Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Extra Time Koers

Gepost door Sub Culture 
Sub Culture 07 april 2021 20:23
Wie graag naar Ruben -ik ben 2 uur vroeger opgestaan om mijn out of bed look te stylen- Van Gucht kijkt moet zeker kijken.
Wie graag het aantal euhs turft die vader Merckx (drie keer betrapt op doping) en zoon Merckx (ex-Polti, Motorola, Phonak, Mapei..) kreunen moet zeker kijken. Ze zijn wel beiden die hard supporters van paars-wit dus het mag.
Wie graag luistert en kijkt naar Jan -mijn hoofd is twee keer groter dan mijn romp- Bakelants moet zeker kijken.
Wie zich graag suf rukt op een drukdoende Dirk De Wolf die onsamenhangend orakelt moet zeker kijken.

Wie zich graag kapot ergert aan de zoveelste strontreportage van Sammy Neyrinck met slowmobeelden, melige muziekjes en hengelen-naar-traantjes-vragen moet zeker kijken.

Vanavond op Canvas maar kweetnie hoe laat.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/04/2021 20:27 door Sub Culture.
Brieske 07 april 2021 21:10
Mooie aankondiging, jij mag blijven Sub!

Voor diegene die het nog niet weten, Spaak en JW hebben mij gevraagd een selectie te maken van prikkers die hier mogen blijven prikken.
Ben wispelturig als het Nederlandse weer, maar houd er rekening mee dat je hier over 1 week ofzo niet meer kan posten en lezen.

Vooralsnog wordt het een gezellige boel hier met Clavan, ondergetekende, DUK en Sub Culture. De rest zal echt harder zijn best moeten doen.
Bij een enkeling maakt je best doen niet meer uit, die liggen er sowieso al uit.

Graag gedaan Spaak en JW, zo sympathiek ben ik.

Groetjes suckers!
Heisenberg 07 april 2021 21:56
Waar heb je JW gelaten? In de afgelopen vijf maanden drie berichten:

1. Eens. Wel een heel slecht moment voor zo'n besluit.
2. Duim hoog
3. Twee duimen omhoog

JW was juist iemand van het tegengeluid.
Brieske 07 april 2021 22:11
JW krijgt 1 bericht per maand.

Groet
Nelis! 07 april 2021 23:08
Waarom toch weer zo anti-Belg, Sub? Is toch niet nodig?
merijntje mortirolo 07 april 2021 23:12
Ik lees anti-Veluwe.

Kan aan mij liggen.

Anti-homo is onze dekselse schavuit dan weer niet. Maar dat terzijde.
Clavan 08 april 2021 10:12
Weer een wielerpraatprogramma op tv. Het is allemaal wat veel. De overdaad begint wat te irriteren. Op een gegeven moment ben je wel uitgeluld over de Scheldeprijs e.a.

Zo, ik ga even een stokje in het neusgat halen. Wellicht als ik 10 dagen in quarantaine moet ga ik Sammy Neyrinck bingewatchen met de hand in de broek.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/04/2021 10:12 door Clavan.
Anony 08 april 2021 10:45
Brieske Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mooie aankondiging, jij mag blijven Sub!
>
> Voor diegene die het nog niet weten, Spaak en JW
> hebben mij gevraagd een selectie te maken van
> prikkers die hier mogen blijven prikken.
> Ben wispelturig als het Nederlandse weer, maar
> houd er rekening mee dat je hier over 1 week ofzo
> niet meer kan posten en lezen.
>
> Vooralsnog wordt het een gezellige boel hier met
> Clavan, ondergetekende, DUK en Sub Culture. De
> rest zal echt harder zijn best moeten doen.
> Bij een enkeling maakt je best doen niet meer uit,
> die liggen er sowieso al uit.
>
> Graag gedaan Spaak en JW, zo sympathiek ben ik.
>
> Groetjes suckers!


Wat jij dan weer niet weet, is dat je in mijn selectie zelf mag vrezen voor een plekje.

Groetjes x
Horsie is back 08 april 2021 13:09
Bekeken. Even gorgelen. Corona effect op termijn. Rodania naar de eeuwige wielervelden. Rogla/Pogey. LaVleuten met en zonder bidon. Boom/Lotte. Kesper, Kesper, Kesper. Kesper haalde zijn joie-de-vivre door op een paard te gaan zitten. UCI en drankbusjegelach. And last but not least 1 op de 36, maar dan zonder de prijzen van 1 van de 8 van Mies. Kortom amusant.
Brieske 08 april 2021 13:42
veluweracer 08 april 2021 14:58
Een der betere afleveringen. Bakelmans durfde het achterste van zijn tong te laten zien waar normaal gesproken een renner zich akelig oppervlakkig zou uitlaten over een kwestie. Veel zinnige dingen zijn er gezegd.
Slimmerd 08 april 2021 15:02
Bakelants is daarom ook nooit oppervlakkig in deze uitzendingen
veluweracer 09 april 2021 14:59
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Bakelants is daarom ook nooit oppervlakkig in deze
> uitzendingen

Als ze oppervlakkigheden naar de oren gesmeten willen hebben vragen ze Oppervlakkige Brammetje weer.
El Chaba 09 april 2021 17:03
Ik hoop het, heb je genoeg tijd om weer mooie openingstopics van wielerkoersen te openen.. winking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen