Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Lindeman en Power naar Qhubeka - Assos

Gepost door lodjan 
lodjan 08 december 2020 14:15
Bert-Jan Lindeman en Robert Power, de twee laatst overgebleven renners zonder contract bij respectievelijk Jumbo en Sunweb, zijn de laatste aanwinsten voor Qhubeka ASSOS.

Lindeman kwam sinds 2015 uit voor Jumbo-Visma, maar zal volgend jaar dus voor een Zuid-Afrikaans team koersen. “Ik kijk ernaar uit om in de kleuren van Team Qhubeka ASSOS te rijden”, zo laat hij weten in een persbericht. “Ik was na zes jaar echt wel toe aan een nieuwe uitdaging in een nieuwe omgeving. Ik hoop mijn kennis over te dragen en ik wil van de gelegenheid gebruikmaken om mijn horizon te verbreden. Ik wil de volgende stap zetten.”

Sportief manager Lars Michaelsen verwacht veel van Lindeman. “Hij heeft zeven grote rondes gereden en bijna alle klassiekers betwist. Hij is een solide sprinter, goede klimmer en beschikt over enorm veel ervaring. Ik heb begrepen dat hij ontzettend loyaal is en een teamplayer”, aldus ex-prof Michaelsen. Lindeman won in zijn carriere al eens de Tour de l’Ain en een etappe in de Vuelta a España.
Heisenberg 08 december 2020 15:19
Een verzameling van renners die bijna werkloos waren:
ARMÉE Sander
ARU Fabio
BARBERO Carlos
BENNETT Sean
BROWN Connor
CAMPENAERTS Victor
CLAEYS Dimitri
CLARKE Simon
DLAMINI Nic
FRANKINY Kilian
GOGL Michael
HANSEN Lasse Norman
HENAO Sergio
JANSE VAN RENSBURG Reinardt
LINDEMAN Bert-Jan
NIZZOLO Giacomo
PELUCCHI Matteo
POWER Robert
POZZOVIVO Domenico
SCHMID Mauro
STOKBRO Andreas
SUNDERLAND Dylan
TANFIELD Harry
VACEK Karel
VINJEBO Emil
WALSCHEID Max
WIŚNIOWSKI Łukasz
Clavan 08 december 2020 15:29
Doet mij denken aan een Dirlewanger eenheid.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen