Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Roompotploeg uitgenodigd voor Vlaamse klassiekers

Gepost door JW 
JW 23 december 2014 15:43
Team Roompot Orange Cycling mag starten in de Vlaamse voorjaarsklassiekers. De nieuwe wielerploeg heeft een startbewijs gekregen voor onder meer de Ronde van Vlaanderen, de Amstel Gold Race en Gent Wevelgem.

Dat maakte ploegleider Erik Breukink dinsdag bekend tegenover de NOS.

"We mogen het openingsweekend (27 en 28 februari) rijden met Omloop Het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne en daarnaast ook alle Flanders Classics", aldus Breukink.

De ploeg begint het wielerseizoen na een trainingskamp in Spanje met de Ster van Bessèges van woensdag 4 tot en met zondag 8 februari

[NU/NL]
Sub Culture 23 december 2014 15:44
Matig ploegje.
Zorro 23 december 2014 16:11
Maar wel leuk dat ze daar mogen starten thumbs up
Eindhovuh 23 december 2014 16:25
Soort Topsport Vlaanderen komend seizoen zo zonder van Asbroeck. Al hebben die nog Wallays. Roompot heeft met Hoogerland, de Maar en Lammertink ook nog wel wat ervaring in huis.
malheur 23 december 2014 17:00
Welke renner zou de finales kunnen halen?
Carlos Danger 23 december 2014 17:29
Kreder, Kreder, Kreder en Kreder.
Eindhovuh 23 december 2014 20:23
Hoogerland heeft in het verleden dit soort finales gereden, als hij zijn oude niveau weer haalt.
Lammertink mag het gaan bewijzen. En Groenewegen won vorig jaar de belofte versie van de RVV.
ton duk 23 december 2014 22:26
Tja, ik zie die jongens liever Mergelland winnen dan een RvV uitrijden.....
gr Ton DUK

ps: Ik meen dat ik M Lammertink ooit een jaar of 2 geleden uitriep tot winnaar AGR2016....
Anony 24 december 2014 00:43
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Soort Topsport Vlaanderen komend seizoen zo zonder
> van Asbroeck. Al hebben die nog Wallays.

P. Vanspeybrouck (na alle pech), Naesen, Theuns en Steels niet onderschatten. En met Van Hecke en Jacobs ook heel wat ervaring.
Eindhovuh 24 december 2014 07:22
Bij Topsport Vlaanderen komen altijd wel weer talenten bovendrijven, super initiatief geweest.
Blueprint 24 december 2014 09:00
Eindhovuh 24 december 2014 09:17
Is dat niet een beetje te stellig? De finale halen is wat anders dan de finale domineren. De finale van de semi-klassiekers halen moet enkele keren toch wel mogelijk zijn?
Ger 24 december 2014 16:38
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Bij Topsport Vlaanderen komen altijd wel weer
> talenten bovendrijven, super initiatief geweest.


Nou dat zie ik bij Roompot ook wel gebeuren dat talenten komen bovendrijven. Topprestaties op het hoogste niveau nee die zullen er zeker nog niet komen in het begin maar wie weet in de toekomst misschien wel. Talent genoeg aanwezig in deze ploeg. Aan de ploegleiders nu de taak om hier iets van te maken. Beginnen in de Hel van Het Mergelland zoals Ton Duk zegt en later verder kijken.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/12/2014 16:39 door Ger.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen