Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wielrenreis met een organisatie. Iemand ervaring?

Gepost door markboogaards 
markboogaards 21 november 2014 16:32
Goedemiddag mede wielrenfans

Sinds een weekje heb ik ontdekt dat er verschillende forums en blogs zijn op het internet gericht op het wielrennen. Ik ben een mega fan, rij al jaren door heel Nederland. Heb echter nog nooit een echte reis gemaakt naar bijvoorbeeld de Trois Ballons of de Alpen. Zag laatst op het internet een organisatie die fietsreizen organiseert.(www.velotours.nl) Vraag me af wat de ervaringen van andere zijn als het om zo'n fietsreis gaat. Wil het namelijk super graag doen maar wil eerst wat informatie. Probeer de komende dagen zoveel mogelijk info te verzamelen. Iemand? grinning smiley

Dank u

Mark smileys with beer
markboogaards 21 november 2014 16:32
Ps. Ben ook opzoek naar medereizigers grinning smiley Dus als je ook opzoek bent naar een fanatieke wielrenner, reageren dan!!!
Quarantanove 22 november 2014 09:53
Ik heb de indruk dat je geen wielrenner bent maar een "fanatieke" wielertoerist.
Ik raad je aan zelf wat te organiseren om in de Vogezen of Alpen te fietsen. Die fietsreis aanbieders zijn veel te duur.
Misschien dit forum al een bezocht: [www.wielertoerist.nl] ?
Linkebal 22 november 2014 14:00
Wel een goed teken dat mensen die niet van het oude prikbord komen ook hun weg weten te vinden naar dit nieuwe prikbord!
veluweracer 22 november 2014 14:47
Mark, hoe zie je eruit?
Scheer je ook je benen?
Eindhovuh 23 november 2014 08:06
Nee geen ervaring mee.
Je kan trouwens denk ik qua kosten het beste zelf een huisje huren in de vogezen of alpen.
predator 25 november 2014 18:52
Mallorca met Rompelberg. Geschikt voor alle niveaus. Goede hotels en fietsen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen