Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Dumoulin doet Spanje

Gepost door Frederik D. 
Frederik D. 25 september 2020 08:59
Nu.nl

Maar waarom geen hoogtestage?
Slimmerd 25 september 2020 09:37
Met Roglic en Kuss waarschijnlijk, zou leuk zijn als ze het wat anders aanpakken dan in de Tour!
Sub Culture 25 september 2020 09:41
En ik doe je moeder.
El Chaba 25 september 2020 10:25
Lijkt me niet. Als niet op hoogtestage gaat, heeft hij dus weinig klassementsambities..
Andere Peter 25 september 2020 12:03
Ik denk dat hij geen hoogtestage doet omdat het leuk moet blijven. Hij was in april bijna gestopt en hij is het plezier aan het herontdekken. Zie ook zijn ergernis in het begin van de Tour, zie de ontspanning na het laten lopen van het AK, zie ook de lach rondom de tijdritten. Met hoogtestage zou hij bijna 4 maanden van huis zijn. Daar heeft geen mens lol in.

Tussendoor misschien LBL en AGR? Daar wil je dan toch zijn ipv op Tenerife? Met veel pretendenten in de Giro of op hoogtestage voor de Vuelta kan dat best leuk worden voor een renner die weer even wil voelen waarom hij ook alweer profrenner wilde worden.
Slimmerd 25 september 2020 12:09
Ik bedoelde met 'ze' en 'andere tactiek'; Jumbo Visma niet als treintje, naar wat aanvallender. De Tour was indrukwekkend, helaas zonder gewenste eindresultaat, maar zou de ploeg in de Vuelta dan graag wat aanvallender zien, met Roglic, Kuss en misschien in iets mindere mate Dumoulin daar prima renners voor.
veluweracer 25 september 2020 12:10
Laat hem maar eens in de AGR van start gaan. Dat zal de Limburger weten te waarderen.
Luijt 25 september 2020 12:46
Je stikt bijna, daarom dat je kucht
De een is je moeder en de ander is je zus
De een is je moeder en de ander is je zus
De een is je moeder en de ander is je zus
Je zus en je moeder
Je zus en je moeder
Je moeder en je zus
merijntje mortirolo 25 september 2020 12:49
Mooi woord: zilt.

Maar dat uiteraard geheel terzijde.
Remko 25 september 2020 13:05
Word een beetje moe van TD met z’n ‘denken aan stoppen’. Ga gewoon hard fietsen of kap ermee!
Eqquipo 25 september 2020 13:12
Het schijnt dat Dumoulin erover denkt om te stoppen met denken aan stoppen, maar hij twijfelt er nog wel over.

Overigens wilde TD dan juist niet stoppen, waarna hij na een (mislukt) uurrecord-avontuur geen ploeg vond en het carbon aan de haak hing.
Tinuz 25 september 2020 13:36
Gewoon rije. Dudu moet vooral gewoon rije.
Luijt 25 september 2020 13:59
En dan wat mij betreft liever hard fietsen, dus ook hoogtestage.
Andere Peter 25 september 2020 15:05
Jij mag ook gerust op hoogtestage. Misschien Tibet of Kilimanjaro? Blijf er vooral even. Maar laat Dumoulin zijn eigen weg volgen. Hij weet donders goed dat een goed Vuelta-klassement onwaarschijnlijk is zonder hoogtestage (en zegt dat ook). Ik geniet juist van een renner die vooral wil genieten.
El Chaba 25 september 2020 18:29
Quote

Jij mag ook gerust op hoogtestage. Misschien Tibet of Kilimanjaro?

Goed plan! grinning smiley
Curzio 25 september 2020 19:48
Hij was in het begin van de Tour ook al heel ontspannen hoor. Bijvoorbeeld over die val bergop met Kwiatkowski, etappe 2.
Luijt 26 september 2020 22:02
Ja lachen. Sluit je maar gauw aan, jungenske.
Ik heb zelf nog geen enkele prikker een hoogtestage elders, en dan lang wegblijven, toegewenst. Ook die ene niet die zich voor dier uitgeeft. Een beetje polemiek, daar ben ik niet vies van. Maar iemand wegwensen, daar doe ik niet aan mee.
Andere Peter 26 september 2020 22:43
Ironie, waarde Luijt, ironie.

En het was maar voor 'even' hè? Maar vooruit, ik wens je weer van harte terug.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/09/2020 22:43 door Andere Peter.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen