Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Mart Smeets mist wellicht tourstart door gezondheidsproblemen.

Gepost door NielsJ 
NielsJ 03 juni 2015 11:56
Na Theo Bos de volgende Nederlander die de start in Utrecht misschien niet haalt: ons aller M.S. voelt zich niet 100%:

Mart Smeets voelt zich niet helemaal gezond.
Het is nog niet duidelijk of hij de Tour de France zal verslaan.

Dat vertelt de presentator woensdag aan BNR Nieuwsradio.
De wielerliefhebber weet niet of hij begin juli bij de start van de Tour in Utrecht is. "Als God het wil", zegt Smeets. "Om eerlijk te zijn; ik ben niet helemaal 100 procent gezond."
Smeets wil niet vertellen wat hij daarmee bedoelt. "Alleen dat ik niet helemaal gezond ben. Verder ga ik er niet op in. Met dit soort dingen treed je niet naar buiten. Mijn gezondheid bepaalt of ik bij de Tourstart ben of niet."

Door: NU.nl



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/06/2015 12:18 door NielsJ.
bakfiets 03 juni 2015 12:02
NielsJ 03 juni 2015 12:04
Respectloos? Leg uit?

Ik plaatste dit bericht omdat Mart voor mij bij de tour hoort. Ik vind het dus nieuws als hij hier misschien niet bij kan zijn. Ik weet niet wat hier respectloos aan zou moeten zijn?
bakfiets 03 juni 2015 12:04
Vond mart altijd een goede presentator, mindere commentator. Goed schrijver in de kopgroep, laat hij toch wel zien dat hij snapt hoe het werkt. Sterkte Mart ik heb van je genoten
bakfiets 03 juni 2015 12:05
uit vorm, als iemand ernstig ziek is vind ik misplaats
NielsJ 03 juni 2015 12:07
Waar staat dat hij ernstig ziek is? Hij wil niet zeggen wat er is staat er juist. Maar goed, ik dacht een beetje wielerjargon op een wielerprikbord doet wellicht de situatie wat luchtiger overkomen. Het was niet mijn bedoeling respectloos over te komen. Haal maar weg dit topic.

Doei!
bakfiets 03 juni 2015 12:09
heeft al eerder kanker gehad
bakfiets 03 juni 2015 12:14
daarom voelde hij zich verbonden met lance
malheur 03 juni 2015 12:15
Veel beterschap!
NielsJ 03 juni 2015 12:17
Ik hoop gewoon dat hij erbij is. Mart hoort bij de tour!
malheur 03 juni 2015 12:31
Tuurlijk heb je dat niet bedoeld. Duidelijk zat.
bakfiets 03 juni 2015 12:43
kop aangepast prima toch
diravi 03 juni 2015 13:52
Fijne reacties smiling bouncing smiley

[www.nujij.nl]

Maar goed. Zelfs Mart zal het eeuwige leven niet gegund zijn. Is het niet dit jaar, dan zeer zeker een andere keer dat de man met de zeis bij hem aanklopt.
Bromertà 03 juni 2015 14:04
"Dan ga ik het maar gewoon zeggen: ziek. Wat zeg jij dan? Zeg jij dan wat."

Ik zag hem al niet op de startlijst staan. Slechte voorbereiding? Te vroeg gepiekt? Bonje in de ploeg? Hoe dan ook, beterschap, Maart Smets.
ton duk 03 juni 2015 14:24
Tour wacht op niemand
gr
Carlos Danger 03 juni 2015 14:28
Mag jij dat zeggen?
Velodroom 03 juni 2015 14:30
diravi Schreef:
-------------------------------------------------------
> Fijne reacties smiling bouncing smiley
>
> [www.nujij.nl]
> h-zorgen-over-zijn.32345843.lynkx
>
> Maar goed. Zelfs Mart zal het eeuwige leven niet gegund zijn. Is het niet dit jaar, dan zeer zeker een andere keer dat de man met de zeis bij hem aanklopt.

"Ik vermeed zo veel mogelijk de forums op internet. Slecht voor de volksgezondheid." Uit "De Lance Factor".
Zou Mart Smeets niet allang ontdekt hebben, dat het wielrennen ook niet alles is in het leven en er dus veel meer moet zijn?
Voor hem valt te hopen, dat een beetje minder dan 100% geen eufemisme is voor iets ernstigs, want tja, FabAru was ook maar 90% nietwaar aan het begin van de Giro. Hoe dan ook beterschap voor deze mastodont!
Andere Peter 03 juni 2015 18:14
Nonsens. Hij voelde zich al verbonden met LA voordat een van beide kanker had. Zijn Amerikacentrisme speelde wel een rol.
Michael B. 03 juni 2015 18:37
Mart Smeets heeft natuurlijk ook flink overgewicht, kan een te hoog cholestrol opleveren, is niet goed he
Walnoot 03 juni 2015 19:46
Joh. Je bent zelf overigens ook niet helemaal lekker onderweg...

Rory B. 03 juni 2015 23:21
Als de Mart zegt 'als god het wil' zegt de Mart dan niet gewoon 'als ik het wil'? Zal wel goed komen dus.
tvm 04 juni 2015 16:27
Haha
De Mart heeft, juist om de controversiele verhouding tussen vakkennis en joie de vivre, voor menigeen een onlosmakelijke verbondenheid gekregen met de Tour.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen