Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Alaphilippe tot 2025 bij de #zegetrein

Gepost door Sub Culture 
Sub Culture 15 april 2021 12:11
Patrick Lefevere maakt werk van de toekomst. Enkele dagen na de contractverlenging van Remco Evenepoel heeft Deceuninck-Quick Step nu ook het contract van Julian Alaphilippe verlengd. De wereldkampioen blijft tot 2024 bij de ploeg van Lefevere.

Julian Alaphilippe rijdt al sinds 2014 voor Deceuninck-Quick Step. Onder de vleugels van Patrick Lefevere won hij al onder meer Milaan-Sanremo, de Strade Bianche, 2x de Waalse Pijl, de Clasica San Sebastian, de Brabantse Pijl en 5 ritten in de Tour.

De Fransman, die zich vorig jaar in Imola tot wereldkampioen kroonde, maakt er al langer geen geheim van dat hij zich prima in zijn vel voelt bij Deceuninck-Quick Step. Die liefde is wederzijds, want met een nieuw contract blijft Alaphilippe zeker tot 2024 bij de ploeg van Lefevere.

"Ik ben heel blij dat ik hier langer kan blijven", reageert Alaphilippe op de website van Deceuninck-Quick Step. "Ik heb er nooit aan gedacht om ergens anders te gaan rijden. Voor mij was dit een logische beslissing."

"Ik bedank Patrick en de sponsors voor het vertrouwen. Samen hebben we al ongelooflijke momenten meegemaakt. Ik geniet ervan om voor The Wolfpack te rijden. Ik voel me echt goed in dit team en bij deze mentaliteit. Ik kijk ernaar uit om nog meer mooie resultaten te behalen."



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/04/2021 12:12 door Sub Culture.
Wanny 15 april 2021 14:29
Zouden die renners nou echt zelf in elk artikel dat zielige The Wolfpack zeggen? Dit zijn toch gewoon volwassen mensen?
Anony 15 april 2021 14:41
Teamspirit is een echt ding, en zulke zaken maken die beleving nog wat intenser. En het werkt ook bij die ploeg, zoveel is duidelijk.
Wanny 15 april 2021 14:46
Ja want in vorige jaren wonnen ze niks
Slimmerd 15 april 2021 14:51
Wachten op interviews met Van Aert, Roglic Vingegaard, Gesink en vooruit Dekker waarin men babbelt ober de Jumbo-bees
veluweracer 16 april 2021 14:40
Anony Schreef:
-------------------------------------------------------
> Teamspirit is een echt ding, en zulke zaken maken
> die beleving nog wat intenser. En het werkt ook
> bij die ploeg, zoveel is duidelijk.

En je kunt het als drogreden steeds opvoeren als je maar blijft winnen. Dan komt dat daardoor.
El Chaba 17 april 2021 17:26
Een drogreden is het zeker niet. Wel één van de redenen, die Anony perfect beschrijft.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen