Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Giro 2020 : The Decisive Week

Gepost door Nomath 
Nomath 29 oktober 2020 00:48
Vanavond gehoord op Extra Time Koers over de Sunweb video : [www.youtube.com]
Stof om over na te praten.
Horsie is back 29 oktober 2020 10:27
Heb nog gezocht naar the cat in the cradle, maar nergens te zien. Het enige wat onthouden kan worden is "Rohan won't last much longer".
Sinbad-the-Cyclist 29 oktober 2020 13:52
Ik heb een paar minuten van deze 'documentaire' gekeken, maar wat me direct opviel is een gebrek aan enthousiasme bij de ploegleiding. Het is alsof er cement gestort moet worden op een bouwplaats ipv dat er een Giro-overwinning op het spel staat met een mooie ploeg van jonge renners.
Carlos Danger 29 oktober 2020 14:11
Veel Sunweb hotels staan naast zo'n bouwplaats, dus die mentaliteit begrijp ik wel.
De zwarte trui 29 oktober 2020 14:15
Jantje (wie?) Bakelants (altijd goed in juni en juli) zei het zelf al in de uitzending die docu is niet objectief. Meer dan een flegmatiek 'come on, come on' heb ik de ploegleiding niet horen zeggen. Ik mag hopen dat er enige (verhitte) discussie is geweest over de tactiek in de Stelvio rit. Niks van terug te zien / horen in dit Sunweb promo filmpje. Zoals Sinbad aangeeft toont het filmpje wel een totaal gebrek aan enthousiasme / chemie binnen de ploeg. Daar krijg je niet echt goesting van om ff de stenen uit de straat te rijden.

De Extra Time mannen waren het er wel over eens dat Sunweb in de Stelvio rit voor een vlees noch vis tactiek heeft gekozen. Prima om niet op Kelderman te wachten, maar dan wel aanvallen met Hindley.
El Chaba 29 oktober 2020 14:25
merijntje mortirolo 29 oktober 2020 15:28
tvm 30 oktober 2020 07:42
Wout van Aert vond ook dat er foute keuzes zijn gemaakt door Sunweb in de giro, om in dezelfde uitzending te zeggen dat jumbo-visma geen tactische fouten heeft gemaakt in de Giro. Tsja...



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/10/2020 07:43 door tvm.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen