Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Nederlandse ritten Binckbank afgelast

Gepost door Anony 
Anony 29 september 2020 23:12
De tijdrit in Vlissingen morgen en de rit in Nederlands Limburg vrijdag worden geschrapt, meldt de Nederlandse krant De Limburger. Dit door de aangescherpte coronamaatregelen. Slecht nieuws voor vooral de tijdritkanonnen, en het belooft ook niet veel goeds voor de Amstel Gold Race.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2020 23:12 door Anony.
Anony 29 september 2020 23:14
Ik zie nu dat Yannick het ook al had gemeld in het topic van de openingsrit.
Sub Culture 29 september 2020 23:14
Een AGR die niet doorgaat, daar valt eigenlijk prima mee te leven.
Maar neem dat soort beslissingen dan ruim op voorhand.

Daags voor een tijdrit deze beslissing bekend maken is gewoon compleet belachelijk vanuit NL.

Een warme oproep aan alle ploegen om gewoon uit deze vermaledijde koers te stappen en de boel per direct stil te leggen.
Anony 29 september 2020 23:17
Golazo bekijkt nog of de Belgische etappes wel kunnen doorgaan.

eye rolling smiley
Tinuz 29 september 2020 23:36
Inderdaad. Stop er dan maar helemaal mee.
Tinuz 29 september 2020 23:45
We hebben een overheid vol met gevaarlijke charlatans en beroepsleugenaars, dus dit was wel te verwachten.
Maar toch ontstellend dat dit en andere (meer) desastreuze schijnmaatregelen toch gebeuren.
Luijt 29 september 2020 23:55
Het is toch een nietszeggend kutrondje.
Eddy Veen 30 september 2020 00:06
Nou, dan stopt mijn bezoek aan Zeeland morgen in Arnemuidenangry smiley Ik snap trouwens niet waarom dit besloten is. Er gebeuren veel dingen in ons land die risicovoller zijn.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/09/2020 00:15 door Eddy Veen.
Cecchini 30 september 2020 00:23
De Tour wordt gereden, de Waalse en Italiaanse klassiekers, De Giro,, het WK, en ja hoor één tijdritje van 11 km in Vlissingen in nota bene één van de meeste corona vrije regio's, en ze kunnen het niet aan. Ik ben trots op dit land. Ik was ook ernstig in mijn veiligheid aangetast als morgen die tijdrit zou worden gereden. Nu nog een avondklok.
Horsie is back 30 september 2020 00:30
Een ITT op (z)Zolder. Je verzint het niet, hé, maar de Fin wel.
Frederik D. 30 september 2020 00:44
Onze overheid is verre van perfect. Maar wat corona betreft, doet zij toch haar best, al is het wat onbeholpen.

Het coronavirus bestaat, is gevaarlijk en is pandemisch. Maatregelen zijn hoe dan ook nodig. Helaas zijn mensen nu te laks geworden. Maar is dat de schuld van de overheid? Of toch gewoon de schuld van burgers?

Het afgelasten van een paar ritten is het gevolg van nieuwe maatregelen en is niet de schuld van de organisatoren.
Frederik D. 30 september 2020 00:46
Sportwedstrijden moeten zonder publiek. Een maatregel. Volg gewoon eens het nieuws.
Frederik D. 30 september 2020 00:47
Een avondklok zou tijd worden.
Horsie is back 30 september 2020 01:08
Om dezelfde reden(en) zal waarschijnlijk het NK Tijdrijden, gepland voor 7 oktober a.s. ook afgelast zijn en ik had me nog zo verheugd op de rentree van Kai Reus (?).Of de AGR doorgaat wordt vandaag beslist, aldus .. vul maar in.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/09/2020 01:08 door Horsie is back.
veluweracer 30 september 2020 03:40
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nou, dan stopt mijn bezoek aan Zeeland morgen in
> Arnemuidenangry smiley Ik snap trouwens niet waarom dit
> besloten is. Er gebeuren veel dingen in ons land
> die risicovoller zijn.

Spijtig voor je. Je mist een Van der Poel die op trainingskamp speciaal zijn tijdritfiets mee had genomen om hier goed te zijn.
veluweracer 30 september 2020 03:48
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------
> Om dezelfde reden(en) zal waarschijnlijk het NK
> Tijdrijden, gepland voor 7 oktober a.s. ook
> afgelast zijn en ik had me nog zo verheugd op de
> rentree van Kai Reus (?).Of de AGR doorgaat wordt
> vandaag beslist, aldus .. vul maar in.

Met die snelheid waarmee Kai de Reus het licht wil verslaan zou het een NK Tijdreizen worden.
Frederik D. 30 september 2020 04:58
Kans is honderd procent. Tenzij de aarde vergaat of een burgemeester als een soort NSB-burgemeester collaboreert met de corona-epidemie maar zo'n ik-doe-niet-meer-meeburgemeester, dus een Famke en geen Femke, zal wellicht ter plekke uit zijn/haar functie worden gezet. Die nieuwe maatregelen heeft men aan zichzelf te danken.
Frederik D. 30 september 2020 04:59
Blijft jammer voor Kai de Reus.
Curzio 30 september 2020 07:35
Volgens mij was het plan al om AGR zonder publiek te rijden. Er is letterlijk gezegd dat sportwedstrijden door kunnen gaan, maar zonder publiek. Dus ik zou niet weten waarom AGR niet door zou kunnen gaan dan.
Dat het voor een stad die de Binck-Bank tour ontvangt niet meer lucratief is om het zonder publiek te doen lijkt me een rol te spelen. Een koers als AGR heeft toch wat reserves om zoiets gewoon aan te kunnen.
ton duk 30 september 2020 07:36
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nou, dan stopt mijn bezoek aan Zeeland morgen in
> Arnemuidenangry smiley Ik snap trouwens niet waarom dit
> besloten is. Er gebeuren veel dingen in ons land
> die risicovoller zijn.

Ik zie weinig wat risicovoller is dan uwes bezoek aan Zeeland
Ik begrijp die Zeeuwen wel
gr
Clavan 30 september 2020 08:05
Roverheid, Tinuz....roverheid. Leer het nou eens.
MarkV 30 september 2020 09:48
Niemand zal het doen, maar mogen de Binckbank renners vandaag nog even de Waalse Pijl tussendoor rijden als ze dat zouden willen?
Eddy Veen 30 september 2020 10:05
Mijn laatst bezochte wielerwedstrijd blijft nu het NK veldrijden in Rucphen, ook zo'n lekker trainingsritje van van der Poel.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/09/2020 10:07 door Eddy Veen.
veluweracer 30 september 2020 15:16
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mijn laatst bezochte wielerwedstrijd blijft nu het
> NK veldrijden in Rucphen, ook zo'n lekker
> trainingsritje van van der Poel.

Die cross zal ook zo onderhand wel verteert zijn in de geest. In januari kan je hem opnieuw voeden met het NK in Zaltbommel.
ton duk 30 september 2020 17:53
Snel. handelen zorgt vrijdag voor een korte tijdrit v 8 km in Riemst
Mooi zo
Gr
El Chaba 30 september 2020 19:24
Echt, is dat al zeker? Zou wel leuk zijn!
Cyclad58 30 september 2020 19:48
Ja, dat is al bevestigd. Mooi tijdritje over heuvelachtig parkoers. Beter dan dat het in Vlissingen zou zijn.
Ik denk ook wel in het voordeel van Van der Poel, anders zou hij kansloos zijn tegen jongens als Lampaert en Küng. Nu heeft hij een kans(je)



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/09/2020 19:49 door Cyclad58.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen