpen waren zeker niet minzaam.
Frederik D. 20 september 2020 09:44
Waarom zijn ze dan boos op elkaar? Omdat Dekker een boekje open deed over dopinggebruik?
veluweracer 20 september 2020 10:41
Michael zou Thomas er van overtuigd hebben om ook gebruiker te worden.
Frederik D. 20 september 2020 10:59
Maar Thomas blijft zelf verantwoordelijk. En als Michael hem niet wees op de mogelijkheid om dope te gebruiken, dan was er wel een andere ploeggenoot die hem erop zou wijzen.
lodjan 20 september 2020 11:09
Over het vrouwengebruik.
Sub Culture 20 september 2020 11:58
Is het niet zo dat T Dekker een boekje geschreven heeft om wat aandacht te genereren met de Immer verwerpelijke T Zonneveld.
Dat vooral een zeer eenzijdig verhaal was onder het mom 'de omerta blootleggen', maar eigenlijk gewoon een soort uit de hand gelopen roddelblad over de wielerwereld is verworden?

En ik was nog wel zo'n fan van T Dekker 15 jaar terug.
Zou hem wel nog altijd doen, ondanks die eeuwig Nederlandse bovenbeet.
Andere Peter 20 september 2020 12:22
Exact. Dekker koos daar voor zijn eigen aandacht, zijn eigen boek, zijn eigen mentale recuperatie. En maakte die van Boogerd er daarmee niet makkelijker op. Begrijpelijk dat Boogerd iets heeft van: zoiets doe je niet.

Uiteindelijk delen deze mannen natuurlijk een verhaal dat weinig mensen delen. En een post-carrière depressie. Dus ik zie ze wel weer tot elkaar komen.
veluweracer 20 september 2020 12:58
lodjan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Over het vrouwengebruik.

grinning smiley Thomas gebruikte eerst alleen mannen. En Boogerd wist uit eigen ervaring dat je daar niet harder van ging trappen.
pl0rk 20 september 2020 13:40
Boogerd is toch volkomen terecht op Dekker afgeknapt? Ik heb het boek van Dekker niet gelezen maar wat ik ervan begrijp wordt Boogerd gewoon lekker meegenomen in de bekentenissen van Dekker (niet alleen doping maar ook allerlei andere avonturen die je liever niet gepubliceerd ziet worden). Zoiets doe je niet zonder eerst toestemming te hebben van je (toenmalige) maatje/leermeester.

Geen idee waarom Boogerd gisteren aan tafel is gekomen, misschien gebonden aan contract? Hij zat duidelijk niet op z'n gemak en vermeed Dekker aan te kijken (laatste scene met de dronk op goede afloop was helemaal tenenkrommend wat mij betreft).
Andere Peter 20 september 2020 14:14
Mwoahhh, er was een korte blik bij die toast. Gewoon luisteren naar wat hij zelf zei. Ze hebben er die middag over gesproken. Iedereen maakt keuzes, blablabla. Je op de vlakte houden is vaak de eerste stap naar deëscalatie.
El Chaba 20 september 2020 14:25
El Chaba 20 september 2020 14:29
Denk je? Dat zou kunnen natuurlijk, maar daarvoor ken ik Boogerd niet goed genoeg. Als iemand mij geflikt zou hebben, Wat Dekker gedaan heeft, dan zou ik best wel met iemand aan een tafel kunnen zitten hoor, maar 'nader tot elkaar komen' zou voor mij niet meer lukken. Al hangt het er natuurlijk vanaf hoe je 'nader tot elkaar komen' defineert.
Andere Peter 20 september 2020 15:45
Klein wereldje. Ze koemn elkaar tegen en ze gaan elkaar nodig hebben. In een commentaarhokje. Of bij een ploegje. Of in een forum. Of in hospitality.
Luijt 20 september 2020 20:14
Idd toen volkomen terecht afgeknapt en inmiddels volkomen terecht strijdbijl maar weer begraven. Ik vond het gisteren ook helemaal niet zo tenenkrommend.
Dekker is als persoon de laatste jaren volgens mij redelijk opgeknapt. Dat zal ook wel meespelen.
Frederik D. 21 september 2020 08:50
Iets meer volwassen? Ik vond hem altijd zo kinderlijk.
Horsie is back 21 september 2020 11:15
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Iets meer volwassen? Ik vond hem altijd zo
> kinderlijk.

Kent U de uitdrukking: door schade en schande wijs of wellicht beter wijzer worden?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen