Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Jakobsen zit weer op de fiets

Gepost door Luijt 
Luijt 24 november 2020 22:17
Vandaag een ritje met z'n vriendinnetje op de fiets. Lief fototje op Twitter of insta of whatever.
Frederik D. 24 november 2020 23:09
Was ook nieuws op Nu.nl. Ook met fotootje. Wel een flinke, die Jacobsen. En uiteraard mooi nieuws. En die vriendin? Lijkt me een goede stimulerende steun.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/11/2020 23:26 door Frederik D..
Horsie is back 25 november 2020 00:17
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Was ook nieuws op Nu.nl. Ook met fotootje. Wel een
> flinke, die Jacobsen. En uiteraard mooi nieuws. En
> die vriendin? Lijkt me een goede stimulerende
> steun.

Nos website had ook een item. Maar het mooiste nieuws overall zonder winstoogmerk was toch dat ene Bangma (what's in a name) met slechts 1% zicht de victorie kraaide in Alkmaar, om precies te zijn op de indoorwielerbaan. Door oriƫntatie op actuele geluidsgolven kan hij namelijk zelfstandig rondrijden en als het er opaan komt ook rond de zwarte lijn. Zelfs met anderen in de baan is mogelijk, al is daar de analogie met de zelfrijdende auto niet ver weg. Effe wachten nog.
Luijt 25 november 2020 00:57
Nee, ik vond het eerste fototje van Fabio weer in wieleroutfit mooier.
Ik hoop dat iemand die claim tegen Dylan uit zn hoofd praat.
Frederik D. 25 november 2020 08:36
Ik las zoiets in een kop op Nu.nl. Maar heb het niet aangeklikt. Dus bedankt, Horsie, dat je het hier vermeldt. Af en toe gruw ik van de moderne techniek. Maar goed toegepaste techniek is een weldaad voor de mens.
Frederik D. 25 november 2020 08:38
Misschien is dat wel het beste, afzien van die claim. Want hoeveel kans maakt die claim bij de rechter?
Eindhovuh 25 november 2020 13:32
Mooi nieuws. Nu rustig proberen te herstellen en dan in 2022 wellicht weer vol in koers.
Eddy Veen 25 november 2020 14:21
Ik geloof dat Groenewegen al even voelde dat Jakobsen hem aan het overvleugelen was. Vanuit die bittere constatering zou het ook wel eens een soort van paniek(re)actie kunnen zijn geweest.
Horsie is back 25 november 2020 14:37
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik geloof dat Groenewegen al even voelde dat
> Jakobsen hem aan het overvleugelen was. Vanuit die
> bittere constatering zou het ook wel eens een
> soort van paniek(re)actie kunnen zijn geweest.

Je kunt op z'n bargoens natuurlijk niemand in de kop kieken. Wat voor Dylan G. als sprinter direct na die lange inactiviteit wellicht een rol heeft gespeeld (neem tenminste niet aan, dat hij alleen maar Trainings-Weltmeister achter de moped van zijn Pa is), dat zijn sprintuithoudingsvermogen nog niet on par was voor het allerhoogste niveau. En dat dit dan heeft geleid tot niet de vlucht naar voren, maar (noodlottig) helemaal naar opzij. De kortste weg is uiteraard nooit de diagonaal.

Maar wellicht suggereert Eddy Veen hier, dat Dylan G. dit in die dying seconds ook dacht.
Cyclad58 25 november 2020 17:16
Jakobsen was bezig iedereen te overvleugelen en een echte sprintbaas te worden. Wat fijn dat hij weer fietst, maar de weg is nog heel lang.
El Chaba 25 november 2020 20:47
Inderdaad in Polen leek hij zelfs Groenewegen te gaan overvleugelen en in het voorjaar was hij ook al heel goed bezig.
Of hij weer op het oude niveau terugkomt, daar heb ik ook echt geen flauw idee van. Ik gun en hoop het hem wel in ieder geval!
Kilometervreter 30 november 2020 14:10
Eens, gewoon weer opstappen, niet gaan procederen oid, zoiets blijft hem dan immer achtervolgen en dat kan ten koste gaan van zijn prestaties.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen