Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Rob de Nijs

Gepost door Brieske 
Brieske 09 februari 2021 21:13
Carlos Danger 09 februari 2021 22:02
Sterkte daarmee.
lodjan 09 februari 2021 22:05
Pyama 09 februari 2021 22:08
Je schrijft Sven helemaal verkeerd.
El Chaba 10 februari 2021 02:40
Het is zwart en het zingt.
Andere Peter 10 februari 2021 08:08
Wees maar niet bang, de nacht zal het je leren
Remko 10 februari 2021 08:54
betuweracer 10 februari 2021 09:27
Horsie is back 10 februari 2021 12:40
Eindelijk komt Malle Babbe uit de kast.
valse trage 10 februari 2021 15:01
Eindhovuh 10 februari 2021 15:57
Alex Roeka zag dat het goed was.
Zorro 11 februari 2021 08:29
Ik klikte op "Zie onderwerp"



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/02/2021 08:29 door Zorro.
Carlos Danger 11 februari 2021 13:36
En? Hoe was het?
Eqquipo 11 februari 2021 13:51
Is een typo, "Zoek onderwerp" hedded'rstaanmotte
Horsie is back 11 februari 2021 15:35
Of Rob de Nijs ooit naar Londen is geweest? Denk het wel. Maar dan Remco Evenepoel die in een Zwift (not swift) ride de metropool aandeed. Gemiddeld vermogen van rond de 200 Watts, met een piek van 350 Watts. Met het energieverbruik van rond de 300 calorieën moet hij wel van de troostende chocolade repen afblijven. Hij zal echter allang blij zijn, dat hij überhaupt (Berlijn is nog te ver weg) al weer goed op de fiets kan zitten en relatief weer kan genieten van zijn baby stappen. De vorige keer lukte hem dat niet.
Carlos Danger 11 februari 2021 17:31
Nu gaat die Van der Poel ook al bij het schaatsen winnen.
Frederik D. 11 februari 2021 18:39
Het Zweed breekt me uit.
Horsie is back 12 februari 2021 12:46
"Het wordt niets zonder jou", een Volkskrant serie waarin een popliedje met uitsluitend een naam wordt geanalyseerd. Zoals Anna, Annemiek, Britney, Chloe, Jolene, Marianne, Lizzie, Sara, Venus, Vera, Zoë. De lijst is natuurlijk eindeloos. Eén pracht song staat er helaas niet tussen, want er staat to voor. Een test voor degenen, die denken Horsie te kennen. En mannennamen, zoals Frederik komen natuurlijk niet zo gemakkelijk door de ballotagecommissie, want ook niet zo goed zingbaar. De meerderheid van vrouwennamen is natuurlijk verklaarbaar door het feit dat meer mannen songs schrijven.. over vrouwen. Dus als een man Frederik genaamd een popsong maakt met de titel Anouk komt alles alsnog goed.

Maar terzake. Ineens bedacht ik, maar Rob de Nijs zong toch ook ooit over Bo (altijd gedacht over een ontvallen huisdier), maar het kan natuurlijk net zo goed over een vrouw geweest zijn. Gauw even beluisterd. Komt zeker in aanmerking voor één van de beste nederlandstalige popsongs aller tijden. Maar dat is Chefsache.

Las echter ook nog dat Fabio Jakobsen in Nijmegen succesvol is geopereerd aan zijn kaak.
Zou hij in de wachtkamer ook kennis hebben genomen van de (gewezen) wattages van Marcel Kittel?

In de 14 TDF etappeoverwinningen haalde hij een 5 seconden gemiddelde van 1525 Watts. In de sprints, die hij verloor was het 37 Watts minder, m.a.w...
In training zou hij (uitgerust) ooit een 3 seconden gemiddelde van 1940 Watts gehaald hebben.

Nou moeten we niet denken, dat hij daarmee Jeffrey Hoogland de bibber zou hebben gegeven, maar baansprint en wegsprint liggen nu eenmaal relatief ver uit elkaar. En aangezien wattages in sprints absoluut zijn en sterk afhankelijk van spiergewicht, had Marcel toch nog altijd het nadeel van 7 kilogram minder te wegen.
Clavan 12 februari 2021 13:37
Ik zing nog steeds "Annabel, trek je broek uit en snel". Vind ik nog steeds leuk....Sue me!
Brieske 12 februari 2021 13:48
Ik pretendeer: 'Annabel, het wordt niks zonder bril, frikadel'.

Maar ga die van jou ook inzetten.

Groet
Clavan 12 februari 2021 14:11
' Het is koud zonder jas, en de tocht maakt je zo blauw' ......was altijd ook een fijne inhaker.

Zo en nu ga ik meedoen met de meute en een rondje schaatsen. (geintje natuurlijk, ik kan helegaar niet schaatsen maar ga aan de kant zitten met een thermosfles jaegerthee en kijken naar hopelijk leuke moedertjes met strakke lycra schaatspakjes en/of irritante vaders die keihard op hun muil gaan)
merijntje mortirolo 12 februari 2021 14:59
A boy named Sue me?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/02/2021 15:26 door merijntje mortirolo.
Horsie is back 13 februari 2021 01:15
Rob de Nijs gaf noodgedwongen al het zingen in het openbaar op en nu doet dat ook Kai Reus (.nl) met zijn Project 56.000
Spaak 13 februari 2021 08:50
Wij maakten er altijd “Iemand zei dit is Anne Frank, ze moet nog naar het station” van, dat terzijde verder
merijntje mortirolo 13 februari 2021 09:21
Who the fuck's Anne Frank?

[www.youtube.com]
Kilometervreter 13 februari 2021 10:17
Grap Spaak: leuk
Filmpje Merijntje Mortirolo: zucht
merijntje mortirolo 13 februari 2021 11:40
Grappigste film ooit. Nou vooruit, The Holy Grail wint nog net.

Over humor valt totaal niet te twisten: je hebt het wél of je hebt het níet.

Take your pick.
El Chaba 13 februari 2021 14:32
Hahahaha, ook die filmpjes daarna: priceless!!
Zijn dat allemaal scenes uit één film?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/02/2021 14:35 door El Chaba.
merijntje mortirolo 13 februari 2021 15:06
Yes. Denk ik.

Clerks 2. Heb hier (film) hier (woonplaats) afgelopen zaterdagavond nog van genoten met Prikdude.

Twee jaar geleden op mijn verjaardag kreeg ik een megaposter van Clerks 2 van die gek. Nog bewaard uit de tijd dat hij in een videotheek werkte. (In Clerks 1 werkt Randall ook in een videotheek).

kStuur je zo een foto door die 'zij' op 16 januari maakte van mij en poster. Zij moest ook lachen. Uiteraard.

#kusjes

HUP koers!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/02/2021 15:12 door merijntje mortirolo.
El Chaba 13 februari 2021 15:10
Clavan 13 februari 2021 17:33
De grappigste film ooit is natuurlijk Napoleon Dynamite.
El Chaba 13 februari 2021 17:59
Dowsett zou toch ook weer een poging doen ergens half december als ik me goed herinner? Of is dat toen ook afgelast?
Carlos Danger 13 februari 2021 18:28
Uitgesteld. Corona.
Horsie is back 13 februari 2021 18:55
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dowsett zou toch ook weer een poging doen ergens
> half december als ik me goed herinner? Of is dat
> toen ook afgelast?

Om je honger naar WUR nieuws verder te stillen hier het allerlaatste. Het is echter officieus van karakter, want formeel zijn er geen WUR-pogingen van enig niveau.

Het WUR van Bussi (komt zo) is door Joss Lowden, absoluut een sub-topper en aangeland op de "U" wel bekende El Chaba leeftijd voor topsport, verbeterd tot 48,160 kilometer. Interessanter is het UUR van Dan Bigham, namelijk 53,26 kilometer, dat de Aguascalientes prestatie van Victor Campenaerts al aardig begint te naderen.
De zwarte trui 13 februari 2021 21:38
Verbeterd? "a training simulation" en "Unofficial World Hour Record" lees ik. Ik kan ook een unofficial UUR rijden. Derny voor mijn neus en zeg maar dag Victor. Of het is een Strava foutje ala Pidcock. Zonder UCI official die er zijn stempel op zet is er niks verbeterd.
Horsie is back 13 februari 2021 21:59
De zwarte trui Schreef:
-------------------------------------------------------
> Verbeterd? "a training simulation" en "Unofficial
> World Hour Record" lees ik. Ik kan ook een
> unofficial UUR rijden. Derny voor mijn neus en zeg
> maar dag Victor. Of het is een Strava foutje ala
> Pidcock. Zonder UCI official die er zijn stempel
> op zet is er niks verbeterd.

Wat is dit voor flauwekul!?
Horsie is back 14 februari 2021 17:50
In de songs met uitsluitend de voornaam van the opposite sex, in dit geval zelfs van een bestaande vrouw, mag LEA van the Cats uiteraard niet ontbreken. Waarom nu pas, Horsie? In topsport zie je ook nog wel eens LEA, maar dat staat dan voor Low Energy Availability, ofwel de negatieve balans. Dus wordt het tijd een nieuw spreekwoord te introduceren: Rust Roest, maar Inspanning roest ook.

Ik bin voor Nederland zegt Urban Hero nu. Ga schaatsen nu het nog kan! smiling smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/02/2021 17:52 door Horsie is back.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen