Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Kijktip

Gepost door Eddy Veen 
Eddy Veen 19 oktober 2020 22:07
Adrie van der Poel schuift aan bij Op1 vanavond.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/10/2020 22:07 door Eddy Veen.
Luijt 19 oktober 2020 22:55
Ik zit te kijken, maar nu is die Alexander nog wat aan het oreren, dus ik weet ik niet of ik Adrie wel haal. We hadden net namelijk ook al Henk Krol.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/10/2020 23:11 door Luijt.
Frederik D. 19 oktober 2020 23:05
Adrie: onderschat niet de moeder.
Luijt 19 oktober 2020 23:10
Toch gekeken. Fijne man.
Cecchini 19 oktober 2020 23:25
En heb je die supernicht Meilant hopelijk aan je voorbij laten gaan
Horsie is back 19 oktober 2020 23:31
Plezier staat voorop. M.a.w. de eeuwige motivatie. Liep de modezaak binnen: Dat, dit en daar wil iik. Maar die is ook leuk. Nee, nee. Dat wielrennen op de weg ook heel leuk was drong wel wat laat tot hem over. De liefde voor witte broeken is nu wel te verklaren.

Voor Luijt: je hebt Martin Heiland wel gemist.
Luijt 20 oktober 2020 09:49
Na Adrie heb ik m uitgezet. Meiland helaas gemist.
De hele setting was grappig. Van der Poel, wiens leven bestaat uit fietsen tussen al dat volk dat er niets mee heeft.
Eddy Veen 20 oktober 2020 10:06
Ik had meer het idee dat Adrie niets met de andere onderwerpen had. Cornald Maas komt uit een sportgezin en haalde de prestatie van Mathieu verschillende keren aan.
Horsie is back 20 oktober 2020 12:20
Interessant het onderwerp van Klöpp over de robot die teksten schrijft, waarvan de lezers naderhand kennelijk erg laat in de gaten hebben, dat het nou ja gefabriceerd is, zoals dat van Horsie soms. Zoals ook de H door niemand werd opgemerkt of deed de taalpolitie een dutje?

Dit was wel weer een pracht illustratie van het "eeuwige" verschil tussen de computer en het mensdier.

Adrie van der Poel zegt vaak zinnige dingen. Zeker met Luijt eens, dat Adrie een beminnelijk mens moet zijn. Qua emoties het tegendeel van meneer Meiland.
veluweracer 20 oktober 2020 14:42
In Huize Van der P zullen ze, Adrie kennende, wel flink gefeest hebben.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen