Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Floris Gerts stagiair bij BMC vanaf 1 augustus

Gepost door lodjan 
lodjan 16 juni 2015 08:23
Bron: facebook BMC.

Proud to announce you,that Floris Gerts (NED) and Tom Bohli (SUI) are passing stagiers with BMC Racing Team from beginning of 1.8.15.Good Luck Guys!
ton duk 16 juni 2015 10:03
Floris Gerts per 1 augustus stagiair bij proftak BMC


Floris Gerts zal het seizoen afmaken bij BMC, zo maakte de renner vandaag bekend. Op dit moment is Gerts actief voor de opleidingsploeg van BMC, maar vanaf 1 augustus komt de 23-jarige renner uit voor de proftak van de Amerikaanse ploeg....aldus Wielerland
gr
Woutinho 16 juni 2015 11:14
Zo moet je weg het Rabo Development team en binnen een jaar fiets je voor de profploeg van BMC. Het kan verkeren zullen we maar zeggen.
El Chaba 16 juni 2015 11:22
Waarom niet naar Lotto-Jumbo, vraag ik me dan af?
Sub Culture 16 juni 2015 11:33
Deze jongen is mij totaal onbekend.
Zal wel niet het grootste talent zijn uit de BMC opleidingsploeg vermoed ik?

Jongere renners uit die opleidingsploeg zoals Kung en Teuns hebben inmiddels de stap naar de profploeg gemaakt en ook Vliegen zal dat nog voor Gerts doen.
ton duk 16 juni 2015 12:32
Zijn uitslagen geven mij geen reden om deze overstap te rechtvaardigen....maar dat zegt niet alles/weinig ??
Kan iemand mij bijlichten over Floris ?
gr
Tinuz 16 juni 2015 15:59
Nooit opgevallen als het grootste talent, maar heeft een pittige studie medicijnen aan de Universiteit Leiden gedaan.
Massimo 16 juni 2015 16:01
Ok, dat is dan wel leuk voor Avermaet, hoeft 'ie ook niet meer 200km te rijden om bij zijn huisarts op bezoek te gaan.
Heisenberg 16 juni 2015 18:39
Blueprint 16 juni 2015 18:41
Keuteberg 16 juni 2015 19:19
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Waarom niet naar Lotto-Jumbo, vraag ik me dan af?


Omdat je daar alleen slechter wordt
Cyclad 16 juni 2015 19:33
Ik weet niet of Vliegen nou zoveel beter is dan Gerts. Vliegen is in Belgiƫ veel bekender natuurlijk en hij wint wat meer, maar in Nederland weten we toch wel wat Gerts kan? Floris Gerts is een zeer onderschat renner. Je kunt gerust zoeken op CQ, dan zie je dat hij altijd mooie uitslagen scoort. Geen veelwinnaar, zeker niet, maar een hardfietser en aanvaller die op meerdere terreinen prima uit de voeten kan. Een beetje zoals Vliegen en Teuns, al is Dylan Teuns in zijn ontwikkeling al wel een stuk verder.
Loic Vliegen zal dit jaar al wel prof worden, Gerts mogelijk in 2016 als de stageperiode wederzijds bevalt.

Lotto-Jumbo is zeker een optie overigens, waarom niet? Bij Rabobank Development vond men Gerts en lastige jongen (tja, hij is mondig), maar wat heeft Lotto-Jumbo nu nog formeel met Rabobank te maken, behalve dat de koppeling snel gelegd wordt, al dan niet terecht?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/06/2015 19:34 door Cyclad.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen