Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

LIVE: Uurrecord Ruben Van Gucht

Gepost door Franky 
Franky 21 november 2014 12:41
VRT-journalisten die de wintermaanden door proberen te komen:

[sporza.be]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/11/2014 12:56 door Franky.
Blueprint 21 november 2014 12:48
Velodroom 21 november 2014 12:58
Prachtig. Als je goed kijkt, dan zie je vlak achter hem iemand rijden, die op de pedalen staat. Wie zou dat toch wezen? Het WUR in staande houding bedraagt immers ongeveer de snelheid, waarmee deze dare-devil nu rondrijdt. De man rijdt zo langzaam, dat je de wielen rond kunt zien draaien. Hoe moet dat dan zijn bij 80x14?
Velodroom 21 november 2014 13:17
Volgens mij gaat ie toch nog een 1/2WUR vestigen, namelijk dat van de beste negative split. Ik volg niet elke ronde, maar ik denk, dat ie nog harder gaat rijden.
Forza.
Prikdude 21 november 2014 13:51
"Wat opviel was zijn constante rijden (presteren)." Het betrof niet een quote over Rob Scholte die van de ene naar de andere kant van zijn atelier rijdt.

Het was een soort Sterren(stof) Fiets(t)en, Uiteindelijk heeft Ruben van Gucht vooral een aardig Ruben van Gucht-record neer gezet. Toulouse Lautrec zat al 58 minuten en 375 meter aan de bar van het plaatselijk bordeel te maffen, Eddy Merckx mompelde nog eens iets over een lever en Tom Boonen zat op het meisjestoilet. De winter was nog niet eens begonnen en de friet al koud.

Was dit nou een programma van Woestijnvis of SBS6?
Velodroom 21 november 2014 13:52
Helften van globaal 30:17 en 29:43. Furieuze eindsprint. Wat is nu de moraal of minder hoogdravend de les van dit uur? Deze journalist had ongetwijfeld niet alle voordelen, die er maar te bedenken zijn. Maar zeker veel meer dan Oscar Egg, die meer dan een eeuw geleden toch ook al harder reed. Zo wordt iedereen toch met de neus op het feit gedrukt, dat topsport fysiek gesproken geen koekenbakkers kent. Ook al willen sommigen dit ons wel eens wijsmaken.
Cyclad 21 november 2014 13:53
Ruben van Klucht.
Velodroom 21 november 2014 14:37
Ik vind het wat ongemakkelijk zonder sticky voor het WUR, maar ik wil U niet onthouden, wat mijn magische bol me vanochtend vroeg.
"Met hoeveel percent zou Maas zijn halfuursvermogen opgekrikt hebben sinds zijn jonge jaren (pre-40 FV)?"
"Waarom wil je dat zo graag weten? Nou, omdat ik hier het cijfer heb: 274 Watt oftewel 3,81W/kg".
"Zeker wel 50%, zei ik zo voor de vuist weg. Neuhh, da's te hoog, zei de bol en ging weer slapen".
Velodroom 25 november 2014 11:35
Ik kwam vandaag een prangende vraag tegen; "Waarom wel de mediahype rond Thomas Dekker en geen aandacht voor de monnik van Barneveld?"
In "Man bijt hond" zou de vraag luiden: " Wat is daarop uw antwoord?".
Velodroom 29 november 2014 14:54
Ter leeringh en de acclimatisaatsie doet Maas vandaag mee aan de Beet-it 100km wedstrijd op 4500m hoogte.
Zuurstofflesjes zijn verboden. Bietsensap mag wel.

De monnik van Barneveld verbreekt wel erg snel de stilte voor een kluizenaarsmonnik.
Ook geen woord over zijn revolutionaire trainingsmethoden. Maas doet niet veel anders dan zandzakken en dergelijke sjouwen voor de overstroming, die komen gaat.
Ik denk, dat ik alvast 10.000 stuks revolutionaire spiraaltjes bestel. Dan ben ik straks ineens rijk. Heeft Nostradamus ooit iets gezegd over 2015?
Velodroom 07 december 2014 01:38
Mooi succes van Maas. Hij heeft naar zijn zeggen in training Moser alvast verslagen met een groter verzet tegen een 2km lange helling van 10%.
Met 70x21. Het zetduiveltje in me had eigenlijk wel 70x12 verwacht.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen