Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Prikkie

Gepost door lodjan 
lodjan 10 april 2021 20:20
Sub Culture 10 april 2021 20:22
Is een tweet een prikbordtopic waard?

'ja want het is een prikbord hahaha'
Tinuz 10 april 2021 20:37
"iedereen deed het in die tijd"

Maar ikke toch echt niet. Ik hou het bij virtuele prikkies. Gio kan er beroepshalve niet onderuit.
Kilometervreter 10 april 2021 21:35
Zelfspot siert een mens. dikke plus voor Boogerd derhalve
Eindhovuh 11 april 2021 09:55
Haha leuk toch.
Eindhovuh 11 april 2021 09:57
Als ik een lijst moest maken van prikborders die zich niet willen laten vaccineren had ik idd jou en Veluweracer bovenaan staan.
Wat mij betreft mogen ze me zsm prikken.
Andere Peter 11 april 2021 09:57
Eens, uitstekende zelfspot.
Clavan 11 april 2021 11:40
Mij ook. Kom maar op.

P.s. het ‘voordeel’ van dat ik nu corona heb is dat ik straks nog maar 1 prik nodig heb. Tenminste als Hugo het voor elkaar krijgt om dit binnen 6 maanden voor elkaar te krijgen.
Clavan 11 april 2021 12:24
Ik hoop wel op dat DNA wijzigende vaccin. Ik heb altijd een kip etende Afro-Amerikaanse oudere vrouw willen zijn.
merijntje mortirolo 11 april 2021 12:31
Maarruh: hoe gaat het?

Klachten?

Geur en smaak aangetast of verdwenen?

Rest van het gezin?

:hartje:
Clavan 11 april 2021 12:47
Mijn fiscaal partner is ook positief getest tegelijk met mij. Dus zitten als gezin heerlijk in isolatie. De kinderen zullen het ook wel hebben maar testen is onzinnig omdat ze toch ook met ons in quarantaine moeten. Maar die hebben geen klachten.
Wij beiden inderdaad verlies van geur en smaak. Dat is zeer vervelend.
Voor de rest vooral ‘verkoudheid’ klachten en gaat het eigenlijk wel prima en balen dat er vandaag geen Paris-Roubaix op de buis is.
merijntje mortirolo 11 april 2021 12:54
Gaat Parijs-Roubaix niet door?
Sub Culture 11 april 2021 12:58
Ik ben gewoon het kijken hoor.
En Wuyts zit alweer af te geven op Roglic.
Clavan 11 april 2021 12:58
Het is in ieder geval niet op de televisie. Dus wellicht zijn ze het vergeten bij Sporza.
Clavan 11 april 2021 13:00
Wil hij niet knechten voor Wynants?
veluweracer 11 april 2021 16:27
Boogie schaamt zich zelfs niet meer voor zijn wanpraktijken. Schaamte is ook iets dat een mens in zijn algemeenheid dient te overwinnen. Wandel gerust eens naakt over straat. Vertel aan iedereen over alle soorten drugs die je al heb mogen proberen. Boogie is een rijp mens.
veluweracer 11 april 2021 16:34
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Als ik een lijst moest maken van prikborders die
> zich niet willen laten vaccineren had ik idd jou
> en Veluweracer bovenaan staan.
> Wat mij betreft mogen ze me zsm prikken.

[www.bitchute.com]
Nu nog steeds?
Slimmerd 11 april 2021 16:41
Een volleerde Wappie op de prik, genieten!
Eindhovuh 11 april 2021 16:47
Hahahahaha
Ja nu zeker!
Horsie is back 11 april 2021 16:47
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Boogie schaamt zich zelfs niet meer voor zijn
> wanpraktijken. Schaamte is ook iets dat een mens
> in zijn algemeenheid dient te overwinnen. Wandel
> gerust eens naakt over straat. Vertel aan iedereen
> over alle soorten drugs die je al heb mogen
> proberen. Boogie is een rijp mens.

Vertel dat de Zeven Dwergen van Marike, die ook eens in een Tesla wilden rijden.

Disclaimer: Weinig tijd, want het Wattbeest roept.
Curzio 11 april 2021 17:35
Mooi voorbeeld van functionele neurologische stoornissen.

Jaren geleden was er een voormalig chearleader die kon ook niet meer normaal bewegen na een of andere vaccinatie, behalve als ze achteruit liep. Het brein doet wonderlijke dingen.
Carlos Danger 11 april 2021 17:59
Even omdraaien en alles is weer normaal.
Clavan 11 april 2021 18:12
Bitchute? Whahahahahahahagahahahahahahahahahaha ....................whahahahahahahahaha.



P.s. Je mag best argwanend of huiverig zijn. Sterker nog, toegeven dat je angstig bent is nooit verkeerd. Maar kom alsjeblieft met wat anders. Ik smeek het je.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/04/2021 18:14 door Clavan.
El Chaba 11 april 2021 21:12
Zinloos. Complotdenkers dulden geen tegenspraak of tegenargumenten.
Maar het zijn volgens Filemon Wesselink ook zeker geen Wappies: [www.rtlnieuws.nl]

Ik heb het programma gezien waarbij hij als gast aan tafel zat en wat ik heel interessant vond was, dat hij - weliswaar heel voorzichtig - refereerde aan mensen die in God geloven (welke God dan ook). Feitelijk is dat net zo goed een complottheorie, want niet bewezen dat een God bestaat.

Echter gelovigen worden niet als complotdenkers 'weggezet', maar mensen die pak 'm beet geloven dat wij hier op aarde zijn weggezet door buitenaardse wezens om hier goud te delven wel.
Wat mij betreft heeft hij zeker een heel goed punt.

Ook kwam hij tot de conclusie, dat complottheorie denkers absoluut niet per se dom zijn en/of 'gekkies' zijn (wat ik ook dacht, zeg ik eerlijk).

Vanaf morgenavond bij BNNVARA op NPO 3.



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/04/2021 21:32 door El Chaba.
Horsie is back 11 april 2021 21:48
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zinloos. Complotdenkers dulden geen tegenspraak of
> tegenargumenten.
> Maar het zijn volgens Filemon Wesselink ook zeker
> geen Wappies:
> [www.rtlnieuws.nl]
> 4553/filemon-wesselink-zet-complotdenkers-niet-weg
> -als-wappies
>
> Ik heb het programma gezien waarbij hij als gast
> aan tafel zat en wat ik heel interessant vond was,
> dat hij - weliswaar heel voorzichtig - refereerde
> aan mensen die in God geloven (welke God dan ook).
> Feitelijk is dat net zo goed een complottheorie,
> want niet bewezen dat een God bestaat.
>
> Echter gelovigen worden niet als complotdenkers
> 'weggezet', maar mensen die pak ḿ beet geloven
> dat wij hier op aarde zijn weggezet door
> buitenaardse wezens om hier goud te delven wel.
> Wat mij betreft heeft hij zeker een heel goed
> punt.
>
> Ook kwam hij tot de conclusie, dat complottheorie
> denkers absoluut niet per dom zijn en/of 'gekkies'
> (wat ik ook dacht).
>
> Vanaf morgenavond bij BNNVARA op NPO 3.

Nu ga je wel heel erg ver met te proberen een link te leggen tussen (godsdienstig) geloof en complottheorieën. Geloven gaat niet van het bewijs uit, want objectief is er dat immers niet, al zullen vele gelovigen dit niet zo willen beamen. Geloven staat toch tegenover weten. Als ik nu zeg, dat ik geloof, dat jij hoegenaamd geen verstand hebt van wattages, dan is Horise abuis, want het is bewezen. Als jij daarentegen gelooft, dat Horsie een echt paard is, dan maak ik daar geen bezwaar tegen, want alle paarden zijn Horsies, zo lang je maar niet zegt, dat Horsie gisteren met een vrouwelijke jocky de Grand Narional heeft gewonnen. Dat complotdenkers niet persé domme mensen zijn is toch een open deur. Want luidt het Horsiaans spreekwoord niet: Intelligenz schützt nicht unbedingt vor Dummheit. Om on topic te blijven: Zei Oom Albert niet ooit, dat zijn God niet dobbelde. Wat denk jij of wat geloof je (niet)?
El Chaba 11 april 2021 22:01
Ik zie in je antwoord nog steeds geen enkel verschil tussen een complottheorie waarin mensen geloven dat het leven op aarde is ontstaan door reuzen van andere planeten, die de mens op aarde aarde hebben "gezet' om hier goud te delven en godsdienstgelovigen, die ervan overtuigd zijn dat God de aarde en de mens heeft geschapen.

Wat is het verschil? Graag in begrijpelijke taal. winking smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/04/2021 22:01 door El Chaba.
Horsie is back 11 april 2021 22:24
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik zie in je antwoord nog steeds geen enkel
> verschil tussen een complottheorie waarin mensen
> geloven dat het leven op aarde is ontstaan door
> reuzen van andere planeten, die de mens op aarde
> aarde hebben "gezet' om hier goud te delven en
> godsdienstgelovigen, die ervan overtuigd zijn dat
> God de aarde en de mens heeft geschapen.
>
> Wat is het verschil? Graag in begrijpelijke taal. winking smiley

Jij betrekt het al te zeer op deze vergelijking. Elke complottheorie zul je toch op zijn meritus moeten beoordelen. Ook daar zijn grote verschillen tussen. Maar om het godsdienstig geloof op gelijke hoogte te stellen met een absurde complottheorie, die jij aanhaalt is van de zotte. Hoezeer je ook overtuigd kunt zijn (ikke) van het kul karakter van geloof in God, er valt nu eenmaal niks te bewijzen. Je kunt wel kinderlijke fantasieën onschadelijk maken, maar niet het idee, dat er een kracht zou (kunnen) bestaan, al was het maar een wiskundige constructie (het leven op aarde is nu eenmaal hoe het ook wendt of keert wiskundig van karakter), die de plaats van dat kinderlijke geloof inneemt. Voor de wetenschapper begint het heelal met de oerknal, ook al zijn daar geen beelden van, sterker nog het is eerst nog een paar honderdduizend jaar donker als ik niet abuis ben, want Horsie heeft meer verstand van .. Maar dit alles bewijst niks. Wel wordt dan vaak gesproken: Er was geen God nodig om de oerknal mogelijk te maken of wellicht ook een eeuwigdurende cyclus van oerknallen. Als je het dan toch om complottheorieën hebt, dan lijken bizarre wetenschappelijke fantasieën er zeker ook op. Als je het nieuws gevolgd hebt, dan is er bij wetenschappers in CERN, maar ook elders, de stille hoop, dat hun heilige graal, het zogenaamde Standaard Model, nu scheuren begint te vertonen. Dat zijn nog eens echte zandkastelenbouwers, die hopen, dat hun gebouw in elkaar zakt om het daarna nog beter op te kunnen bouwen.
Frederik D. 12 april 2021 00:07
Sterkte, Clavan. En als je je verveelt, ga ons dan vervelen. smiling smiley
Horsie is back 12 april 2021 00:12
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Sterkte, Clavan. En als je je verveelt, ga ons dan vervelen. smiling smiley

Ga hem nog eens aanmoedigen ook nog. Maar eerlijk is braaf, spoedig herstel ook van mij gewenst voor Clavan en de zijnen.
Sjorsoll 12 april 2021 00:17
Als dit echt een bijwerking is van een covid-vaccinatie, dan is dat erg voor die vrouw. Als het ergens anders door komt, dan is het ook erg. Alsnog wil ik een prik.
PRIK MIJ
Sjorsoll 12 april 2021 00:20
Jullie deden toch elke lente iets van een prikmavera..? Die woordspeling is grappig. Maar waarom gaat hij juist nu niet door?
Carlos Danger 12 april 2021 01:48
Vera is in quarantaine.
El Chaba 12 april 2021 08:01
Die is altijd in oktober.
Frederik D. 12 april 2021 10:44
Natuurlijk willen we een prik. Om onszelf en om anderen te beschermen en om weer enige normaliteit terug te krijgen.
Clavan 12 april 2021 10:49
Is goed hoor. Waar wil je het over hebben? Ik weet heel weinig over heel veel.
Frederik D. 12 april 2021 10:54
Sommige godsgelovigen, de extreme godsgelovigen, worden wel gezien als een soort complotgelovigen. Het grote goddelijk complot: de mens als speelbal van goddelijke machten, die onderling een appeltje hebben te schillen. Je kent ze misschien nog wel, mensen die grammofoonplaten achterstevoren draaiden en daaruit allerlei duivelse boodschappen distilleerden. Het woordenboek Duivelstaal - Mensentaal echter is nooit verschenen. Menig stuk vinyl werd in stukken gebroken door pas bekeerde christofielen. En voor Horsie, de blues werd ook wel Devil's Music genoemd. Me and the Devil, Walking Hand by Hand, Robert Johnson. Of Hesitation Blues een nieuwe versie, Vaccination Blues, heeft, weet ik niet.
Sjorsoll 12 april 2021 13:11
Toch moet hij doorgaan. Juist nu.
Clavan 12 april 2021 13:14
Er wordt een Fieldlab experiment van gemaakt.
Andere Peter 13 april 2021 11:19
Ik vind het wel een aardige, prikkelende stelling. religie gelijk stellen met complottheorieën. Leuke basis voor een discussie met bevriende gelovigen. En er zit wel wat in. Onbewezen irratipnele (of zelfs anti-rationele) overtuigingen.

Maar uiteindelijk is het toch teveel eer voor de complottheoristen. Het grote verschil? Complottheoristen claimen vaak een pseudowetenschappelijke basis. Gelovigen zeggen vaak alleen maar dat ze geloven en komen niet vaak met psuedowetenschappelijk bewijs. Dat maakt de claim toch wat minder erg.
Clavan 13 april 2021 11:26
Je moet eens Googlen op Pedro Kuit. De ' onafhankelijke uitvaartpastor'. Die heeft een compleet verdienmodel opgezet in complottheorieën met de Bijbel in zijn hand.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen