Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Sympathieke Sloveen zoekt werk

Gepost door Massimo 
Massimo 27 oktober 2014 01:10
Janez is vooralsnog ploegloos. Er zijn veel grappen over hem gemaakt en hij ligt er inderdaad vaak bij, echter verdient hij m.i. wel een plekje in een WT-ploeg. Help Jani de winter door en bombardeer Richard Plugge met mails waarin de kwaliteiten van de sympathieke Sloveen worden aangeprezen. Laat hem niet op zo'n jonge leeftijd stoppen.
Cyclad 27 oktober 2014 06:19
Ik hoop ook dat hij verder kan met zijn carrière, maar niet bij Lotto-NL.
Gezin de teamsmanestelling lijkt hij mij daarin totaal niet te passen.
Ik ga Plugge derhalve niet mailen smiling smiley
JW 27 oktober 2014 09:08
Ik zie TeamLottoNL niet als een opvanghuis voor oudere buitenlandse renners (31 volgend jaar) die elders geen contract meer kunnen krijgen.Topsport is hard, geen prestaties geen baan.
Ik heb Plugge gemaild dat hij geen enkel risico moet nemen met buitenlandse renners. Voor je het weet gaan de kwaliteitsmedia weer wroeten.
Bovendien, hij past totaal niet in de ploeg.

Jani zal vast nog wel een plekje bij Lampre, MTN, Caja Rural ofzo kunnen krijgen, om te laten zien dat hij het nog steeds kan.
El Mik 27 oktober 2014 09:26
Waarom past hij niet in de ploeg?

Ik vind dat de ploeg juist bij uitstek een type Brajkovic (mits fit) nodig heeft. Iemand die je lekker in de Giro kan opstellen en de rest van het seizoen Kelderman/Gesink kan ondersteunen in kleinere rondes. Alleen ten Dam en Kruijswijk is wel wat mager daarvoor en al helemaal als je die allemaal in de Tour gaat opstellen dan heb je de rest van het jaar niet zoveel en je kunt ze ook niet allemaal in dezelfde koersen opstellen.

Dan vind ik eerder zo'n aankoop als Tom van Asbroeck niet in de ploeg passen.
Oudesluis Dronken Thuis 27 oktober 2014 09:38
Kutslovenen..DE TUKR JRRRRBBB!
[www.youtube.com]
Brieske 27 oktober 2014 10:06
Ventoso ook maar binnen halen?
Kansloos topic...

Groet
Blueprint 27 oktober 2014 10:17
Plugge heeft aangegeven dat eventuele versterkingen jonge talenten moeten zijn (lees: kopmannen kunnen ze niet betalen).

M.i. kan Jani prima naar Lampre om daar Horner op te volgen als brokkenpiloot met rondetalent. Anders lijkt Europcar me ook nog wel een optie en misschien heeft Katusha nog ruimte?
malheur 27 oktober 2014 10:34
Lijkt me alleen als treinslaaf in een team waar hij ook daadwerkelijk bij past nog van waarde.

Qua kwaliteit past hij natuurlijk wel goed bij LottoJumbo maar qua uitstraling geenszins, het is alleen de volger die het nut van deze versterking inziet waar mevrouw van Zetten zich hardop afvraagt wat zo'n vieze, schimmige oostblokker met dubieus (want een beetje creatief bekeken kun je dat van nagenoeg elke carriere zeggen) ploegverleden nou weer in onze prachtige kaasdeltapolder komt uitvreten.

Blue's opties zijn stuk voor een beter .
Flat 27 oktober 2014 10:45
Lampre raakt ook al Cunego kwijt. Ze zullen toch iets van 'naam' over willen houden en kunnen met Jani prima door met vergane glorie. Wie mailt ze even?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/10/2014 10:45 door Flat.
Walnoot 27 oktober 2014 11:57
Op zich kan iedere ploeg die problemen heeft met punten sprokkelen hem best gebruiken. Gaat vast wel goed zijn voor een top tien in Catalunya en Romandie als hij zich daarop gaat richten. Het is meer de vraag wat hij wil vangen. Dat zal bij Astana vast niet weinig zijn geweest gezien zijn top-10 in de Tour en winst in de Dauphiné.
lodjan 30 oktober 2014 07:11
Hij gaat naat United Healthcare.

Bron: [www.cyclingnews.com]
Blueprint 30 oktober 2014 15:00
Dan komt zijn wens om voor een Amerikaanse ploeg te rijden wel uit. En kan UHC misschien naar een grote ronde?
Goozzer 30 oktober 2014 15:39
Misschien wel, al is het de vraag in hoeverre ze die ambitie hebben. Tot nu toe vonden ze Europa nog niet echt interessant genoeg, althans de sponsor was die mening toegedaan. Daarvan uitgaande, en rekening houdend met Brajkovic kwaliteiten (zo'n grote ronde is toch niet echt zijn sterkste punt gebleken) is het wellicht veel interessanter om vól te gaan voor die Amerikaanse rondjes. Met name een zege in California en/of Colorado zou natuurlijk gigantisch zijn voor die ploeg, en niet eens onmogelijk m.i. met een goede Brajkovic...
Massimo 30 oktober 2014 16:16
Jani zegt zelf dat hij voor die Amerikaanse wedstrijden wil gaan. California valt (no pun intended) tegelijkertijd met de Giro, de Vuelta zou eventueel kunnen. Vermoed dat ze bij UHC liever winnen in Utah of Colorado dan onzichtbaar meefietsen voor een top 20 in een grote ronde. Sowieso was het een topdag voor Jani: hij sprong vandaag uit een vliegtuig in Dubai.
Goozzer 30 oktober 2014 16:57
hij sprong vandaag uit een vliegtuig in Dubai.

Dat je die dan weer laat liggen...



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/10/2014 16:57 door Goozzer.
Massimo 30 oktober 2014 17:00
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen