Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tour Down Under (deelname Dumoulin)

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 17 december 2014 22:19
Over een week of 5 begint de WorldTour alweer, dus ook de eerste selecties voor Down Under worden bekend gemaakt.

Giant start met Kittel en Dumoulin. Ik snap niet waarom Dumoulin hier al wordt ingezet.

[www.procyclingstats.com]
Massimo 17 december 2014 22:55
Opwarmen (letterlijk) en wellicht wat punten sprokkelen, of hij kan Lawson Craddock aan een leuke klassering helpen.
Tinuz 17 december 2014 23:05
Welllicht wat vroeg, maar we weten dat Dumoulin een grote motor heeft en het hele jaar goed blijft.
Eindhovuh 18 december 2014 07:38
Dat je start wil niet zeggen dat je al 100% in vorm bent.
Brieske 18 december 2014 09:42
Craddock lijkt me meer een man voor rittenkoersen met meer dagen bergen, en dan ook meer bergen.
Iemand van de lange adem die naam zou kunnen maken in grote rondes.
7 dagen vlak om vervolgens met een op hol geslagen peloton koud een bergje op te vlammen, neuh, vooralsnog geen tekenen kunnen signaleren dat hij daarvoor gemaakt is.

Je hebt verschil tussen 'klimmers' en 'klimmers'. Gerrans zal nooit top 10 rijden in een grote ronde, maar staat er wel op Willunga Hill.
Maar hij is nog jong, wie weet ligt hem dat ook, beetje complete klimmers (de klassieker/grote ronde klimmers) kunnen het beide.

Groet
El Mik 18 december 2014 09:44
Niemand op wat local heroes na is 100% in deze koers, dus dat hoef je ook niet zijn om een goed resultaat te halen.
Eindhovuh 18 december 2014 15:04
Precies.
Ik denk dat Dumoulin qua status zijn eigen jaar aardig zelf mag indelen.
Blueprint 19 december 2014 09:37
Gerrans kan ook pieken van het NK tot en met Luik, dus waarom Dumoulin niet?
JW 19 december 2014 10:42
Omdat voor Tom het NK pas nĂ  Luik valt confused smiley
Blueprint 19 december 2014 11:14
Vanaf begin januari bedoel ik...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen