Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Antwan Tolhoek

Gepost door Marc 
Marc 05 januari 2021 15:09
Het was me ontgaan, maar Antwan Tolhoek heeft in december een succesvolle operatie aan zijn liesslagader ondergaan. De eerste testen zijn hoopvol. Dit en veel meer valt te beluisteren op de podcast van Laurens ten Dam en co. Deel 1, dus er komt nog een tweede deel. Kijk naar het vervolg uit, want heb me bijna anderhalf uur prima vermaakt.
Wat een figuur!
Authentieke kerel zoals dat heet. Net zoals Sam Oomen, maar dan weer heel anders. De twee blijken ‘t goed met elkaar te vinden. Dat feitje is op zich niet belangrijk, maar ik heb er schik in dergelijke wielrenners te volgen. Niet in de eerste plaats omdat ze nou per se zoveel winnen (dat moet nog blijken), maar vooral omdat het niet van die dertien in een dozijn types zijn. En tijdens zo’n gesprek/interview komt dat goed tot uiting.

Zou nog een linkje kunnen plaatsen, maar heb genoeg reclame gemaakt en men weet het vast zelf wel te vinden.
El Chaba 05 januari 2021 15:33
Horsie is back 05 januari 2021 16:09
Als we zo uit de hoek komen dan ook maar attenderen op de Slimmer Presteren Podcast. Want wie wil dat nou niet, Slimmer Presteren? Plus voor El Chaba (geen dank), dat zij geen absolute voorstanders zijn van powermeters voor hen, die minder slim willen of kunnen presteren, zoals amateurs of in de Mortirolo doctrine dilettanti.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen