Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

De Rujano familie

Gepost door Sub Culture 
Sub Culture 27 januari 2021 17:56
Mijn oog viel op het eindklassement van de Vuelta al Tachira en Bicicleta, wie zat vorige week niet op het puntje van zijn stoel?
In het AK werd het Venozolaanse anderhalve metertje José Rujano 18, speuren we iets verder in het AK zien we zijn op de 51ste plaats nog een Rujano staan.

Het betreft hier de 19-jarige zoon van de 38-jarige veteraan.

Is het al eerder voorgevallen dat vader én zoon deelnamen aan eenzelfde profkoers?
Jacobus 27 januari 2021 20:45
Ja, hoor! Erg tof om 16 jaar na de prachtige prestatie van José in de Giro d'Italia van 2005 nu ook die jongeling op te zien komen... En had dus toen een zoontje. (Leeftijd logisch gezien is Jeison dus toe aan een zoon) Prestatie van Jeison valt mij enigzins tegen, vorig was hij 18e in het klassement, dat had eigenlijk beter gemogen!

Nee dan dit talentje: [en.wikipedia.org] -> 4e in het klassement, twee plekken achter good old Sevilla, haha!

Op je vraag heb ik het antwoord niet kunnen vinden, helaas...
De zwarte trui 27 januari 2021 20:51
Jouw favoriete website zegt dat het een primeur is. Het is dat Sevilla, Rebellin, Mancebo of Marijke de Smedt geen op niveau fietsende kinderen hebben. Bijzonder dus.
Om het breder te trekken. Zijn er wel voetballende of anderszins op topniveau sportende vader/zonen bekend? Een (kick)boksende vader/zoon combi lijkt me wel leuk. Lekker elkaar helemaal in elkaar rossen. smiling smiley
Carlos Danger 27 januari 2021 21:00
Rujano? Is dat niet Spaans voor Groenendaal?

Deden die dat niet tezamen in het veld?
Sub Culture 27 januari 2021 21:01
Arnor Gudjohnsen en Eidur Gudjohnson stonden ooit samen op het veld bij de nationale ploeg.

Arnor was ook 7 jaar lang actief als voetballer bij de mooiste voetbalploeg van Europa.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/01/2021 21:02 door Sub Culture.
Carlos Danger 27 januari 2021 21:05
Volgens Jan Mulder.
Nelis! 27 januari 2021 21:07
Heeft Jeannie Longo niet met een kleinkind deelgenomen aan een koers?
Brieske 27 januari 2021 21:08
Nationaal voetbalteam van IJsland tegen Estland.

Ernor Gudjohnson en zijn zoon Eidur Gudjohnson (PSV, Barcelona, Chelsea) speelde beide in de met 3-0 gewonnen wedstrijd. Echter niet samen, zoon verving papa in de rust.

Verder zou paardrijden teams, baseball of schaken misschien nog een vader zoon in een wedstrijd gehad kunnen hebben, gok ik.

Groet
Sub Culture 27 januari 2021 21:16
Mad luv voor de voetballer die Jan Mulder is geweest maar die karikatuur moet niet meer opgevoerd worden.

Slechte columns ook, maar dat is een beetje inherent aan de Nederlandse volksaard.
Dat lijkt getroll, maar ik meen dat.
Carlos Danger 27 januari 2021 21:23
Vader(39) en zoon(18) Biesbrouck , Loek Sr. en Loek Jr., stonden resp. linkshalf en linksbinnen in de
competitiewedstrijd RCH - Hermes DVS voor de Haarlemmers op 31 januari 1960.
Horsie is back 27 januari 2021 21:23
Tailormade Phinney, baan- en wegwielrenner (van WK achtervolging tot de Arenberg), kind van Davis Phinney, die naar verluidt wielerframes kon indeuken als ware het Coca Cola blikjes en wielrenster/schaatsster Connie Carpenter. Just saying! Onderzoeken hebben al lang uitgewezen dat silver runs in the olympic family.
lodjan 27 januari 2021 22:09
De De Rooijs in Dakar.
Chardon in de vierspan.
Springruiters en dressuur, bij biljarten wellicht drie generaties.
Koppizoektwachtwoord 27 januari 2021 22:52
Ex-prof Pierre en aanstaand prof Sydney van Hooijdonck, samen 60 jaar (3:1), in 2015 in het eerste van Beek Vooruit. Maar zulke 'gevallen' zullen er wel meer zijn.
Clavan 28 januari 2021 13:02
Op verschillende websites voor volwassenen zijn er genoeg voorbeelden van vader en zoon in dezelfde prof actrice.
Frederik D. 28 januari 2021 13:10
Ook in de literatuur, zo herinner ik me. In een boekje van Paul Rodenko deden pa en zoon het tegelijkertijd met één vrouw. Was het een (selectieve?) vertaling van de Duizendeneen Nachten?
El Chaba 28 januari 2021 13:33
Klopt, bij die club ben ik opgegroeid.
Eindhovuh 28 januari 2021 13:48
Haha daar heb ik 2 seizoenen in de A jeugd gevoetbald.
DeZusVanJohan 28 januari 2021 15:33
Mario Andretti heeft wel eens met zijn zoon geraced volgens mij, of was het Emerson Fittipaldi.
Iets in de Amerikaanse racesport in elk geval.

edit.
Mario Andretti reed inderdaad samen met zijn zoon Michael Andretti, en hij op zijn beurt weer met zijn zoon Marco Andretti.

In de Indy 500 van 2006 werden ze tweede en derde.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/01/2021 15:38 door DeZusVanJohan.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen