Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Profielwerkstuk wielrennen: enquête

Gepost door Dennisvo 
Dennisvo 22 december 2014 14:02
Geachte bezoekers van wielerprikbord.nl,

Wij(Wies, Adriaan en Dennis) moeten dit jaar in 6VWO een Profielwerkstuk maken: het grote werkstuk van de middelbare school, en daarbij zouden wij graag uw hulp willen hebben. Een deel van ons onderzoek bestaat uit het onderzoeken wat mensen betaalbaar achten voor de beoefening van het wielrennen. Daarom vragen wij u of u misschien even 2 minuten vrij zou kunnen maken om onderstaande enquête in te vullen:

Enquête

Bij voorbaat dank,

Adriaan Janssen
Wies Achtereekte
Dennis van Oosten



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/12/2014 17:07 door Dennisvo.
malheur 22 december 2014 14:35
man _O_ man

had dit toch onder "Linda" gepost jonguh...
Walnoot 22 december 2014 14:56
Met een fotootje in bikini erbij inderdaad. Was slimmer geweest.

Sowieso, wij zijn aardige mensen natuurlijk, maar normaal gesproken werkt "wij zijn heel erg blij met iedere hulp die we zouden ontvangen" beter dan "we hebben uw hulp nodig". En over het algemeen doet "zou u alstublieft [...]" het trouwens ook vrij goed.
D. Marrage 22 december 2014 16:32
Dennisvo Schreef:
-------------------------------------------------------
> en daarbij hebben wij uw hulp nodig

Zo zo. En nu?
Eindhovuh 22 december 2014 16:39
Gedaan.
Wel een korte enquête overigens met een wel erg open vraag t.a.v. de bestedingsruimte.
Dennisvo 22 december 2014 17:18
@malheur/walnoot: Hahah smiling smiley, zal het onthouden! ;-)

Wat betreft het 'daarbij hebben wij uw hulp nodig': dit is nu aangepast, excuses ervoor dat dit verkeerd over kon komen. Zal me hebben laten leiden door de poster van Uncle Sam met de 'We need you' waar ik mee bezig was voor geschiedenis. Nogmaals excuses.
Brieske 22 december 2014 20:22
Zelfs ik heb hem ingevuld, by far de leukste enquête die ik vandaag heb ingevuld.
Vraag me wel serieus af wie er 2 minuten over deed.

Groet
Quarantanove 22 december 2014 22:05
Ik , omdat ik lang moest nadenken welke bedragen ik zou verzinnensmiling bouncing smiley
veluweracer 23 december 2014 01:05
Ik hou 50 over en geef minder dan 100 uit per jaar en ben prof.smileys with beer
Hoentie 23 december 2014 18:24
Gedaan. Als docent geef ik je nog el even de tip om bij enquêtes ALTIJD te vragen naar basis demografische gegevens (zoals leeftijd, opleidingsgraad, gemiddeld inkomen van het huishouden, huishoudensgrootte, etc etc).

Tip 2 is dat je naar exacte getallen vraagt, en niet van te voren al classificaties gaat aanmaken. Zorg dat je gegevens zo exact mogelijk zijn, dan kun je altijd nog rubriceren (andersom gaat immers niet).

Verder verbaasde mij de vraagstelling: hier vragen jullie naar wat wielrenners bereid zijn om aan hun sport (wielrennen dus) uit te geven, maar in je enquete vragen jullie naar sport in zijn algemeen. Aangezien ik naast wielrennen ook schaak, voetbal en aan atletiek doe vragen jullie naar een bredere categorie dan dat je wil weten denk ik.
BoemBoemSEP 24 december 2014 19:39
Wordt wel een klein 6je met deze enquete.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen