Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Geen Bernal in de Tour

Gepost door Eindhovuh 
Eindhovuh 04 februari 2021 11:32
Of het moet bij radio tour de france zijn.

Op 30 december gaf Bernal nog aan voor de Tourwinst te gaan, zijn ploeg beslist dus anders.
Bernal naar de Giro.

Thomas, Carapaz en Hart naar de Tour
Brieske 04 februari 2021 11:43
Bernal gaat een Dumoulinnetje doen?

Groet
Andere Peter 04 februari 2021 12:30
Yep. Hij gaat de Giro winnen.
betuweracer 04 februari 2021 12:40
(Waarschijnlijk)
betuweracer 04 februari 2021 12:42
Vorig jaar waren Bernal en Sivakov nog de kopmannen in de Tour. Nu afgedankt. Thomas en Tao precies andersom.
Slimmerd 04 februari 2021 13:09
Wel sjiek lijstje;

TDF
Thomas
Carapaz
Geoghegan Hart
Porte
Dennis
Kwiatkowksi
De Plus
Rowe

En dan naar de Giro met Bernal, Martinez en Sivakov, terwijl Pidcock en Yates naar de Vuelta mogen..
Horsie is back 04 februari 2021 14:06
Maar laten we Chris Froome niet vergeten. Na de Vuelta vorig jaar stelde men bij hem vast, dat de quadriceps van zijn rechterbeen in kracht 20% achterbleef bij dat van zijn linkerbeen. Maar ook dat in tegenstelling tot wat vele prikkers denken (in Froome's head some srcew is loose) bleek dat één van de geplaatste schroeven bezig was een stuk been te doorboren, waardoor Froome natuurlijk pijnklachten kreeg. De schroeven zijn intussen verwijderd.

Zou Chris Froome ook bij de geïnterviewden horen voor het vandaag verschenen boek: The secret balance of Champions?

In 2003 zei psycholoog Steve Peters tegen Chris Hoy dat hij alleen maar rondjes op een houten baan aan het fietsen was.
"Dat zullen we nog wel eens zien, riposteerde Chris Hoy, waarna hij zesvoudig olympisch kampioen werd en last but not least Sir".
Ik schat, dat Tom Dumoulin bij de Nederlandse vertaling het voorwoord mag schrijven.
Slimmerd 04 februari 2021 14:18
Froome heeft niks meer met Ineos van doen, die kunnen we dus prima vergeten in dit topic
Meneer 60% 04 februari 2021 15:52
Wordt na één slechte Tour wel heel snel gepasseerd. Jammer. De ploeg die ze op willen stellen is in de breedte natuurlijk supersterk, maar ik zie er niet iemand bijzitten die de Tour kan winnen. Slov1 en Slov2 schat ik toch wel een flink stukje hoger in, als hen niets overkomt.
El Chaba 04 februari 2021 16:00
Je staat zowaar bovenaan in Saudi-Arabië, dat is wel een applausje waard.
El Chaba 04 februari 2021 16:05
Ik denk dat ze (nu nog) geen risico willen nemen met Bernal vanwege het feit dat ze nu nog niet zeker weten of hij weer 100% op zijn oude niveau terugkomt.
Overigens hebben ze wel al aangegeven, dat Bernal in principe nog aan de Tourselectie kan worden toegevoegd, afhankelijk van hoe hij uit de Giro komt.
Aerts 08 februari 2021 08:53
Bijzonder om Bernal de Giro te laten rijden. Als hij nog herstellende is, lijkt mij het verstandiger om wat later in het seizoen te pieken. Als ik naar het tourlijstje kijkt dan zie ik niemand die Roglic en Pogacar kunnen kloppen op dit parcours. Maar als je 3e kan worden dan kan je ook winnen uiteraard(koe, haas).
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen