Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Remco fietst al een tijdje niet meer...

Gepost door Clavan 
Clavan 13 januari 2021 16:17
Sporza

Zijn er bij die val ook de superieure genen gebroken?
Anony 13 januari 2021 16:34
Ik hoop echt dat het goed komt met Remco. Zo'n onwaarschijnlijk boeiend talent. Het zou doodzonde zijn als brute pech ervoor gaat zorgen dat we nooit zullen weten tot welke exploten hij in staat had kunnen zijn.
Eqquipo 13 januari 2021 16:42
Oei, wat een vervelend bericht. Hup Remco, herstelze!
Wanny 13 januari 2021 16:56
Het zal helaas de eerste niet zijn waar de volledige potentie er nooit uit komt ivm een zware val.

Kai Reus was ook zo'n supertalent en het was zomaar ineens voorbij. Zelfs Joop Zoetemelk is nooit meer de oude geweest na zijn zware val in de Midi-Libre.
Frederik D. 13 januari 2021 17:03
Hoop ik ook. Een prachttalent, waarvan ook ik wil zien waartoe hij in staat is. Sport is wreed. Talenten die voortijdig geknakt worden. Moge Evenepoel dit niet gebeuren.
merijntje mortirolo 13 januari 2021 17:27
Als hij zich zelf geen zorgen maakt, moet het goed komen.

HUP Remco!
Carlos Danger 13 januari 2021 18:29
Er is altijd nog Anderlecht.
Frederik D. 13 januari 2021 18:54
Bron

Maar hoe zeer hij zijn best ook doet, it's a long way to Tipperary. Beiden, Jacobsen en Evenepoel, zijn brute helden om een cliché van stal te halen. Hup koers, hup Fabio, hup Remco. Forza. Vort sik.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/01/2021 18:56 door Frederik D..
Horsie is back 13 januari 2021 19:26
Frederik D. fietst in elk geval tussen alles door.
Horsie is back 13 januari 2021 20:07
Ik begrijp dat Remco een paar weken niet op de fiets heeft gezeten, Chloe ook nog niet vaak met wattages, die onder par liggen, vaak nog geen 50% van wat ze kan. Chris kijkt ook nog wat bleekjes al traint hij nu wat vaker in de zon (ik zag hem bergop met het mooiste uitzicht achter zijn rug) om op temperatuur en kleur te komen. Tom zat ook niet zo lelkker op zijn fiets.

In topsport gaat het om percentjes en het spreekt vanzelf dat bij geompliceerde blessure's (zeker wanneer biomechanica in het spel is) terugkeer naar topvorm niet altijd zo gemakkelijk zal gaan en veel tijd kan vergen. En soms lukt het ook nooit meer optimaal, in topsport termen welteverstaan. Voorbeelden genoeg in het verleden. Zoals het nu gaat met Remco en zelfs Chloe en wellicht ook Chris, alhoewel oom Antoine zich altijd al afvroeg hoe goed Chris nu werkelijk was, maar dat terzijde, het ziet er qua perspectief voor allen in meerdere of mindere mate nog steeds goed uit.

Maar denken, dat je "zomaar" weer aan kunt sluiten, is ook wel over de top. Niet, dat ik daar iemand van beschuldig, hoor.
Eindhovuh 13 januari 2021 22:49
Beetje gek verhaal, ik zit niet op de fiets, in februari wilde ik 100% zijn maar ik loop niet achter?
Horsie is back 13 januari 2021 23:25
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beetje gek verhaal, ik zit niet op de fiets, in
> februari wilde ik 100% zijn maar ik loop niet
> achter?

Hij zegt met zoveel woorden. Het ging heel goed met me qua training, maar nu ondervind ik reëlere problemen dan zelfs Dumoulin. Want ik kan niet zo heel lang op de fiets zitten als ik ook echt moet presteren. Niet comfortabel genoeg en weer klachten ondervindend, die te maken hebben met de breuken. Fysiek herstel op dit vlak is per definitie tijdrovend. Dus aan de ene kant ging het voorspoedig (dat zei Froome in het begin ook), maar nu is er weer sprake van een terugval. Time will tell.

De vergelijking met Dumoulin hinkt omdat de problematiek van Evenepoel bepaald is door een buitengewoon ernstige blessure.
Aerts 14 januari 2021 09:50
Ik vind het heel raar dat hij nog steeds de Giro wilt rijden. Ik zou hem rustig naar zijn topniveau laten groeien en dan (misschien OS) de vuelta een klassement laten rijden. Hij is nog zo jong. Met de vuelta de winter in en dan je voorbereiden op giro/tour. Maar goed de 'godfather' zal het wel beter weten dan ik.
Snorfietser 14 januari 2021 12:47
Bij die 2 voorbeelden ging het om hoofdletsel. Ook bij de blessure van Evenepoel is het afwachten, maar lijkt me wel heel iets anders.
Luijt 14 januari 2021 14:18
Klote voor Remco dat ie twee weken niet heeft gefietst, maar de vrees voor einde carrière van enkele fans hier lijkt me nu weer wat overdreven.
Het is trouwens toch niet zo'n fijn fietsweer.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen