Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

BinckBank Tour

Gepost door Eddy Veen 
Eddy Veen 27 september 2020 18:12
Woensdag wil ik een kijkje gaan nemen in Vlissingen bij de tijdrit. Is dat mogelijk of wordt publiek geweerd?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2020 19:40 door Eddy Veen.
Frederik D. 27 september 2020 19:24
Als je gaat met de dubbelganger, dan glipt één van jullie vast wel door de controle. Maar heeft de organisatie van de Binck Hupsalakee geen telefoonnummer? Of een app?
Eddy Veen 27 september 2020 19:40
Ik ben helaas uniekwinking smiley
predator 27 september 2020 21:52
Langs het parcours wel. Op 1,5 meter van elkaar.
merijntje mortirolo 28 september 2020 19:32
kWas vandaag nog in Vlissingen (I love that shitty), voor de vierde maandag op rij zelfs. Leuk man.

Langs de Boulevard staan is tof: zee achter je, renners voor je (of, als je aan de 'overkant' (natuurlijk óók een relatief begrip, maar dat terzijde) staat renners voor je én zee voor je), maar ze zouden daar wel redelijk makkelijk publiek kunnen weren, als ze dat nodig achten.

Maar, Eddy, weet je wat ik denk? Dat ze daar denken: "Er komt toch geen fucking hond, nou misschien wat kutBelgen, naar deze BinkieBinkTour kijken. Waarom zouden we die Boulevard afsluiten?"

Waarschijnlijk lopen er wat verdwaalde toeristen achter de dranghekken op een paar honderd meter van de finish en een Eddy Veen en met die livebeelden moet de rest van de wereld het doen.

Op de splitsing Coosje Buskenstraat en de Boulevard kun je volgens mij altijd wel terecht.

(Edit rond 21:06: dan loop je ook zo naar de finish, mocht je willen.)

Het handigst is natuurlijk lekker vroeg aankomen in die stad en op tijd kijken waar je wilt staan en of je daar kunt komen/mag staan.

Ik hoop wel dat je niet met de NS reist, want dat fucking station Vlissingen is zo ongeveer (bij wijze van spreken) 28 km van het strand af.

Veel plezier.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/09/2020 21:06 door merijntje mortirolo.
Clavan 28 september 2020 20:22
Ik heb nu al zin in mijn alcoholische contactmomenten.
pauldob 28 september 2020 21:18
de 'overkant' in Vlissingen betekend aan de andere kant van Westerschelde, dan ga je niet zoveel zien vrees ik
Eddy Veen 29 september 2020 00:31
Ik maak er een dagje Zeeland van met mijn vrouw: Goes, Arnemuiden, Vlissingen, maar eerst morgen naar Breda en Galder. Kom al sinds 1966 elk jaar op Walcheren met Oostkapelle als uitvalsbasis. Wij reizen bijna altijd per trein (dalurenabonnement) en vouwfiets, ik een klassieke Union (24 inch wielen) en zij op een elektrische Hercules, ideaal! Hoe laat gaat de tijdrit van start?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2020 00:33 door Eddy Veen.
merijntje mortirolo 29 september 2020 08:13
Zeggen ze niet. Ze willen niet dat je komt. [nos.nl]

De website van de organisatie is kut. Wel humor als je met je muis op de link staat staat er:
De BinckBank Tour | Lees alles over de BinckBank Tour en kom kijken!

Hier wat nuttiger info: [www.touretappe.nl]

Viel Spaß!
Eddy Veen 29 september 2020 10:54
Dank je. Ik zorg ervoor dat ik voldoende op afstand blijf en ga niet juichen en aanmoedigen. Dat doe ik toch al nooitwinking smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2020 10:55 door Eddy Veen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen