Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

X2O Trofee Antwerpen

Gepost door Eindhovuh 
Eindhovuh 11 december 2020 08:32
Er is nu zo weinig wielrennen dat ik zelfs uitkijk naar veldrijden morgen.
Mathieu van der Poel aan de start, dan ben ik toch altijd benieuwd. Hij won hem al 4x, zou hij nu meteen weer toeslaan?

Unibet geeft hem als grote favoriet.

van der Poel, Mathieu : 1,75
Iserbyt, Eli : 3,5
Vanthourenhout, Michael 9:0
Aerts, Toon 11:00
van der Haar, Lars: 2600
Anony 11 december 2020 10:11
Het zou helemaal geen verrassing zijn, maar tegelijk toch weer een enorme devaluatie van de veldritsport betekenen. Op zijn minst wat de spanning en beleving betreft.
ton duk 11 december 2020 10:55
Begrijp wat je bedoelt maar enorme devaluatie is dan weer enorm overdreven. Het is wel een uitzonderlijke renner onze MvdP en categorie hoger dan van Aert natuurlijk
gr
Curzio 11 december 2020 12:03
grinning smiley

Onder kenners staat dit soort opmerkingen bekend als een 'omgekeerde Ulrich A. Boschwitz'.
Frederik D. 11 december 2020 12:27
Tinuz 11 december 2020 12:55
Ik hoop dat ik ervoor kan gaan zitten morgen.
Horsie is back 11 december 2020 13:29
Ook benieuwd of Mathieu van der Poel de oude rangorde weer gaat herstellen, al was het maar voor het zieleheil van Duckling smiling smiley. Aan de andere kant, de concurrent staat ook niet stil en zodra borderline modest one-trick pony's start to mimic real thoroughbred horses they start losing their one-trick pony skills.

Disclaimer: Wens verder het gevoelige woord borderline niet meer te gebruiken, ware het niet, dat CyclingNews de woorden van Mathieu van der Poel over zijn rivaal Wout van Aert beschreef als borderline arrogant. Je kunt borderline natuurlijk altijd gebruiken in de betekenis van borderline, which separated me from you.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/12/2020 15:48 door Horsie is back.
El Chaba 11 december 2020 14:03
Nou, in het veldrijden - en daar gaat het hier om - is dat sinds Van Aert serieus is gaan wegwielrennen toch echt wel waar.
Remko 11 december 2020 14:53
Curzio Schreef:
-------------------------------------------------------
> grinning smiley
>
> Onder kenners staat dit soort opmerkingen bekend
> als een 'omgekeerde Ulrich A. Boschwitz'.

Ja, inderdaad, net zoals mensen die zeggen dat Messi een uitzonderlijke voetballer is en duidelijk een categorie hoger dan Depay.
Curzio 11 december 2020 17:46
Dit is dan weer, voor ingewijden in de El Chaba - ton duk dynamiek, een "one-eighty".
Spaak 11 december 2020 20:39
Ging dat niet over Evenepoel?
Eindhovuh 11 december 2020 21:11
Horsie is back 11 december 2020 22:05
Spaak Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ging dat niet over Evenepoel?

My bad. Kennelijk niet verder gekomen dan Dutchman dismisses van Aert. smiling smiley
El Chaba 11 december 2020 22:53
Voor zover mijn Engels reikt wordt met 'borderline arrogant'
'tegen het arrogante aan' bedoeld.
Sub Culture 11 december 2020 23:28
Dat is zo typisch voor Vlamingen als Mathieu.
Die kunnen niet om met de zelfzekerheid en het je m'en foutisme van de Brusselaar.
El Chaba 11 december 2020 23:54
Slimmerd 12 december 2020 12:52
Zijn dit de koersen die op Sporza zijn?
Curzio 12 december 2020 15:58
Lang tegengesparteld door Yserbyt maar uiteindelijk toch vrij makkelijke winst voor Mathieu, na vakkundig sloopwerk.
ton duk 12 december 2020 16:07
Fijn dat El Chaba en MvdP mijn woorden op de bedoelde waarde hebben geschat
Gr
El Chaba 12 december 2020 17:26
thumbs up
Ik had ook niet anders verwacht dat hij zou winnen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/12/2020 17:27 door El Chaba.
Horsie is back 13 december 2020 01:55
Ben weer terug en zag thuis nog net een flits van Mathieu, die 2 seconden voor lag op het kuitenbijtertje. Nu constateer ik, dat het niet meer dan 6 seconden zijn geworden. Zo lang kon Joop nog wel aan de rekstok hangen. Maar ik begrijp dat het niet zo voorspoedig verliep voor Mathieu, maar winnen is winnen.
Carlos Danger 13 december 2020 17:18
Vandaag wordt hij toch aan flardjes gereden.
Het einde van een tijdperk kondigt zich aan.
Horsie is back 13 december 2020 17:21
Ik had verwacht een witte broek te zien maar het was een witte trui, weliswaar klaar voor de Dash, maar ooit wit geweest. Lees ik op Cycling Weekly toch, dat Mathieu van der Poel is verslagen door Tom Pidcock.
Remko 14 december 2020 10:42
Die jongen (TP) gaat er wel komen.
Horsie is back 14 december 2020 11:59
Carlos Danger Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vandaag wordt hij toch aan flardjes gereden.
> Het einde van een tijdperk kondigt zich aan.

Pidcock en Iserbyt zijn dit jaar uiteraard beter geworden en van der Poel ook als wegrenner, maar als veldrijder? Hij ontbeert nu natuurlijk wedstrijdritme, maar is ook sinds de Ronde van Vlaanderen 3 kilogram kwijtgespeeld. Is de verhouding gewicht/vermogen wel gelijkgebleven? Of maken van der Poel en van der Aert verder in het seizoen weer de dienst uit? Hoe dan ook, hun superioriteit qua veldrijden is ingeboet.
ton duk 14 december 2020 14:13
Was overtuigend idd
gr
Eddy Veen 14 december 2020 19:57
De lockdown duurt precies tot de verjaardag van Mathieuwinking smiley
Tinuz 15 december 2020 14:16
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> De lockdown duurt precies tot de verjaardag van
> Mathieuwinking smiley


Die lockdown duurde ook al precies tot mijn verjaardag een half jaar geleden... Maar gelukkig houdt de overheid van jou en mij. Allemaal liefde dat wordt uitgestort in de harten van de gelovigen. sad smiley
Eddy Veen 16 december 2020 23:32
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen