Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Vd Poel: Tour en OS.

Gepost door Eqquipo 
Eqquipo 03 november 2020 08:37
Mathieu start, ijs en weder dienende, in zowel de Tour als op de Spelen (mountainbike). Op de rustdagen in de Tour paar uur op de mountainbike? Of na de etappe nog een uurke om het gevoel erin te houden?

[nos.nl]
Meneer 60% 03 november 2020 09:21
Heb zo'n gevoel dat het een halve Tour wordt. En dat zou best weleens voor meer rijders kunnen gaan gelden. De Spelen hebben echt aan waarde gewonnen de laatste tien tot vijftien jaar. ASO had de Tour beter twee weekjes naar voren kunnen schuiven, denk ik.
MarkV 03 november 2020 09:55
Dan komen ze in de knoei met de kampioenschappen, als je die opschuift met Zwitserland/Dauphine, als je die opschuift met Giro etc etc.
Het is niet zo simpel, zelfs niet in normale tijden laat staan in Corona tijd. . Er gaat vast nog heel veel geschoven en geschrapt worden.
Wanny 03 november 2020 12:41
Als ik t goed zie dan zit het wegwielrennen en Mountainbiken vooraan in t schema op de Spelen. En daarna baanwielrennen.

Waarom draaien ze dat niet om?
Slimmerd 03 november 2020 12:43
Horsie is back 03 november 2020 12:57
Wanny Schreef:
-------------------------------------------------------
> Als ik t goed zie dan zit het wegwielrennen en
> Mountainbiken vooraan in t schema op de Spelen. En
> daarna baanwielrennen.
>
> Waarom draaien ze dat niet om?

Het beste bewaar je altijd tot het laatst. grinning smiley
Eqquipo 03 november 2020 12:58
Omdat je de beste wielrenners in de volledige Tour en op de OS wilt hebben(?)
Frederik D. 03 november 2020 13:13
Waarschijnlijk wel. Daarom rijden de vrouwen vaak eerder dan de mannen. Dat daartegen nog nooit is geprotesteerd, valt me lelijk tegen.
Andere Peter 03 november 2020 19:20
De Spelen bepalen het programma en de rest van de sportwereld past zich desgewenst aan. Niet andersom. De Spelen zoeken hun eigen spreidingsoptimalisatie. Dat heeft alles te maken met kijkcijfers en logistiek. Die gaan het wielrennen niet verplaatsen voor van der poel of wie dan ook.
El Chaba 03 november 2020 23:59
Dat interesseert de organisatoren van de OS toch niet?

Wat AP hieronder zegt, lees ik nu,



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/11/2020 00:00 door El Chaba.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen